![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
+2 ![]() |
|
quote: HAHAHA. PWN3D. Hij quotte gewoon een bericht van GeenStijl. Volgens mij was de korrel zout en ironie zo overduidelijk aanwezig dat niet Argus maar jij een opvijzelcursus begrijpend lezen moet gaan volgen. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ach, ik schat Argus gewoon niet zo hoog in (hoog hihi) ![]() |
|
@Jenje: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Niet te geloven weer ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
IJsvogel rukt op dankzij zachte winters BEEK (ANP) - De ijsvogel gaat een toptijd tegemoet. Anders dan de naam van het beestje doet vermoeden, kan de vogel niet tegen koude winters. ,,Ze profiteren dus enorm van het zachte weer‘‘, aldus Ruud Foppen van de stichting vogelonderzoek Sovon maandag. Tien jaar geleden telde de populatie ijsvogels slechts 150 broedparen, inmiddels zijn dat er enkele honderden. ,,De ijsvogels gaan daardoor van zeer bedreigd, naar een stuk minder bedreigd‘‘, zegt Foppen. Hoe meer ijsvogels de winter overleven, hoe meer kan worden gebroed in het voorjaar. Na een zachte winter is meer voedsel beschikbaar en is de overlevingskans voor de kleine ijsvogels groter. De bloeiperiode zegt niets over de toekomst van de ijsvogels. ,,Een erg strenge winter kan de populatie zo weer halveren‘‘, stelt Foppen. Steun voor huismus Ook de huismussen, winterkoninkjes en merels profiteren van het zachte weer. De huismus is bedreigd en kan dus wel een steuntje in de rug gebruiken. De merel eet wormen en is gebaat bij een zachte bodem. De merel en de winterkoning zijn niet bedreigd. Veel vogels grijpen het zachte weer aan om zich voort te planten. Foppen: ,,Zo zijn er duiven die gewoon doorgaan met eieren leggen. De kuikens maken nog een goede kans om te overleven ook.‘‘ Vogels voeren is in een zachte winter geen probleem, stelt Foppen. ,,Vroeger dacht men nog dat het slecht was, maar daar zijn we helemaal van teruggekomen. Je kunt gewoon vetbollen ophangen. Dat is een goede manier om vogels naar je tuin te lokken.‘‘ ![]() ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vogels heersen! Ik hoop alleen niet dat er nu nog zware vorst komt, ik hoor en zie al veel vogels zich voorbereiden op broeden, als ze eieren hebben en het gaat hard vriezen gaan er veel dood. ![]() |
|
Chelman gefeliciteerd met de kleine! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Poolse baby weegt 7 kilo bij geboorte Uitgegeven: 15 januari 2007 11:32 AMSTERDAM - Een baby uit Polen mag zich een van de zwaarste baby's ter wereld noemen. De baby, die van zijn ouders de naam Kascper meekreeg, woog maar liefst 7,13 kilogram bij de geboorte. Dat meldden verschillende media, waaronder Die Welt. Kascper werd met een keizersnede ter wereld gebracht, en is 66 centimeter lang. De baby en de 45-jarige moeder maken het goed. Er zijn weinig baby's in de wereld die zo zwaar zijn als Kascper. "Baby's die bij geboorte vijf kilo wegen vormen al een grote uitzondering, een baby van zes kilo is een fenomeen", aldus de Poolse arts Ewa Helwich. ![]() |
|
Ben je al zo'n dikke baby, noemen ze je nog Kascper ook. ![]() |
|
quote: dat lijkt op kanker. Suck my piss ![]() |
|
quote: quote: http://KacsperSUX.bebo.com [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-01-2007 13:05] ![]() |
|
quote:U noemt het een "totaalruptuur"... Wij zeggen liever "cloaca". What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: "all my friends are gay" Suck my piss ![]() |
|
quote:Dat jij sociaal liberaal bent en VVD stemt maakt de VVD nog niet sociaal-liberaal. Liberaal zit in het midden, sociaal-liberaal is daar links van en de VVD bevindt zich rechts van het politieke midden. Dat ij graag wilt dat de VVD sociaal-liberaal is maakt ze dat nog niet. Dat jij het jezelf graag voorhoudt dat je sociaal stemt, best maar het is niet zo. Sowieso zijn de nuance en de tolerantie die deze stroming kenmerken echt geen feiten om trots op te zijn. Het zijn zwakten, puur dhimmy gedrag, die in dit linkse, laffe land verheven zijn tot goddelijke gaven der wijsheid. En dat terwijl ze tot niets anders leiden dan verval van de economie, de cultuur en de ontplooing van het, eigen, volk onmogelijk maken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ga gewoon ergens lekker fappen knul. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Geweldig weerwoord Argus ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik doe mijn best ![]() Ik kreeg gvd bijna koffie door mijn neus heen toen ik dat stukje las ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:Zegt meneer waar geen gesprek mee valt tevoeren. Ik heb jou nog nooit meer als weerwoord zien posten als iets dergelijks dat hierboven staat. Getuigd idd van een groots intellect. Als ik er iedere keer zo naast zit als dat jij wilt doen geloven kom dan eens met iets sterks op de proppen dat dat ook aangeeft. Want op de manier dat jij nu telkens je in de discussie mengt is een aafluiting van een jewelste. En, Argus, als jij niet sociaal-liberaal bent waarom vind je het dan nodig om iedere keer als de afkorting 'VVD' voorbij komt keihard te 'schreeuwen' dat de VVD toch echt sociaal-liberaal is. En niet conservatief-liberaal; Verlicht mijn weg.. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 15-01-2007 13:36] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
PWND ![]() ![]() |
|
quote: Je denkt toch niet serieus dat ik meer tijd aan jou ga spenderen dan je uit te lachen. Kijk eens wat je post man.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:Wederom zeer sterk. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Maar...de neergang van de economie, ons morele verval, onze neergaande cultuur en onderdrukking van "echte" (proest) Nederlanders is toch de schuld van ZOG. Of is dat een links verzinsel? Argus heeft geen mooi weerwoord maar als je ook met zo'n post komt kan ik me voorstellen dat hij het nutteloos vind om te proberen zich te verdedigen tegen iemand die toch nooit een beetje van zijn overtuiging zal afstappen. Dat is goed hoor, ergens voor staan, maar als je het zo ver doorzet kan je verwachten dat mensen discussies met je niet meer willen aangaan. Maar zo kan je je gedachtengoed natuurlijk nooit verspreiden ![]() EDIT: en het is dhimmi, niet dhimmy! (en Engels is een romaanse taal he ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 15-01-2007 13:44] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Produceer een normale zin zonder fouten en dan ik kijk er nog eens naar ![]() Deal? Tot die tijd negeer ik je gewoon ![]() Edit: Zie Gemene Lepel ![]() ![]() OT: Fappen maakt meer kapot dan je lief is Hoofd van halfbroer Saddam afgerukt AMSTERDAM - Bij de executie van de twee handlangers van Saddam werd het hoofd van zijn halfbroer Barzan Ibrahim van diens romp afgerukt. Volgens Iraakse regeringsbronnen gebeurt dat zeer zelden bij executies. Bij de ophanging waren onder anderen een aanklager, een rechter en een arts aanwezig. Klik hier om deze TeleVideo te bekijken TeleVideo Een van de leiders van het soennitische blok in het parlement, Khalaf al-Olayan, sprak tegenover de satellietzender Al-Jazeera zijn verontwaardiging uit over het feit dat Ibrahims hoofd tijdens de executie van zijn romp werd gescheiden. "Iemand kan door ophanging niet worden onthoofd. Dit betekent dat ze zijn lichaam hebben verminkt en dat is een schending van de wet", aldus Al-Olayan, die eiste dat hij de video van de executies te zien krijgt, als er tenminste een video van is gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 15-01-2007 13:43] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:Jullie mogen beide, jij en Argus, met een post van mij op de proppen gaan komen dat ik afgeef op Joden en/of ZOG. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
@nieuws argus: Ja he schandalig ... bootnje .. loontje .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 15-01-2007 13:48] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |