![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik had dus al maanden gehoopt dat hij het wel zou worden, dat was de ultieme dikke vinger richting Verdonk geweest. Niet alleen ineens een bestuurder op die post die bekwaam is, intelligent en weldenkend, welbespraakt, zich bezighoudt met integratie ipv regels uitvoeren tot in het absurde en dan ook nog allochtoon! Jammer, jammer, dat Bos het niet aandurfte... een gemiste kans... Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: a.Acteren op persoonlijke animositeit (dikke vinger en zo) hoort niet op bestuurlijk niveau plaats te vinden. b.Verdonk voerde geen eigen beleid maar het beleid dat door de TK vastgesteld was. c.Samenstelling van de PvdAfgunst ploegje is niet alleen een Wouter aangelegenheid. Ik heb het vermoeden dat JP daar ook iets over te melden heeft. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Als meneer de Marokkaan officieel afstand doet van zijn Marokkaanse nationaliteit en zijn paspoort vernietigd gaat de PVV daar heust wel mee akkoord. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Hoeft hij niet te doen, dat doe ik wel zelf... Stiekem. Voor de televisie. quote: Dat is nou precies het argument dat altijd gebruikt werd. Minister zijn is meer dan het uitvoeren van wat regeltjes. Dat hele uitzettingsbeleid van haar was niet alleen slecht, het was slechts een onderdeeltje van haar portefeuille. Op dat andere gedeelte, nml integratie, heeft zij hopeloos gefaald. Maar dan ook hopeloos. Om zoiets goed te kunnen heb je eigenschappen nodig die Verdonk simpelweg niet heeft. Zoals redelijkheid. Diplomatie. Luisteren. quote: Ik geeft toe dat het altijd speculatie blijft wie de ministersposten invult. Feit blijft dat de onderhandelaars hier per partij de dikste vingers in de pap hebben (om bij de dikke vingers te blijven ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Ja balen is dat, anders was de terminator nu wel al president geweest ![]() Zenial ![]() |
|
quote:Dus niet nog meer asfalt maar het gewoon zo oplossen en extra heffingen tijdens de spits. Klaar ![]() ![]() |
|
Vrouw beboet om eten croissant in metro Een 28-jarige Amsterdamse is donderdagavond beboet omdat ze in de metro een hap van een croissant nam. "Het is niet toegestaan, meldt het Gemeentevervoersbedrijf Amsterdam, "in de voertuigen etenswaar of dranken te nuttigen die hinder of schade kunnen veroorzaken." De vrouw, een psychologe, was na een dag hard werken op weg naar huis. Omdat ze weinig had gegeten en zich wat flauw begon te voelen, kocht ze een broodje. Twee agenten sommeerden haar de metro te verlaten. De vrouw kreeg een bekeuring van vijftig euro. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Erg hinderlijk en of schadelijk als je een broodje eet in de metro ![]() Regels zijn sowieso nogal vaag want in de trein mag je gewoon eten en alcohol drinken en in de metro krijg je een boete van € 50,00. Ja, ik weet dat dat verschillende bedrijven zijn maar het blijft krom. ![]() |
|
quote:Dat boeit geen hout. Regels gelden voor iedereen. Ze had ook op haar gemak haar croissantje kunnen eten op het station en een metro later kunnen nemen. ![]() |
|
quote: Hehe ik vreet ook vaak croissantjes in de metro in a'dam. Toch mee oppassen dan. Vraag me trouwens wel af hoe je hinder kan veroorzaken daarmee. Als je de kruimeltjes opvangt is er toch onmogelijk hinder of schade? Zenial ![]() |
|
doet me aan roken denken. Suck my piss ![]() |
|
quote: Rustig maar... Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Die Amsterdamse croissants stinken inderdaad behoorlijk! ![]() |
|
quote: lol ![]() |
|
quote:+1! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Wow, en ik maar denken dat ík slecht werd betaald! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Minimumloon? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote:Niet veel meer nee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Zetelverlies vanwege de discussie over DIT??!?! Sorry hoor, maar ik overweeg een proteststem op de PvdA, om mee te helpen aan een meerderheid in de eerste kamer. Je moet een kabinet toch minstens de kans geven?? Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Maar sinds wanneer dienen de peilingen van Maurice de Hond serieus genomen te worden ![]() ![]() |
|
Hehe, inderdaad ja. ![]() |
|
wot's inna name? Suck my piss ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |