![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Om eerlijk te zijn heb ik geen idee wat de gedachtengang hierbij was. ![]() ![]() @ Heerschende Holhoornige Herkauwer: Is je avatar echt aangepast naar iets totaal anders, of had je simpelweg geen avatar meer? (als in: is het mogelijk dat die afbeelding door <vul host in> verwijderd is? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 27-12-2007 11:44] Bruce Banner ![]() |
|
ging dit om de naaktheid? dat veranderd de zaak. edit: dat veranderd de zaak al helemaal. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-12-2007 11:47] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Och, ik gaf slechts een voorbeeld. Maar het hawt chicks deel is niet bepaald vrouw-vriendelijk zoals je noemt, of verschillen we daarin van mening? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() Jep, in de forum regels staat namelijk dat er behalve in topics waar je bewust op moet klikken mensen niet geconfronteerd hoeven te worden met naaktheid van anderen. En aangezienik geen behoefte had om Schaep z'n avatar elke keer te zien heb ik ome Greycloak hier maar weer eens op gewezen. Bovendien zijn er al eens eerder avatars van bijvoorbeeld Lionheart of Rotzak verwijdert omdat er blote tieten en meer in te zien waren. Ik begrijp niet dat het als het schaep is dan ineens wel mag. Daarnaast leek de reden van verwijdering zo logisch voor Greycloak dat hij dus geen mail heeft gestuurd. Iedereen nu blij? ![]() |
|
Aha, vriendjespolitiek dus wederom. ![]() |
|
quote: Nee, dat zou het zijn geweest als de avatar wel had mogen blijven staan. Als lionhart of Rotzak een dergelijke avatar hadden gehad dan was die binnen een kwestie van uren verwijderd en vervangen. Hetgeen dus ook in het verleden is gebeurd. Omdat Schaep toevallig vriendjes is met onder andere mijn vriendje zou hij het wel mogen? Das pure onzin. Ik erger me ook dood aan de avatar van lionheart, maar hij heeft door fouten in het verleden geleerd om geen tepels of een doos in beeld te brengen dus die blijft gewoon staan. Ik zou kunnen klagen wat ik wil, maar Lionheart houdt zich aan de regels, dus blijft zijn avatar staan. Schaep deed dat niet. Lijkt me cru als Schaep wel de regels zo mogen overtreden en Lionheart niet. Ik denk dat we dan allemaal niet veel bozer worden niet? ![]() |
|
quote:Klopt, Schaep is een vriend van me. Wat is je punt? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 27-12-2007 12:00] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Psychonaut, wat is je punt? Kun je daar nog even inhoudelijk op ingaan denk je? Of liep je gewoon maar wat te blaten in het klachtentopic? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Dat doe jij nu toch ook? ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Leuk Staalman, maar ik wil gewoon even weten wat nu eigenlijk de klacht van Psychonaut is. Dan zou ik er wat aan kunnen doen, maar alleen de term "vriendjespolitiek" kan ik niet zoveel mee; ik wil even weten wat ie bedoelt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Hij wil je waarschijnlijk gewoon uit de tent lokken, laat hem toch... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Oke, duidelijk! ![]() ![]() |
|
En nu klachten maar weer ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Geen klacht. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 27-12-2007 15:12] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Stel je voor dat je op je werk naar ZM surft, heb je dan graag dat er opeens naakte vrouwen op je beeldscherm staan als je daar niet om vraagt (buiten beschouwing gelaten of je wel moete surfen op je werk ![]() En volgens mij heeft Staalman ook kinderen. Straks kijken die mee en zijn ze mentaal vekracht voor het leven. Dat wil toch niemand. Nee, deze regel begrijp ik wel. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Geen klacht. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 27-12-2007 15:12] Zenial ![]() |
|
Ook al geen klacht. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 27-12-2007 15:11] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
geen klacht. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 27-12-2007 15:11] ![]() |
|
geen klacht. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 27-12-2007 15:11] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: uche Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 27-12-2007 15:10] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Anders gaat hier een slotje op zeker? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |