IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws topic deel teveel Vorige pagina | Volgende pagina
Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 05-02-2007 16:32 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Haha, binnenkort maar eens naar Sofia dan


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-02-2007 23:55 by Iskariot Profiel van Iskariot

Kapper werkt met stierensperma
Een Londense kapper biedt zijn klanten een behandeling met stierensperma aan. De man, eigenaar van salon Hari's, masseert bij een dergelijke behandeling een klant in met katera-proteïnen en geselecteerd sperma afkomstig uit Schotse stieren.

De behandeling kost maar liefst tachtig euro, maar dan heb je wel een niet geringe lading zaad in je haar kleven. Het goedje vindt zelfs zijn weg naar de haarwortels, iets dat volgens Hari's kapper een zeer positief effect op je coupe heeft.



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-02-2007 23:57 by Iskariot Profiel van Iskariot

Gevangenis stuurt voortvluchtige weg

Een ontsnapte Bajesklant in België probeerde zichzelf aan te geven bij de gevangenis waar hij ontsnapt was. Maar hij is weggestuurd omdat hij geen identiteitskaart bij zich had. Dit meldt Ananova maandag.

Hakim Ghazouani (24), was ontsnapt uit een gevangenis in Gent na een bezoek aan de dokter vorige maand.

De politie heeft nationaal gewaarschuwd voor Ghazouani die in de cel zat voor beroving en drugshandel

Zijn advocaat, Nathalie Buisseret heeft hem aangeraden zichzelf aan te geven. Ze zei: "Daar ondervonden we dat hem de toegang geweigerd werd omdat hij zijn identiteitskaart niet kon laten zien. De voortvluchtige zei tegen de man dat hij later terugkwam met papieren.

De gevangenis directeur zei: "We konden de man niet identificeren en het zou een schande geweest zijn als we de verkeerde hadden opgesloten.

Lachen met Belgen


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-02-2007 11:44 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Geen referendum over Europese grondwet

Er komt geen referendum meer over de Europese grondwet. Dat hebben de onderhandelaars van CDA, PvdA en ChristenUnie bepaald in het regeerakkoord. In plaats daarvan zal de regering een besluit nemen over een nieuw Europees verdrag.

De Tweede Kamer is zeer verdeeld over de toekomst van de grondwet. De VVD en de ChristenUnie willen het verdrag inkorten, maar D66 wil het verdrag juist uitbreiden. PvdA en SP willen de tekst helemaal weggooien en nieuwe onderhandelingen beginnen. Het CDA wil verder praten, maar de grondwet wel als basis nemen.

Over twee jaar komt er een nieuw verdrag, dat waarschijnlijk niet het woord 'grondwet' meekrijgt. José Manuel Barroso, de voorzitter van de Europese Commissie, verwacht dat Nederland een voorstel doet hoe de tekst eruit gaat zien. Hij vindt dat Nederland en Frankrijk, de landen die de grondwet verwierpen met een referendum, het voortouw moeten nemen. Een probleem is dat Nederland geen idee heeft wat er veranderd moet worden aan de tekst om deze wel acceptabel te maken. De 18 EU-lidstaten die de grondwet wel aangenomen hebben willen graag dat deze alsnog zonder wijzigingen ingevoerd wordt.



Ja jongens, democratie, de linkse overheid weet wel beter wat goed voor U is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-02-2007 11:46 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

laat ze maar kijken naar die "grondwet", het komt er ooit toch wel.


"This one is older than shit, heavier than time!"


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-02-2007 11:46 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 februari 2007 11:44 schreef Misanthrope het volgende:



Ja jongens, democratie, de linkse overheid weet wel beter wat goed voor U is.


Oh? Is het CDA nu links? en de CU ook? Weer wat geleerd vandaag.



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-02-2007 11:48 by Argus Profiel van Argus

democratie is per definitie te links


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-02-2007 12:29 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

TomTom doet orange-grip





Zenial


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 06-02-2007 13:00 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Bedrijfsleven eist rol bij onderwijs
(Persbericht MKB Nederland)



Brancheorganisaties aangesloten bij MKB-Nederland ondersteunen scholieren- en studentenorganisaties LAKS, JOB en LSVB in hun noodkreet dat bewindslieden van het ministerie van Onderwijs Cultuur en Wetenschap de kwaliteit van het onderwijs niet langer alleen moeten overlaten aan onderwijsinstellingen.


MKB-Nederland wil dat georganiseerde verbanden van studenten, docenten en het bedrijfsleven een erkende positie krijgen bij de bepaling van de inhoud en de aanpak van het onderwijs.


Aanleiding hiervoor vormen de vele klachten van studenten en docenten over het geringe aantal contacturen in het onderwijs. Ook branches constateren dat studenten niet altijd voorbereid zijn op de praktijk. Kritische geluiden moeten meegenomen worden om het onderwijs te verbeteren, menen de branches. Studenten hebben namelijk recht op een opleiding die waarde heeft op de arbeidsmarkt.


Scholen moeten daarom verplicht worden om georganiseerde verbanden van docenten, onderwijsdeelnemers en het bedrijfsleven een erkende positie te geven bij de bepaling van de inhoud en de aanpak van het onderwijs, zo stellen de brancheorganisaties.


De branches hebben deze geluiden aan onderwijsinstellingen overgebracht. Helaas beroepen deze zich vaak op hun autonomie en lijken opmerkingen eerder als bedreigend te ervaren dan als kans. De kwaliteit van het onderwijs is echter van dermate groot maatschappelijk belang dat de verantwoordelijkheid daarvoor niet alleen overgelaten kan worden aan de scholen

Dat wordt tijd ook!
Bij mijn opleiding vind ik veel modules ver onder HBO niveau zitten door incompetente leraren. Ik denk dat wanneer het bedrijfsleven eisen gaat stellen en eventueel medewerkers aan scholen gaat leveren dat er een hoop kan gaan verbeteren!

Het gebeurt op dit moment wel, maar slechts op kleine schaal. Ik krijg op dit moment de module ondernemersvaardigheden van de directeut van MKB Nederland Adviseurs en moet zeggen dat het uit de mond van iemand die in het vak zit een stuk beter klinkt dan een afgedankte leraar uit het bedrijfsleven
Hoewel ik al bijna klaar ben met m`n studie en er weinig meer aan zal hebben vind ik dit een zeer goed initiatief!


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-02-2007 13:44 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 6 februari 2007 13:00 schreef Digerdoden het volgende:
studentenorganisatie LAKS


Wat een geniale naam voor een vereniging die zich inzet voor die hedendaagse klaplopertjes.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-02-2007 13:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 februari 2007 13:44 schreef XXL het volgende:
Wat een geniale naam voor een vereniging die zich inzet voor die hedendaagse klaplopertjes.
Wat leuk dat mensen daar nu nog om kunnen lachen, ebstaat al JA-REN


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-02-2007 13:52 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Niet iedereen is zo oud als jij Jenje.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-02-2007 13:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Klopt, sommigen zijn ouder


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-02-2007 13:57 by Argus Profiel van Argus

Dat maakt het er niet beter op....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-02-2007 13:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kom op, die gasten ken je toch als je enigszins een opleiding gevolgd hebt?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-02-2007 14:01 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 februari 2007 11:46 schreef blonde rockgod het volgende:
Oh? Is het CDA nu links? en de CU ook? Weer wat geleerd vandaag.
Linkse overheid...

Het vorige kabinet werd rechts genoemd, ondanks dat CDA en D'66 middenpartijen zijn. Dit kabinet is links, ondanks dat CDA en CU middenpartijen zijn. Sowieso hebben CDA en CU in het regeerprogramma toegegeven aan PvdA en is dit regeerakkoord eigenlijk een PvdA akkoord.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 06-02-2007 14:06 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 6 februari 2007 13:59 schreef Jenje het volgende:
Kom op, die gasten ken je toch als je enigszins een opleiding gevolgd hebt?

O?


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-02-2007 14:22 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 6 februari 2007 14:06 schreef Digerdoden het volgende:
O?
Opleiding he, niet dat slappe aftreksel van jou


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 06-02-2007 14:25 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 6 februari 2007 14:22 schreef Iskariot het volgende:
Opleiding he, niet dat slappe aftreksel van jou

Haha ik geef toe dat Bedrijfskundige Informatica een slechte opleiding is ja


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-02-2007 14:27 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 6 februari 2007 11:44 schreef Misanthrope het volgende:
Geen referendum over Europese grondwet

Er komt geen referendum meer over de Europese grondwet. Dat hebben de onderhandelaars van CDA, PvdA en ChristenUnie bepaald in het regeerakkoord. In plaats daarvan zal de regering een besluit nemen over een nieuw Europees verdrag.

De Tweede Kamer is zeer verdeeld over de toekomst van de grondwet. De VVD en de ChristenUnie willen het verdrag inkorten, maar D66 wil het verdrag juist uitbreiden. PvdA en SP willen de tekst helemaal weggooien en nieuwe onderhandelingen beginnen. Het CDA wil verder praten, maar de grondwet wel als basis nemen.

Over twee jaar komt er een nieuw verdrag, dat waarschijnlijk niet het woord 'grondwet' meekrijgt. José Manuel Barroso, de voorzitter van de Europese Commissie, verwacht dat Nederland een voorstel doet hoe de tekst eruit gaat zien. Hij vindt dat Nederland en Frankrijk, de landen die de grondwet verwierpen met een referendum, het voortouw moeten nemen. Een probleem is dat Nederland geen idee heeft wat er veranderd moet worden aan de tekst om deze wel acceptabel te maken. De 18 EU-lidstaten die de grondwet wel aangenomen hebben willen graag dat deze alsnog zonder wijzigingen ingevoerd wordt.



Ja jongens, democratie, de linkse overheid weet wel beter wat goed voor U is.

scheelt een hoop bureaucratie.
Ik dacht dat jij wel voorstander zou zijn van een beetje totalitair koppen met spijkers slaan...

Ik ben sowieso tegen referenda, van de 10 procent v/d bevolking die theoretisch het IQ ervoor heeft (nadenken & goede keuzes maken), heeft niemand de tijd om er echt over na te denken, laat staan vanuit een meervoudig perspectief.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-02-2007 14:29 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 februari 2007 14:27 schreef ghoulliette het volgende:
scheelt een hoop bureaucratie.
Ik dacht dat jij wel voorstander zou zijn van een beetje totalitair koppen met spijkers slaan...
Niet wanneer het om zo'n cruciale zaken gaat en het niet in het belang is van het land.

quote:
Ik ben sowieso tegen referenda, van de 10 procent v/d bevolking die theoretisch het IQ ervoor heeft (nadenken & goede keuzes maken), heeft niemand de tijd om er echt over na te denken, laat staan vanuit een meervoudig perspectief.
Tsja, hadden we maar geen democratie... Helaas hebben we dat wel en moeten dit soort belangrijke zaken dus op democratische wijze besloten worden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 06-02-2007 14:34 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Er moet niet eerst een referendum gehouden worden dat een negatief antwoord oplevert en dan een paar jaar later opeens bijna hetzelfde willen bereiken, maar dan het volk overslaat. Beetje zwak vind ik.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-02-2007 14:36 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 6 februari 2007 14:29 schreef Misanthrope het volgende:
Niet wanneer het om zo'n cruciale zaken gaat en het niet in het belang is van het land.

Tsja, hadden we maar geen democratie... Helaas hebben we dat wel en moeten dit soort belangrijke zaken dus op democratische wijze besloten worden.


De grondwet zal anders wel een besparing opleveren van miljoenen euro's voor ons land.

referenda zijn optioneel, moet niets. Volgens mij heb ik gekozen voor politici die ervoor worden betaald om na te denken.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-02-2007 14:38 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 6 februari 2007 14:36 schreef ghoulliette het volgende:
Volgens mij heb ik gekozen voor politici die ervoor worden betaald om na te denken.


Dat zijn toch veelal meer de ambtenaren die er achter staan dan de mensen die op de kieslijst mochten komen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-02-2007 14:40 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 februari 2007 14:01 schreef Misanthrope het volgende:
Linkse overheid...

Het vorige kabinet werd rechts genoemd, ondanks dat CDA en D'66 middenpartijen zijn. Dit kabinet is links, ondanks dat CDA en CU middenpartijen zijn. Sowieso hebben CDA en CU in het regeerprogramma toegegeven aan PvdA en is dit regeerakkoord eigenlijk een PvdA akkoord.


Hehehe, voor jou is het glas ook altijd half leeg hé.....



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen