![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wij zijn hier nu eenmaal vrij relaxed. Dan gebeurt dat. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Verrekkes slim van dat junkske, eigenlijk! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Misschien had hij ook geen identiteitskaart bij zich.. Dan heeft hij al gauw bij elkaar iets van 100 euro bespaard ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Wie zegt plassen? Ik denk aan een grote boodschap, vooral als ik geur lees. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Britney probeert zich te verhangen met laken Popzangeres Britney Spears heeft weer een zelfmoordpoging ondernomen. In de afkickkliniek waar ze verblijft, probeerde ze zich te verhangen met een laken. ![]() Net voor de zelfmoordpoging waande ze zich nog de Antichrist. Britney schreef, volgens Britse journalisten, het getal 666 op haar voorhoofd en stootte een demonische schreeuw uit. "Ik ben de Antichrist", riep ze terwijl ze het personeel achternazat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Familieleden en kennissen zijn erg bezorgd over het recente gedrag van Britney, schrijft News of the World. De zangeres heeft een verwarde tijd achter de rug: ze liep in en uit de afkickkliniek, viel de paparazzi aan met een paraplu ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 04-03-2007 22:04] signature ![]() |
|
Agressieve skinheads ook altijd! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Straks gaat ze nog rondroepen dat ze Adolfje is ![]() Maar dat kan toch helemaal niet! Britney is geen man, toch? ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Wat is de antichrist eigenlijk? Geslachtsloos? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
ik durf het niet te zeggen... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
1 brok lust signature ![]() |
|
Best sneu eigenlijk. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Beetje??? signature ![]() |
|
Ik ga haar als vrouw nemen en dan zorgen dat ze zelfmoord pleegt en ik met al het geld een lui leventje kan leiden ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
ze heeft kinderen.. signature ![]() |
|
quote: Zelfmoord en kinderen, ik vind het niet samengaan. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Het schijnt in België erg normaal te zijn om ook je kinderen mee te nemen als je zelfmoord pleegt ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: daar gaat mijn toekomst... ![]() signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
|
In de Deense hoofdstad Kopenhagen is het in de nacht van vrijdag op zaterdag opnieuw tot straatgevechten gekomen tussen politie en linkse activisten. Volgens de politie zijn er ongeveer honderd arrestaties verricht. Een demonstrant raakte gewond toen een illegaal maar vreedzaam straatfeest in de wijk Norrebro na middernacht uitmondde in confrontaties met de politie. Auto's werden in brand gestoken en barricades opgericht. De politie zette traangas is om de menigte uiteen te drijven. Het is de tweede nacht op rij dat het onrustig is in de stad. Donderdag braken rellen uit na de ontruiming van het jongerencentrum Ungdomshuset dat sinds begin jaren tachtig in gebruik was bij de zogenoemde autonomen. Hierbij vielen vijf gewonden en werden 219 mensen opgepakt Altijd fijn, dat respect voor autoriteiten en andermans bezittingen van linkse mensen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: In tegenstelling tot rechtse mensen? ![]() Doe die oogkleppen eens af man Zenial ![]() |
|
Gewoon lachen en ja knikken Zenial. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Kwelgeest heeft een soort Heiden-syndroom. Het enige wat je hoeft te doen is "Jood" door "linksert" vervangen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 05-03-2007 11:59] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Poeh je weet niet hoe hard je gelijk hebt. Scheelt een hoop gezeik als ik dit nou eens zou onthouden ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Humorkanon. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |