|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Op 12 oktober 2007 10:15 schreef Pandora het volgende: Kanker, kloteknieen. @jenje, ben je de vierde niet vegeten die de kostenverantwoording moet maken? Ondertussen geedit, maar staat nog gequote in het godvertopic. Waar blijft die ban? En niks ten nadele van JB, maar die gebruikte het woord ook, ipv modereren wacht ik op zn ban. Gelijke monnikken, gelijke kappen hier, zoals ik het begreep uit de post van Snaack over het nieuwe beleid, dus wacht ik in spanning af op een daadwereklijke uitvoering. |
|
quote: Consequent als altijd. Ik denk dat ik vanaaf een kreeftensoepje maak met een speciale dedicatie voor het beleid. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
:') |
|
Ahum, valt het niemand dan op dat erbrechen dus wel rusitg kkveel mag typen in haar post? Ik bedoel, in feite hb ik die ban verdient, maar ik ben niet de enige. |
|
ja leuk, laten we allemaal even extra op elkaar gaan letten. dit is echt op zn basisschools zeg, lekker klikken, gaaf |
|
|
|
quote: |
|
quote:"Ja maar zij doet het ook!!! Meester!!" Begin jij ook te mekkeren als je een prent krijgt voor zonder licht rijden dat de helft van de stad dat ook doet? JIJ overtreedt de regels dus je kunt gestraft worden en de consequenties dien je te aanvaarden. Maar ik hoop inderdaad wel dat de mods eens goed op zoek gaan naar overtredingen. Er wordt hier sowieso veel te snel naar allerhande krachttermen gegrepen, dat mag best was vriendelijker allemaal. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 12-10-2007 11:32] |
|
ohjee! |
|
quote:Hadden we sowieso al gezien, en jij bent zelf ook lekker consequent dat je nu wél over Pandora valt, en niet over Mmayo die Pandora in het godvertopic wil aanpakken. Lekker consequent weer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Lekker consequent dat je wel ingaat op Judge M. die Pandora aanspreekt maar Bitchslap en mij dus gewoon negeert! |
|
quote:Ik heb het godvertopic nog niet gelezen knullemans |
|
Hoi, ik heb een klacht... het klachtentopic stroomt vol met kleuters! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Haha, fantastisch dat mensen zich zo opwinden over een forumpje! Volgens mij zijn de levens bij de kruidvat uitverkocht. Behoorlijk kank.. euhm, kansloos dus. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Ho, nee ik wil Pandora niet aanpakken.. maar feit blijft dat jullie als moderators zijnde dat verbod instellen, stellig posten dat elke overtreding wordt aangepakt dus simpel gezien zou Pandora nu dus ook een ban moeten krijgen en die krijgt ze schijnbaar niet. Dat heeft niks te maken met wat IK wil, maar alles te maken met wat jullie aan afspraken hebben gemaakt. Dat de rest daar zo over valt, sja.. ik vind het wel grappig. edit: Ah, zag net dat jullie dit hebben recht getrokken. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-10-2007 11:39] |
|
quote:Auwtsj. Ga maar even de regels lezen vandaag. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Erbrechen en Pandora zijn inmiddels voor een dag geband. |
|
quote: +1. Waar is onze hoop in bange dagen? Waar is VikingMod? * Dramatisch intro. * ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Damn.. |
|
Waarom zijn er 2 gitaar topics? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hehehe [insert Monthy Python and the Holy Grail deun] "VikingMod, VikingMod, wherever he Mods, he's still a god" Maar een oprechte klacht: Waarom wordt er nu opgetreden op aangeven van users? Is wel wat fishy... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Had ik al eens gepost dat ik vind dat diverse mods bij de ene persoon eerder en strenger modden dan bij de andere persoon? Owja, Meerdere keren zelfs. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Meeste bands hebben toch ook twee gitaristen? |
|
quote: Goed punt! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |