![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
haha dat zal wel een heel gevoelig onderwerp zijn bij sommige. ![]() You're running in circles ![]() |
|
quote: Dan weet ik wel wie er een illegaal friko bak hol gaan vestigen ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: -------------------------------------------------------------------------------- De omstreden UVA-hoogleraar Gert Hekma is dit jaar betrokken bij de organisatie van de gay pride. Hekma staat bekend als voorvechter van pedoseksualiteit. In een interview met Stichting Martijn heeft hij gezegd dat het oké is om kinderen te dwingen tot seks. "Ik denk dat je kinderen moet dwingen. Kinderen zijn ook vervelende wezens, die moet je op een gegeven moment op een recht spoor zetten en dat geldt ook voor seks," aldus de hoogleraar. Extra markant is dat er dit jaar voor het eerst een boot met kinderen in de leeftijd van 11 tot 17 jaar meevaart. -------------------------------------------------------------------------------- Je zou die kerel toch iets aan willen doen, ongeloofelijk dit.. ![]() ![]() |
|
Godver. Die mogen ze wel even dwingen te stikken in z'n eigen uitwerpselen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Heerlijk, wat is nederland toch lekker fout dwangmatig openminded. Al die verkrachters worden gewoon verkeerd begrepen ![]() |
|
quote: Julia, werken kreng! ![]() |
|
quote: Waar lees je dat het overgrote deel van Nederland hier "openminded" tegenover staat? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Dan weet ik wie daar af en toe langs komt om een echte frikandel te eten. ![]() You're running in circles ![]() |
|
quote: Vetkot de kleffe bek is geopend voor zaken ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Personeel besteelt De Librije door CASPAR VAN OIRSCHOT ZWOLLE - Twee werknemers van sterrenrestaurant De Librije zijn op staande voet ontslagen wegens het achterover drukken van geld. Eigenaar Jonnie Boer heeft daarvan aangifte gedaan. Eigenaren Jonnie en Thérèse Boer hebben het duo half december congé gegeven, nadat de ‘verduistering in dienstbetrekking’ aan het licht kwam. Vervolgens hebben ze aangifte gedaan bij de politie. Volgens politiewoordvoerder Wim Dierkx is een 24-jarige verdachte inmiddels gehoord. Dierkx: ‘De 24-jarige is destijds aangehouden en een dag in verzekering gesteld. Het proces verbaal gaat naar Justitie. De tweede verdachte moet nog gehoord worden. Dat zal binnenkort gebeuren.’ Eigenaren Jonnie en Thérèse Boer laten vanaf hun vakantie-adres op Aruba weten de hele zaak te betreuren. De twee hebben volgens topkok Boer onafhankelijk van elkaar de onderneming bestolen. ‘Toen we onderzoek deden naar de ene, kwam ook de zaak van de andere aan het licht.’ De 24-jarige verdachte was het gezicht van de Librije-winkel aan het Meerminneplein. Hij zou gedurende langere periode tientallen duizenden euro’s hebben gestolen. ‘Echt een berg geld, supervervelend. Ik weet niet wat hem bezield heeft’, aldus Boer. De man zou alles inmiddels bekend hebben. De tweede verdachte werkte als sommelier in het met drie Michelin-sterren gelauwerde restaurant en zou onder meer geld uit de fooienpot gestolen hebben. Boer: ‘We hebben hem ontbinding van het contract aangeboden.’ De kwestie is een klein drama voor het restaurant. Beide verdachten werken al van jongs af aan bij De Librije. De sommelier begon ooit als bordenwasser en klom op tot een van ’s lands beste -en bekroonde- vinologen. Volgens Jonnie Boer zijn hij, zijn vrouw en het personeel flink aangeslagen over wat er gebeurd is. Behalve woede hebben Jonnie en Thérèse ook medelijden met de ex-werknemers. ‘Het halve personeel stond hier te huilen toen ze weggehaald werden. We kennen de mensen om wie het gaat en hun familie goed. Het is erg sneu. Maar we komen er sterker uit.’ Volgens Boer wordt er volop gestolen in de horeca, ‘Een op de veertien mensen gaat wel eens in de fout. Ik houd daarom alles in de gaten.’ De bedrijfsvoering komt door de affaire niet in gevaar, stelt Boer. In verband met de kerstvakantie zijn winkel en restaurant tot respectievelijk 12 en 9 januari gesloten. WTF, deze dief is dus een oud klasgenootje van mij van de basisschool. ![]() ![]() |
|
BEn jij pas 24??? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() Lekker jong nog! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Nijmegen geeft voorrang aan allochtonen NIJMEGEN - De gemeente Nijmegen gaat een portefeuille aanleggen van allochtone sollicitanten. Bij vacante functies waarin allochtonen ondervertegenwoordigd zijn, nodigt de gemeente geschikte kandidaten uit de portefeuille eerst uit voor een gesprek, voordat de vacature bekend wordt gemaakt. Vrouwen Dat plan heeft het college van burgemeester en wethouders dinsdag bekendgemaakt. De gemeente wil behalve meer allochtone werknemers ook meer jongeren en ouderen aan zich binden. Vrouwen moeten meer kans krijgen door te stromen naar hogere functies. Bij de gemeente Nijmegen werken bijna 2000 ambtenaren. ![]() |
|
quote: ![]() Echt bizar, trouwens.. die gozer heeft gewoon eff 24.000 euro gejat en kwam er bijna nog goed mee weg ook. ![]() |
|
quote:Je zal een gezonde blanke kerel zijn en werk willen. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Michael Jackson overweegt moslim te worden Michael Jackson overweegt zich te bekeren tot de Islam, overtuigd dat de religie een positieve impact op zijn leven zal hebben. Dat heeft zijn broer Jermaine hem althans aangepraat, die zegt dat hij met de hulp van Allah de Britse Celebrity Big Brother heeft kunnen doorstaan. "Als ik Allah toch niet had, dan zou ik het niet overleefd hebben, en de reden daarvoor is dat hij me geconcentreerd hield, het maakte me kalm," aldus de 52-jaar oude broer. "Michael moet een moslim worden, omdat het hem goed beschermt tegen alle beschuldigingen jegens hem, die vals zijn. Hij leest een boel boeken die ik hem gegeven heb. Ik denk dat hij er serieus over nadenkt, omdat hij veel tijd in Bahrain doorbrengt. Ik stuurde hem daarheen, zodat hij op een rustige en vredige plek kan zijn, waar men vijf keer per dag bidt. Dat is een goed iets." lol! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-01-2007 21:01] signature ![]() |
|
quote:Dan kom je in heel Nederland al als laatste aan de bak hoor ... hoe lammer en luier je bent hoe beter voor je carriere ... ![]() |
|
Mag hij dan eindelijk legaal kleine jongetjes mee de woestijn in nemen>? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Hij is toch al jehova? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Godverdomme. Zo'n smerige kankerlijer wordt ook nog eens van ons geld betaald. Gert Hekma --> Ovens http://home.medewerker.uva.nl/g.hekma/ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
hmm k had even snel even een intervieuw gelezen met deze dude maar daar kwam hij nog wel redelijk voorzichtig over en kon ik deze uitspraak er niet bij matchen. Stel dat het waar is dan zou hij best een doodstrafje van mij mogen verdienen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Hehe dat Poolse tuig toch altijd! ![]() Ik ben ze nog nooit tegengekomen in Rotterdam hoor [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 31-01-2007 9:44] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Misschien heeft Chel nog vacatures voor chauffeurs? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |