IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws topic deel teveel Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2007 11:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

+2


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-01-2007 11:23 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Het is harstikke leuk in de Randstad hoor! Stelletje boeren.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2007 11:28 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 15 januari 2007 11:13 schreef Jenje het volgende:
Jij doelt hier op?



Dan zijn je begrijpend lezen skills nog lager dan verwacht ...

Nu wordt de randstad kennelijk bemoeilijkt door burocratie door de verschillende provincies, wat men wil verbeteren door de randstad 1 provincie te laten zijn. Heeft niets met afstoting of iets dergelijks te maken.


HAHAHA. PWN3D.

Hij quotte gewoon een bericht van GeenStijl.

Volgens mij was de korrel zout en ironie zo overduidelijk aanwezig dat niet Argus maar jij een opvijzelcursus begrijpend lezen moet gaan volgen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2007 11:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ach, ik schat Argus gewoon niet zo hoog in (hoog hihi)


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-01-2007 11:34 by Argus Profiel van Argus

@Jenje:


Niet te geloven weer


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-01-2007 12:30 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

IJsvogel rukt op dankzij zachte winters
BEEK (ANP) - De ijsvogel gaat een toptijd tegemoet. Anders dan de naam van het beestje doet vermoeden, kan de vogel niet tegen koude winters. ,,Ze profiteren dus enorm van het zachte weer‘‘, aldus Ruud Foppen van de stichting vogelonderzoek Sovon maandag.

Tien jaar geleden telde de populatie ijsvogels slechts 150 broedparen, inmiddels zijn dat er enkele honderden. ,,De ijsvogels gaan daardoor van zeer bedreigd, naar een stuk minder bedreigd‘‘, zegt Foppen.

Hoe meer ijsvogels de winter overleven, hoe meer kan worden gebroed in het voorjaar. Na een zachte winter is meer voedsel beschikbaar en is de overlevingskans voor de kleine ijsvogels groter.

De bloeiperiode zegt niets over de toekomst van de ijsvogels. ,,Een erg strenge winter kan de populatie zo weer halveren‘‘, stelt Foppen.

Steun voor huismus

Ook de huismussen, winterkoninkjes en merels profiteren van het zachte weer. De huismus is bedreigd en kan dus wel een steuntje in de rug gebruiken. De merel eet wormen en is gebaat bij een zachte bodem. De merel en de winterkoning zijn niet bedreigd.

Veel vogels grijpen het zachte weer aan om zich voort te planten. Foppen: ,,Zo zijn er duiven die gewoon doorgaan met eieren leggen. De kuikens maken nog een goede kans om te overleven ook.‘‘

Vogels voeren is in een zachte winter geen probleem, stelt Foppen. ,,Vroeger dacht men nog dat het slecht was, maar daar zijn we helemaal van teruggekomen. Je kunt gewoon vetbollen ophangen. Dat is een goede manier om vogels naar je tuin te lokken.‘‘




Ijsvogels heersen!!!!!


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2007 12:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Vogels heersen! Ik hoop alleen niet dat er nu nog zware vorst komt, ik hoor en zie al veel vogels zich voorbereiden op broeden, als ze eieren hebben en het gaat hard vriezen gaan er veel dood.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2007 12:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Chelman gefeliciteerd met de kleine!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Poolse baby weegt 7 kilo bij geboorte

Uitgegeven: 15 januari 2007 11:32

AMSTERDAM - Een baby uit Polen mag zich een van de zwaarste baby's ter wereld noemen. De baby, die van zijn ouders de naam Kascper meekreeg, woog maar liefst 7,13 kilogram bij de geboorte. Dat meldden verschillende media, waaronder Die Welt.

Kascper werd met een keizersnede ter wereld gebracht, en is 66 centimeter lang. De baby en de 45-jarige moeder maken het goed.

Er zijn weinig baby's in de wereld die zo zwaar zijn als Kascper. "Baby's die bij geboorte vijf kilo wegen vormen al een grote uitzondering, een baby van zes kilo is een fenomeen", aldus de Poolse arts Ewa Helwich.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-01-2007 12:42 by Schaep Profiel van Schaep

Ben je al zo'n dikke baby, noemen ze je nog Kascper ook.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-01-2007 12:54 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 15 januari 2007 12:42 schreef Schaep het volgende:
Ben je al zo'n dikke baby, noemen ze je nog Kascper ook.


dat lijkt op kanker.


Suck my piss


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-01-2007 13:02 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 15 januari 2007 12:54 schreef skullfuck het volgende:
dat lijkt op kanker.


quote:
daniel if u think kascper is okay
u shudnt be in tha club bitcho
kascper is GAY!
N JERKO
oh yea
u wudnt believe this
kascper whuz tryin to act tough again
n he challenged me to a fite on thursday
n then he didnt show up at skwl on thursday n Friday!
OMG
wat a prick!
i swear
i'll just takle him
haha
mwhahgahahaha
newayz every1 hu hates kascper
say I!



http://KacsperSUX.bebo.com

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-01-2007 13:05]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-01-2007 13:04 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 januari 2007 12:40 schreef Jenje het volgende:
Chelman gefeliciteerd met de kleine!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Poolse baby weegt 7 kilo bij geboorte

Uitgegeven: 15 januari 2007 11:32

AMSTERDAM - Een baby uit Polen mag zich een van de zwaarste baby's ter wereld noemen. De baby, die van zijn ouders de naam Kascper meekreeg, woog maar liefst 7,13 kilogram bij de geboorte. Dat meldden verschillende media, waaronder Die Welt.

Kascper werd met een keizersnede ter wereld gebracht, en is 66 centimeter lang. De baby en de 45-jarige moeder maken het goed.

Er zijn weinig baby's in de wereld die zo zwaar zijn als Kascper. "Baby's die bij geboorte vijf kilo wegen vormen al een grote uitzondering, een baby van zes kilo is een fenomeen", aldus de Poolse arts Ewa Helwich.

U noemt het een "totaalruptuur"...

Wij zeggen liever "cloaca".


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-01-2007 13:07 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 15 januari 2007 13:02 schreef Schaep het volgende:
http://KacsperSUX.bebo.com


"all my friends are gay"


Suck my piss


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-01-2007 13:17 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 januari 2007 14:51 schreef Argus het volgende:
De VVD is links liberaal. Vraag het die vleugel.

Het is gvd weer een negert ook he
Dat jij sociaal liberaal bent en VVD stemt maakt de VVD nog niet sociaal-liberaal. Liberaal zit in het midden, sociaal-liberaal is daar links van en de VVD bevindt zich rechts van het politieke midden. Dat ij graag wilt dat de VVD sociaal-liberaal is maakt ze dat nog niet. Dat jij het jezelf graag voorhoudt dat je sociaal stemt, best maar het is niet zo.

Sowieso zijn de nuance en de tolerantie die deze stroming kenmerken echt geen feiten om trots op te zijn. Het zijn zwakten, puur dhimmy gedrag, die in dit linkse, laffe land verheven zijn tot goddelijke gaven der wijsheid. En dat terwijl ze tot niets anders leiden dan verval van de economie, de cultuur en de ontplooing van het, eigen, volk onmogelijk maken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-01-2007 13:26 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 15 januari 2007 13:17 schreef kwelgeest het volgende:
Dat jij sociaal liberaal bent en VVD stemt maakt de VVD nog niet sociaal-liberaal. Liberaal zit in het midden, sociaal-liberaal is daar links van en de VVD bevindt zich rechts van het politieke midden. Dat ij graag wilt dat de VVD sociaal-liberaal is maakt ze dat nog niet. Dat jij het jezelf graag voorhoudt dat je sociaal stemt, best maar het is niet zo.


Wat ben jij toch een hersendood fetusje zeg Ik, sociaal.

Ga gewoon ergens lekker fappen knul.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-01-2007 13:28 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Geweldig weerwoord Argus



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-01-2007 13:30 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 15 januari 2007 13:28 schreef Burzum het volgende:
Geweldig weerwoord Argus




Ik doe mijn best
Ik kreeg gvd bijna koffie door mijn neus heen toen ik dat stukje las


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-01-2007 13:32 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 januari 2007 13:26 schreef Argus het volgende:
Wat ben jij toch een hersendood fetusje zeg Ik, sociaal.

Ga gewoon ergens lekker fappen knul.

Zegt meneer waar geen gesprek mee valt tevoeren. Ik heb jou nog nooit meer als weerwoord zien posten als iets dergelijks dat hierboven staat. Getuigd idd van een groots intellect. Als ik er iedere keer zo naast zit als dat jij wilt doen geloven kom dan eens met iets sterks op de proppen dat dat ook aangeeft. Want op de manier dat jij nu telkens je in de discussie mengt is een aafluiting van een jewelste.

En, Argus, als jij niet sociaal-liberaal bent waarom vind je het dan nodig om iedere keer als de afkorting 'VVD' voorbij komt keihard te 'schreeuwen' dat de VVD toch echt sociaal-liberaal is. En niet conservatief-liberaal; Verlicht mijn weg..

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 15-01-2007 13:36]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-01-2007 13:33 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

PWND


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-01-2007 13:35 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 15 januari 2007 13:32 schreef kwelgeest het volgende:
Zegt mennewr waar geen gesprek mee valt tevoeren. Ik heb jou nog nooit meer als weerwoord zien posten als iets dergelijks dat hierboven staat. Getuigd idd van een groots intellect. Als ik er iedere keer zo naast zit als dat jij wilt doen geloven kom dan eens met iets sterks op de proppen dat dat ook aangeeft. Want op de manier dat jij nu telkens je in de discussie mengt is een aafluiting van een jewelste.



Je denkt toch niet serieus dat ik meer tijd aan jou ga spenderen dan je uit te lachen.
Kijk eens wat je post man....



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-01-2007 13:37 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 januari 2007 13:35 schreef Argus het volgende:
Je denkt toch niet serieus dat ik meer tijd aan jou ga spenderen dan je uit te lachen.
Kijk eens wat je post man....


Wederom zeer sterk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-01-2007 13:41 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Maar...de neergang van de economie, ons morele verval, onze neergaande cultuur en onderdrukking van "echte" (proest) Nederlanders is toch de schuld van ZOG. Of is dat een links verzinsel?

Argus heeft geen mooi weerwoord maar als je ook met zo'n post komt kan ik me voorstellen dat hij het nutteloos vind om te proberen zich te verdedigen tegen iemand die toch nooit een beetje van zijn overtuiging zal afstappen. Dat is goed hoor, ergens voor staan, maar als je het zo ver doorzet kan je verwachten dat mensen discussies met je niet meer willen aangaan. Maar zo kan je je gedachtengoed natuurlijk nooit verspreiden .]

EDIT: en het is dhimmi, niet dhimmy! (en Engels is een romaanse taal he )

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 15-01-2007 13:44]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-01-2007 13:42 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 15 januari 2007 13:37 schreef kwelgeest het volgende:
Wederom zeer sterk.


Produceer een normale zin zonder fouten en dan ik kijk er nog eens naar
Deal? Tot die tijd negeer ik je gewoon

Edit: Zie Gemene Lepel

OT:

Fappen maakt meer kapot dan je lief is

Hoofd van halfbroer Saddam afgerukt
AMSTERDAM - Bij de executie van de twee handlangers van Saddam werd het hoofd van zijn halfbroer Barzan Ibrahim van diens romp afgerukt. Volgens Iraakse regeringsbronnen gebeurt dat zeer zelden bij executies. Bij de ophanging waren onder anderen een aanklager, een rechter en een arts aanwezig.

Klik hier om deze TeleVideo te bekijken
TeleVideo
Een van de leiders van het soennitische blok in het parlement, Khalaf al-Olayan, sprak tegenover de satellietzender Al-Jazeera zijn verontwaardiging uit over het feit dat Ibrahims hoofd tijdens de executie van zijn romp werd gescheiden.

"Iemand kan door ophanging niet worden onthoofd. Dit betekent dat ze zijn lichaam hebben verminkt en dat is een schending van de wet", aldus Al-Olayan, die eiste dat hij de video van de executies te zien krijgt, als er tenminste een video van is gemaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 15-01-2007 13:43]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-01-2007 13:46 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 januari 2007 13:41 schreef Gemene Lepel het volgende:
Maar...de neergang van de economie, ons morele verval, onze neergaande cultuur en onderdrukking van "echte" (proest) Nederlanders is toch de schuld van ZOG. Of is dat een links verzinsel?

Argus heeft geen mooi weerwoord maar als je ook met zo'n post komt kan ik me voorstellen dat hij het nutteloos vind om te proberen zich te verdedigen tegen iemand die toch nooit een beetje van zijn overtuiging zal afstappen. Dat is goed hoor, ergens voor staan, maar als je het zo ver doorzet kan je verwachten dat mensen discussies met je niet meer willen aangaan. Maar zo kan je je gedachtengoed natuurlijk nooit verspreiden .]

EDIT: en het is dhimmi, niet dhimmy! (en Engels is een romaanse taal he )
Jullie mogen beide, jij en Argus, met een post van mij op de proppen gaan komen dat ik afgeef op Joden en/of ZOG.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2007 13:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

@nieuws argus: Ja he schandalig ... bootnje .. loontje ..

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 15-01-2007 13:48]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen