IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws topic deel teveel Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-02-2007 14:41 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 februari 2007 14:36 schreef ghoulliette het volgende:
De grondwet zal anders wel een besparing opleveren van miljoenen euro's voor ons land.

referenda zijn optioneel, moet niets. Volgens mij heb ik gekozen voor politici die ervoor worden betaald om na te denken.
Hoe kan het dat de meerderheid van het volk TEGEN de EU grondwet is en een meerderheid van de politici VOOR? Lijkt me niet echt dat ze het volk vertegenwoordigen. Sterker nog, als ze het referendum naast zich neerleggen dan gaan ze regelrecht tegen de wil van het volk, tegen de wil van de democratie in.

Democratie houdt in dat het volk meedenkt, niet 1 keer in de 4 jaar een naampje invult en er zich dan de komende 4 jaar niet meer om bekommert.

PS: Het gaat niet alleen om financieele voordelen, het gaat om de gehele inhoud van de grondwet en wat voor invloed het zal en kan hebben op onze samenleving. Onze vrijheid staat bij mij hoger in het vaandel dan een beetje economisch gewin. En juist die vrijheid komt met deze EU-grondwet in gevaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 06-02-2007 14:43]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-02-2007 14:42 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 februari 2007 14:40 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, voor jou is het glas ook altijd half leeg hé.....
Half vol, en het liefst vol.

Overigens is het niet meer dan logisch dat CDA en CU aan PvdA hebben moeten toegeven, omdat ze voor de vorming van een regering van de PvdA afhangen en de PvdA voor haar toekomstige stemmen afhangt van het beleid dat de regering gaat voeren. Geeft de PvdA teveel toe, dan wint de SP de volgende keer nog meer en verliest de PvdA nog dikker.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 06-02-2007 14:45]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-02-2007 14:49 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 februari 2007 14:42 schreef Misanthrope het volgende:
Half vol, en het liefst vol.

Overigens is het niet meer dan logisch dat CDA en CU aan PvdA hebben moeten toegeven, omdat ze voor de vorming van een regering van de PvdA afhangen en de PvdA voor haar toekomstige stemmen afhangt van het beleid dat de regering gaat voeren. Geeft de PvdA teveel toe, dan wint de SP de volgende keer nog meer en verliest de PvdA nog dikker.


*koffiedikkijkmodus*

Dat laatste gebeurd toch wel, de PVDA zit in een positie waarin ze het niet snel goed kunnen doen.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-02-2007 14:51 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 februari 2007 14:49 schreef blonde rockgod het volgende:
*koffiedikkijkmodus*

Dat laatste gebeurd toch wel, de PVDA zit in een positie waarin ze het niet snel goed kunnen doen.
Juist daarom moeten ze zich hard maken in de onderhandelingen en kunnen ze dat ook, omdat CDA en CU afhankelijk van de PvdA zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-02-2007 14:52 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 februari 2007 14:51 schreef Misanthrope het volgende:
Juist daarom moeten ze zich hard maken in de onderhandelingen en kunnen ze dat ook, omdat CDA en CU afhankelijk van de PvdA zijn.


Daar heb je gelijk in, maar regeren én met het CDA, én met de CU zal niet makkelijk worden vergeven denk ik.



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 06-02-2007 14:53 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Niemand is er bij gebaat als er nieuwe verkiezingen moeten komen of dat er met andere partijen gesproken moet worden. Deze coalitie is de enige die enig kans van slagen heeft.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-02-2007 17:38 by Argus Profiel van Argus

Man schopt hondje in elkaar

Uitgegeven: 6 februari 2007 16:25
Laatst gewijzigd: 6 februari 2007 16:30
AMSTERDAM - De politie heeft een 31-jarige man opgepakt wegens dierenmishandeling. De man schopte op straat in Roermond een hondje in elkaar. De viervoeter, nog geen 4 maanden oud, liep gebroken ribben en inwendige bloedingen op.

Het hondje is naar een dierenarts gebracht, zo meldt de Limburgse nieuwszender L1 dinsdag. De dierenmishandeling vond plaats in de Wernerstraat in Roermond.

Verward

De politie verklaarde dat de man een verwarde indruk maakte. De mishandelaar stopte met schoppen en rende weg toen er meer mensen op het rumoer afkwamen.

Tegen de man is proces-verbaal opgemaakt. Justitie beslist over zijn vervolging.



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 06-02-2007 18:10 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Landmijn ontploft op tentoonstelling

Op een tentoonstelling met militaire spullen is vandaag een landmijn ontploft. Dat gebeurde in de Sri Lankaanse hoofdstad Colombo. Zeventien mensen raakten gewond. De ontploffing zou een ongeluk zijn volgens het ministerie van Defensie.

De tentoonstelling werd gehouden om de 59-jarige onafhankelijkheid van Sri Lanka te vieren. Daarom konden burgers explosieven en wapens bekijken die militairen hadden veroverd op de rebellerende Tamil Tijgers. De landmijn ontplofte toen officieren aan het publiek uitlegden hoe het object werkte. Onder de gewonden zijn twee politiecommando's en twee boeddhistische monniken.

Op Sri Lanka woedt al jaren een strijd tussen het leger en de Tamilrebellen. Die willen een deel van het eiland onafhankelijk maken

Daar hebben ze nog nooit van bommen onschadelijk maken gehoord blijkbaar


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-02-2007 0:03 by Iskariot Profiel van Iskariot

Vrouw kwart eeuw weg met verkeerde bus

Uitgegeven: 6 februari 2007 10:35
Laatst gewijzigd: 6 februari 2007 10:35
BANGKOK - Een vrouw uit het uiterste zuiden van Thailand is na 25 jaar herenigd met haar familie. De vrouw nam een kwart eeuw terug de verkeerde bus omdat ze als etnisch Maleise moslim de Thaise taal niet kon spreken, lezen of schrijven.

In plaats van Narathiwat in Zuid-Thailand reed ze bijna duizend kilometer noordwaarts naar de hoofdstad Bangkok. In een poging de fout te herstellen nam ze nog een keer een bus in de hoop dat die terug naar het zuiden zou rijden. Maar die ging naar het 600 kilometer noordelijker gelegen Chiang Mai.

Ze leefde als bedelaarster en werd uiteindelijk opgenomen in een tehuis voor daklozen.

Toeval

Verzorgers meenden dat ze stom was omdat ze slechts spaarzaam onverstaanbare dingen mompelde. Toevallig passerende islamitische studenten uit het uiterste zuiden van het land vonden haar recent en toonden aan dat ze Maleis kon spreken.

De inmiddels 76-jarige vrouw is teruggekeerd bij haar familie, onder wie acht kinderen die meenden dat ze bij een verkeersongeluk was omgekomen.




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-02-2007 0:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2007 8:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Bos gaat kabinet in

anp | Gepubliceerd op 06 februari 2007, 22:18
Laatst bijgewerkt op 06 februari 2007, 22:22

DEN HAAG - PvdA-leider Wouter Bos zal toetreden tot het kabinet. Dat heeft hij dinsdag verteld aan zijn fractie, die instemde met het regeerakkoord.


Bos neemt naar eigen zeggen plaats in het nieuwe kabinet omdat de PvdA alles in het werk moet stellen om deze coalitie te doen slagen, gezien de ,,broze ontstaansgeschiedenis'' van de samenwerking tussen PvdA en CDA. Hij vindt zijn stap ,,te verdedigen in het licht van wat het nieuwe kabinet gaat doen''.

De PvdA-leider zei tijdens de verkiezingscampagne dat hij fractievoorzitter zou blijven als hij geen premier kon worden. Tijdens de onderhandelingen over het regeerakkoord is vanuit de PvdA druk op hem uitgeoefend om vicepremier en minister van Financiën te worden. Bos wilde dinsdagavond niet zeggen welke ministerspost hij gaat innemen.

De PvdA-leider liet na afloop van het fractieberaad niet los wie hem opvolgt als fractievoorzitter. Evenmin wilde hij kwijt wat het motto van het nieuwe kabinet wordt.


---

Wind draait weeeeerrr


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-02-2007 8:44 by Argus Profiel van Argus

Wat een surprise !

Nooit gedaccht !


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2007 8:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Poll houden wannmeer kabinet valt?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-02-2007 8:57 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 6 februari 2007 17:38 schreef Argus het volgende:
Man schopt hondje in elkaar

Uitgegeven: 6 februari 2007 16:25
Laatst gewijzigd: 6 februari 2007 16:30
AMSTERDAM - De politie heeft een 31-jarige man opgepakt wegens dierenmishandeling. De man schopte op straat in Roermond een hondje in elkaar. De viervoeter, nog geen 4 maanden oud, liep gebroken ribben en inwendige bloedingen op.

Het hondje is naar een dierenarts gebracht, zo meldt de Limburgse nieuwszender L1 dinsdag. De dierenmishandeling vond plaats in de Wernerstraat in Roermond.

Verward

De politie verklaarde dat de man een verwarde indruk maakte. De mishandelaar stopte met schoppen en rende weg toen er meer mensen op het rumoer afkwamen.

Tegen de man is proces-verbaal opgemaakt. Justitie beslist over zijn vervolging.





Doe mij een half uurtje met die vent.


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2007 9:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

half uur .. dat redt ie niet ...


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-02-2007 9:31 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 6 februari 2007 14:41 schreef Misanthrope het volgende:
Hoe kan het dat de meerderheid van het volk TEGEN de EU grondwet is en een meerderheid van de politici VOOR? Lijkt me niet echt dat ze het volk vertegenwoordigen. Sterker nog, als ze het referendum naast zich neerleggen dan gaan ze regelrecht tegen de wil van het volk, tegen de wil van de democratie in.

Democratie houdt in dat het volk meedenkt, niet 1 keer in de 4 jaar een naampje invult en er zich dan de komende 4 jaar niet meer om bekommert.

Wat een larie.

Ten eerste: het parlement is de volksvertegenwoordiging, niet de regering.

Een volksvertegenwoordiging is er om de belangen van het volk te behartigen, niet om precies te doen wat het volk denkt wat het beste is.

Een volk is bij een referendum altijd eerder geneigd 'nee' te stemmen, omdat het instinctmatig bang is voor het onbekende. Als er iets onbekend bleek, was het wel de europese grondwet.

Om juist over een dergelijk complexe zaak het volk te laten beslissen via een referendum was wel het domste wat de regering had kunnen doen. Om Churchill nog maar eens te citeren: “The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.” Oftewel: afschaffen dat referendum en laat het parlement beslissen over dergelijk complexe zaken.

De dag na het referendum stond in de volkskrant een fantastische lijst met argumenten opgepikt bij de stembus van 'nee'-stemmers: er kwamen dingen voorbij als "ik stem nee, want ik wil die serven niet in europa"



Dear dirty delightful old drunken old days


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-02-2007 10:38 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 7 februari 2007 8:51 schreef Jenje het volgende:
Poll houden wannmeer kabinet valt?
Iig na morgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-02-2007 11:28 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 februari 2007 8:43 schreef Jenje het volgende:
Tijdens de onderhandelingen over het regeerakkoord is vanuit de PvdA druk op hem uitgeoefend om vicepremier en minister van Financiën te worden.


+
quote:


Wind draait weeeeerrr


Geef je Bos nu de schuld, of negeer je simpelweg dat het van de partij uit komt?




[Edit: Disclaimer - standpunten van welke partij of persoon dan ook wil ik hier totaal niet mee verdedigen. Gaat me puur om het feit dat er zo makkelijk een oordeel wordt geveld.



[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 07-02-2007 11:29]


Bruce Banner


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-02-2007 11:56 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 7 februari 2007 9:31 schreef Schaffelaer het volgende:
Wat een larie.

Ten eerste: het parlement is de volksvertegenwoordiging, niet de regering.
Ten eerste: Ik heb het nergens over parlement of regering gehad, alleen over politici. Verder, een regering is een gekozen meerderheid, of door opositie gesteunde minderheid, wat in beide gevallen inhoudt dat het de mening van de meerderheid van het volk zou moeten vertegenwoordigen.

quote:
Een volksvertegenwoordiging is er om de belangen van het volk te behartigen, niet om precies te doen wat het volk denkt wat het beste is.
Dit gaat de toer 'de volksvertegenwoordiger weet wat goed voor U is' op. Niet bepaald wenselijk.

quote:
Een volk is bij een referendum altijd eerder geneigd 'nee' te stemmen, omdat het instinctmatig bang is voor het onbekende. Als er iets onbekend bleek, was het wel de europese grondwet.
Het zij zo. Maar als het volk 'nee' stemt, dan is dat democratie en dient die 'nee' uitgevoerd te worden.

quote:
Om juist over een dergelijk complexe zaak het volk te laten beslissen via een referendum was wel het domste wat de regering had kunnen doen. Om Churchill nog maar eens te citeren: “The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.” Oftewel: afschaffen dat referendum en laat het parlement beslissen over dergelijk complexe zaken.
En jawel, daar is het 'wij weten wat goed voor U is' argument. DAT IS GEEN DEMOCRATIE. Zeg dan meteen dat je liever geen democratie wilt.

In een democratie is het vrij logisch dat het volk beslist over cruciale zaken als de EU-grondwet, want de EU-grondwet gaat invloed hebben op onze democratie. In een democratie is het vrij logisch dat het volk beslist over alles. In een democratie is niets te complex voor het volk. Het is namelijk het volk dat het beleid maakt.

En om Churchill nog maar eens te quoten: 'It has been said that democracy is the worst form of government except all the others that have been tried.'

quote:
De dag na het referendum stond in de volkskrant een fantastische lijst met argumenten opgepikt bij de stembus van 'nee'-stemmers: er kwamen dingen voorbij als "ik stem nee, want ik wil die serven niet in europa"


Gelukkig weet de volkskrant wat goed voor U is en hebben ze deze vraag alleen aan de eerste de beste tokkie gevraagd die tegen heeft gestemd. Er zijn genoeg mensen die tegen hebben gestemd met een goede onderbouwing.
Hetzelfde geldt voor voorstemmers, er zijn een hoop tokkies die met dergelijke argumenten voor hebben gestemd en er zijn er die met een goede onderbouwing voor hebben gestemd.


Maar gelukkig weet jij wat goed voor ons, het plebs, is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-02-2007 11:58 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 7 februari 2007 11:28 schreef Lainedil het volgende:
+


Geef je Bos nu de schuld, of negeer je simpelweg dat het van de partij uit komt?




[Edit: Disclaimer - standpunten van welke partij of persoon dan ook wil ik hier totaal niet mee verdedigen. Gaat me puur om het feit dat er zo makkelijk een oordeel wordt geveld.


Bos zei voor de verkiezingen dat hij absoluut niet in een kabinet zou gaan zitten waar hij geen MP is. Nu doet Bos dat wel. Of het nu dankzij druk van de partij is of niet, Bos komt zijn woord niet na. En mocht het dankzij de druk van de partij zijn, dan vind ik het angstaanjagend dat er iemand vice-premier is die zo makkelijk zwicht voor de druk die andere mensen op hem zetten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-02-2007 12:03 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Dat kan je natuurlijk wel iets minder zwart/wit bekijken, als is je standpunt wel duidelijk, en begrijpelijk. Nogmaals: ik wil hier niemand verdedigen.


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2007 12:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Het betekent dus dat Bos iemand is die geen druk aankan en dus zijn beslissing omdraait als er druk op hem komt.


WOrdt leuk ...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-02-2007 13:32 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 6 februari 2007 14:41 schreef Misanthrope het volgende:
Hoe kan het dat de meerderheid van het volk TEGEN de EU grondwet is en een meerderheid van de politici VOOR? Lijkt me niet echt dat ze het volk vertegenwoordigen. Sterker nog, als ze het referendum naast zich neerleggen dan gaan ze regelrecht tegen de wil van het volk, tegen de wil van de democratie in.

Democratie houdt in dat het volk meedenkt, niet 1 keer in de 4 jaar een naampje invult en er zich dan de komende 4 jaar niet meer om bekommert.

PS: Het gaat niet alleen om financieele voordelen, het gaat om de gehele inhoud van de grondwet en wat voor invloed het zal en kan hebben op onze samenleving. Onze vrijheid staat bij mij hoger in het vaandel dan een beetje economisch gewin. En juist die vrijheid komt met deze EU-grondwet in gevaar.

We hebben een representatieve democratie. Dat betekend wat mij betreft niet alleen meedenken met het volk, maar ook ruimer kunnen nadenken. Een vier jarige kan ook niet alles zelf beslissen, ouders weten het soms nu eenmaal beter. En de meerderheid van de Nederlandse bevolking weet nu eenmaal evenveel van de EU grondwet als een vierjarige.

Schoenmaker blijf bij je leest denk ik dan.

Vrijheid smijheid, ik denk niet dat jouw vrijheid veel te lijden zal hebben onder de nieuwe grondwet.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-02-2007 13:54 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 7 februari 2007 13:32 schreef ghoulliette het volgende:
We hebben een representatieve democratie. Dat betekend wat mij betreft niet alleen meedenken met het volk, maar ook ruimer kunnen nadenken. Een vier jarige kan ook niet alles zelf beslissen, ouders weten het soms nu eenmaal beter. En de meerderheid van de Nederlandse bevolking weet nu eenmaal evenveel van de EU grondwet als een vierjarige.

Schoenmaker blijf bij je leest denk ik dan.

Vrijheid smijheid, ik denk niet dat jouw vrijheid veel te lijden zal hebben onder de nieuwe grondwet.
Het Nederlandse zelfbeschikkingsrecht en daarmee het zelfbeschikkingsrecht van de burger zal flink veranderen/aangetast worden. Daar zullen wij wel wat van merken.

Verder, hoe representatief is de democratie als de bevolking duidelijk laat merken het ergens niet mee eens te zijn en de heren politici leggen dat dan naast zich neer? Dan kunnen de heren politice er nog zoveel verstand van hebben, representatief zijn ze niet.

Dus of noem het geen democratie en doe wat verstandig is (ook al vind ik persoonlijk de EU-grondwet invoeren niet verstandig, maar dat staat hier los van), of ben een democratie en doe wat de bevolking verstandig acht.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-02-2007 13:57 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

duidelijk laat merken? Niemand die de moeite heeft zelf in actie te komen. Niemand die met spandoeken op pad gaat. Nee, op een knopje drukken op een dag die door anderen georganiseerd is.... als dat al 'je stem laten horen' is....
Als het niet de moeite waar is om van je luie reet te komen is het blijkbaar ook niet zo belangrijk. En als we toch op onze luie reet blijven zitten doet meer of meer vrijheid er ook niet toe.

Maar wat interessanter is:
quote:

Astronautes ruziën om piloot space shuttle
dinsdag 6 februari 2007 12:32

De Amerikaanse astronaut Lisa Nowak is aangehouden vanwege een poging een vrouwelijke collega te ontvoeren. Ze zouden allebei verliefd zijn op een space shuttle-piloot bij de NASA.


Lisa Nowak kan levenslang krijgen voor haar aanval en poging tot ontvoering van haar rivale
Astronaut kapitein Nowak werd gearresteerd toen zij op een ruimtevaartbasis vlak bij het Kennedy Space Center in de Amerikaanse staat Florida haar collega Colleen Shipman aanviel, schrijft de Amerikaanse krant Orlando Sentinel.

Pepperspray
Nowak was non-stop vanuit haar woonplaats in Texas naar de NASA-basis in Florida gereden. Ze droeg een pruik en regenjas als vermomming. Om sanitaire stops onderweg te vermijden, droeg Nowak speciale ruimteluiers.

In totaal reed ze 1.600 kilometer aan één stuk, voordat ze Shipman in Florida aantrof. Daar viel de 43-jarige Nowak Shipman aan met een mes en een luchtdrukpistool. Maar Shipman vluchtte haar auto in. Toen Nowak begon te huilen, draaide ze toch haar raampje open. Hierop spoot Nowak pepperspray naar binnen.

Heimelijk verliefd
Shipman wist rijdend te ontkomen, en Nowak werd gearresteerd. De jaloerse ruimteganger verklaarde dat ze haar collega wilde afschrikken openlijk over haar relatie met William Oefelein, piloot van een NASA-space shuttle, te praten: Nowak is namelijk zelf heimelijk verliefd op Oefelein.

Nowak is verschillende keren in de ruimte geweest, maar nooit samen met Oefelein. Ze zou de ruimteluiers in de zomer van 2005, toen ze enige tijd aan boord van het Internationaal Ruimte Station (ISS) verbleef, hebben ontvreemd.

Oefelein was piloot tijdens de meest recente vlucht van een space shuttle, in december 2006.

http://www.elsevier.nl/nieuws/buitenland/artikel/asp/artnr/137809/rss/true/index.html



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen