|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Toch zullen we dergelijke posts blijven modereren, ook al is het dan niet na te lezen (daarom juist, eigenlijk , iets met een dam en een hek. ) of niet inleefbaar door andere users. We houden het graag schoon. [Edit: + wat Spectre zegt. ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-10-2007 18:21] Bruce Banner |
|
Lama..Robbemans heeft het al gefixed [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 17-10-2007 18:55] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Topic is weer open Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
[geen klacht] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 18-10-2007 7:23] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Geen klacht, maar weet niet waar ik het anders kwijt moet. Die gave topic van Kimmey over te kijken tv-programma's, waar is die gebleven? Ik kan 'm met de search nergens vinden. Mag ik anders een nieuwe openen, met een betere titel? |
|
quote: Doe maar The trend is dead. |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik wacht even op een moderator, als je het niet erg vindt. |
|
quote: Hoe heb je die gevonden? Door het woord 'komt'? Thanks in ieder geval! |
|
quote: Kimmey --> zoeken op topicstarter KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
O, kan dat ook, hehe. Thanks. |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Waarom hebben de heren Nazimods eigenlijk mijn subtitel aangepast? Gaan we nu helemaal doordraven met de moraalridder uit te hangen? Wat is er precies mis met "Kan 'k er niet over praten dan?"? Een combinazi van woorden die snel uitgesproken als een verboden woord klinken kan ook al niet meer. Da's godverdomme een hele normale nederlandse zin. En als ik het logo van een band als avatar wil kan dat ook niet meer blijkbaar? Stelletje janksmoelen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
jij loopt hier te janken als een kleind kind wat zijn zin niet krijgt, hmmm ? Fuck the world and fuck you |
|
Ze zouden jou moeten bannen voor altijd zeiksnor. Je loopt duidelijk te provoceren met je leuke woordspelling. Klein kind. @ XXL [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 20-10-2007 18:54] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zijn jullie tegenwoordig ook al mods? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
- woordspeling Nog zo stoere internet warrior. |
|
Gelukkig niet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En stompzinnige provocatie bevorderd de discussie zelden, denktank. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Aangepast voor de huilebakken. Allemaal weer blij nu? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Altijd grappig om een metalhead zoiets te horen zeggen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Nee jij bent een huilebalk. Op een opzichtige manier toch kanker in je subtitel zetten in een andere structuur en er daarna over gaan drammen als de mods het weghalen. Enorme dikwit die je er bent. Donder nou eens op met je gedram over dat woord, heb je niks beters te doen of zo? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Beetje jammere actie inderdaad. Fuck the world and fuck you |
|
Oh en zakkenvuller, ik zou oppassen als ik jou was. Wegens niet een eigen mailadres hanteren en het al een permban aan de broek hebben hangen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |