IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws topic deel teveel Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-02-2007 14:20 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 15 februari 2007 14:08 schreef attila_de_hun het volgende:
OK, bedank (en alle anderen ook)

maar dan toch nog... geld is op zich "niks". Het moet toch iest vertegenwoordigen wat wel een duidlijke waarde heeft iets (of, zo is geld toch ten minste wel ontstaan). Is dit bijvoorbeeld goud?? dat is wel "zero sum" in principe. Of is het verrichte arbeid?? dan niet.

(ja, ik ga het boek economie voor dummies aanschaffen )


Naar mijn weten heeft geld een waarde zolang het maar geaccepteerd wordt als waarde hebbende. Als de helft van de wereld besluit geld niet meer als waarde te erkennen en gaat handelen in kuikens (?!) dan zal dat een betaalvorm worden, niet?


"This one is older than shit, heavier than time!"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-02-2007 14:25 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 15 februari 2007 14:20 schreef 0Tolerence het volgende:
Naar mijn weten heeft geld een waarde zolang het maar geaccepteerd wordt als waarde hebbende. Als de helft van de wereld besluit geld niet meer als waarde te erkennen en gaat handelen in kuikens (?!) dan zal dat een betaalvorm worden, niet?


maar er moet toch iets "staan" voor geld of wat voor eenheid je dan ook gebruikt. mogelijk dat het ooit alleen zo is begonnen, en dat het nu een "eigen leven" is gaan leiden inderdaad.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 15-02-2007 14:26 by Julia Profiel van Julia

de marokkaanse nationaliteit is iets wat elk kind geboren in marokko en van in marokko geboren ouders automatisch krijgt.

daar is niets aan te doen. dit is bindend.
In de marokkaanse wet is vastgelegd dat de marokkaanse nationaliteit niet kan worden opgeheven.
wat wel mogelijk is, is het inleveren van het marokkaanse paspoort bij de ambassade, maar daarmee is er aan de nationaliteit niets veranderd.



er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 15-02-2007 14:28 by Julia Profiel van Julia

@ ontbinden commissie gelijke behandeling volgens verdonk:

lekker makkelijk zeg! die uitspraak bevalt me niet: opheffen!
net zoals ze in irak met de rechters deden die rechtspraken, maar niet tot welbevinden van saddam: neerknallen!


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-02-2007 14:32 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 februari 2007 14:26 schreef Julia het volgende:
de marokkaanse nationaliteit is iets wat elk kind geboren in marokko en van in marokko geboren ouders automatisch krijgt.

daar is niets aan te doen. dit is bindend.
In de marokkaanse wet is vastgelegd dat de marokkaanse nationaliteit niet kan worden opgeheven.
wat wel mogelijk is, is het inleveren van het marokkaanse paspoort bij de ambassade, maar daarmee is er aan de nationaliteit niets veranderd.


En wwarom zouden wij rekening moeten houden met een Marokkaanse wet? Wij leven immers in Nederland. En het is echt wel zo regelbaar dat, als jij dat wilt, jouw Marokkaanse nationaliteit hier in Nederland geschrapt wordt. Wat Marokko er dan mee doet is niet ons probleem.
Wil jij dat echter niet; Wat doen je dan uberhaupt hier? Als je Marokko zo tof vind ga dan aub terug naar je utopia.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-02-2007 14:33 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 februari 2007 14:28 schreef Julia het volgende:
@ ontbinden commissie gelijke behandeling volgens verdonk:

lekker makkelijk zeg! die uitspraak bevalt me niet: opheffen!
net zoals ze in irak met de rechters deden die rechtspraken, maar niet tot welbevinden van saddam: neerknallen!
Zo'n commisie behoort objectief zijn. Zeker een tje die de naam 'gelijke behandeling' draagt. Dat is ze blijkbaar niet waardoor ze haar taak niet kan uitvoeren en dus overbodig is. Toedeloe.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-02-2007 14:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 15 februari 2007 14:26 schreef Julia het volgende:

daar is niets aan te doen.


Jawel, de rest van de wereld verenigt zich om Marocco van de aardbodem te vegen(of dan ten minste de regerende klasse en de overige machthebbers). Daarna installeren "we" een nieuwe regering en noemen het land vanaf dan noord-westlijk sahara (of west-Algerije). de geinstaleerde "regering" verklaart dan alle Maroccaanse paspoorten als "ongeldig". probleem opgelost (dat Geert het maar niet leest, die zou het vast zien zitten trouwens)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-02-2007 14:37 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 februari 2007 14:35 schreef attila_de_hun het volgende:
Jawel, de rest van de wereld verenigt zich om Marocco van de aardbodem te vegen(of dan ten minste de regerende klasse en de overige machthebbers). Daarna installeren "we" een nieuwe regering en noemen het land vanaf dan noord-westlijk sahara (of west-Algerije). de geinstaleerde "regering" verklaart dan alle Maroccaanse paspoorten als "ongeldig". probleem opgelost (dat Geert het maar niet leest, die zou het vast zien zitten trouwens)
Of gewoon Marokko gaar laten koken in het sop van haar achterlijke wetten en regeltjes e je er als soevereine natie niets van aantrekken. Wat dacht je daar van?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-02-2007 14:39 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 15 februari 2007 14:37 schreef kwelgeest het volgende:
Of gewoon Marokko gaar laten koken in het sop van haar achterlijke wetten en regeltjes e je er als soevereine natie niets van aantrekken. Wat dacht je daar van?


als marokko morgen zegt: kwelgeest (ja jij ja) is een maroccaan. Ben je er dan met Marocco "in haar sop laten gaar koken"?? Nee, want jij hebt daar hier niks. het gebeurt buiten je wil om maar je moet er toch de gevolgen van dragen



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-02-2007 14:39 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 februari 2007 14:37 schreef kwelgeest het volgende:
Of gewoon Marokko gaar laten koken in het sop van haar achterlijke wetten en regeltjes e je er als soevereine natie niets van aantrekken. Wat dacht je daar van?
Jamaar, er is niets aan te doen! We moeten het gewoon maar accepteren zoals het is!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-02-2007 14:40 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 februari 2007 14:39 schreef attila_de_hun het volgende:
als marokko morgen zegt: kwelgeest (ja jij ja) is een maroccaan. Ben je er dan met Marocco "in haar sop laten gaar koken"?? Nee, want jij hebt daar hier niks. het gebeurt buiten je wil om maar je moet er toch de gevolgen van dragen

Probeer eens een spellingchecker


Zenial


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-02-2007 14:41 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 februari 2007 14:39 schreef attila_de_hun het volgende:
als marokko morgen zegt: kwelgeest (ja jij ja) is een maroccaan. Ben je er dan met Marocco "in haar sop laten gaar koken"?? Nee, want jij hebt daar hier niks. het gebeurt buiten je wil om maar je moet er toch de gevolgen van dragen


En welke gevolgen heeft dat voor mij? Ik zorg er gewoon voor dat die nationaliteit wordt doorgestreept.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 15-02-2007 14:41 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 15 februari 2007 14:32 schreef kwelgeest het volgende:
En wwarom zouden wij rekening moeten houden met een Marokkaanse wet? Wij leven immers in Nederland. En het is echt wel zo regelbaar dat, als jij dat wilt, jouw Marokkaanse nationaliteit hier in Nederland geschrapt wordt. Wat Marokko er dan mee doet is niet ons probleem.
Wil jij dat echter niet; Wat doen je dan uberhaupt hier? Als je Marokko zo tof vind ga dan aub terug naar je utopia.


we hebben hier nix te maken met de marokkaanse wet, maar mijn punt is dus juist dat je het niet kán opgeven.

het schrappen zoals door jou geopperd heb ik dus al beschreven: het teruggeven van je marokkaanse paspoort. dat is de enige manier


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-02-2007 14:41 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 februari 2007 14:39 schreef Misanthrope het volgende:
Jamaar, er is niets aan te doen! We moeten het gewoon maar accepteren zoals het is!
Helemaal vergeten: Het nieuwe elan van het kabinet. Niets doen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-02-2007 14:41 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Overigens zijn zowel het CDA als de CU VOOR afschaffing van een dubbele nationaliteit.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-02-2007 14:43 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 februari 2007 14:41 schreef Julia het volgende:
we hebben hier nix te maken met de marokkaanse wet, maar mijn punt is dus juist dat je het niet kán opgeven.

het schrappen zoals door jou geopperd heb ik dus al beschreven: het teruggeven van je marokkaanse paspoort. dat is de enige manier
Ja, want wij, Nederland, zijn gebonden aan de Marokkaanse wet. En wij, Nederland, kunnen niet in onze registers de Marokkaanse nationaliteit van onze burgers, als zij dat willen, doorhalen. Onmogelijk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-02-2007 14:43 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 15 februari 2007 14:41 schreef kwelgeest het volgende:
En welke gevolgen heeft dat voor mij? Ik zorg er gewoon voor dat die nationaliteit wordt doorgestreept.


Hoe werkt dan dan?? jij zegt ik ben geen Maroc. Marocco zegt, je bent het wel! Wat dan???


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-02-2007 14:43 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 februari 2007 14:41 schreef Misanthrope het volgende:
Overigens zijn zowel het CDA als de CU VOOR afschaffing van een dubbele nationaliteit.
Maar nu even niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 15-02-2007 14:43 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 15 februari 2007 14:41 schreef kwelgeest het volgende:
En welke gevolgen heeft dat voor mij? Ik zorg er gewoon voor dat die nationaliteit wordt doorgestreept.


jij snapt he écht niet he?
dat is nu het hele punt: daar kán jij dan niet voor zorgen muts!


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-02-2007 14:43 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 februari 2007 14:41 schreef Julia het volgende:
we hebben hier nix te maken met de marokkaanse wet, maar mijn punt is dus juist dat je het niet kán opgeven.

het schrappen zoals door jou geopperd heb ik dus al beschreven: het teruggeven van je marokkaanse paspoort. dat is de enige manier
Het kán best. Als er maar politieke wil is. Als jij in de Nederland laat vaststellen dat je de Marokkaanse nationaliteit opgeeft, dan kán dat. Dat je dat volgens Marokko niet kan, wat maakt dat uit?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-02-2007 14:43 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 februari 2007 14:43 schreef kwelgeest het volgende:
Maar nu even niet.
GeenStijlert.nl


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-02-2007 14:44 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 februari 2007 14:43 schreef attila_de_hun het volgende:
Hoe werkt dan dan?? jij zegt ik ben geen Maroc. Marocco zegt, je bent het wel! Wat dan???
Momenteel zal het best, officieel, niet mogelijk kunnen zijn. Dat neemt niet weg dat regels en procedures veranderd kunnen worden. En Nederland heeft zich niets aan te trekken van Marokko.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 15-02-2007 14:45]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-02-2007 14:45 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 februari 2007 14:43 schreef Julia het volgende:


jij snapt he écht niet he?
dat is nu het hele punt: daar kán jij dan niet voor zorgen muts!
En ik twijfel echt aan jouw IQ. Damn!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-02-2007 14:45 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 februari 2007 14:43 schreef Misanthrope het volgende:
GeenStijlert.nl
Steengeilert.nl


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-02-2007 14:48 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 15 februari 2007 14:44 schreef kwelgeest het volgende:
Momenteel zal het best, officieel, niet mogelijk kunnen zijn. Dat neemt niet weg dat regels en procedures veranderd kunnen worden. En Nederland heeft zich niets aan te trekken van Marokko.


maar tot zolang die regels en procedures NIET "officieel" veranderd zijn zit jij wel met de gebakken peren. Ik vind ook dat iedereen in principe één nationaliteit moet hebben. Maar blijkbaar kan het gewoon niet in sommige gevallen. Ik vind dat welwillende mensen, die er zelf niks aan kunnen doen, hier niet het slachtoffer mogen zijn van zo een situatie.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-02-2007 14:49]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen