|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Duurde even (treinritje naar W'tal + treinstaking...), maar het topic wat al sinds 2005 niet meer gebruikt is, is nu dicht. Danke. Bruce Banner |
|
quote: Ik dacht dat ze een ban had? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Wrong. Het zijn homofonen die wel een gemeenschappelijke oorsprong hebben maar waarbij het werkwoord kankeren niet meer direct aan de ziekte relateert. De Van Dale typeert dit woordt als pejoratief terwijl scheldwoorden en krachttermen als grof of op zijn minst informeel bestempeld worden. Op een stoel kan je zitten maar stoelgang betekent nog geen meubel in je kont.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2703242 Fix deze titel ook effe als je toch bezig bent (wat ie moet worden is me ook een raadsel ..) |
|
quote: Done, al weet ik ook niet wat we ermee moeten. Bruce Banner |
|
Chel wat je zegt mag kloppen, maar gewoon niet op ZM gebruiken. Dus dat woord én al zijn verbasteringen. Lees nog maar even na, en niet teveel pruttelen. Helpt niets. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ook niet meer dus. Misschien is dat dan ook wel handig om dat in het desbetreffende topic te pletteren, net als die unban voor kwelgeest. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Check haar userprofile, Karel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:owww, die voel ik echt man..... not. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tsja, als ze onder jouw naam post, dan lukt me dat niet zo 1 2 3, hè. Ik vond het gewoon ietwat vreemd dat als iemand een ban heeft, deze wel onder een andere account mag posten, das alles. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:En daar heb je vreselijk gelijk in. Echter; zie bovenaan deze pagina (19). What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik zie maar 7 pagina's, hehe. Het maakt me helemaal geen reet verder uit, ik ben wel de laatste die moeilijk doet overhet algemeen hiero, ik wilde alleen even weten hoe het nou precies werkt enzo. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Mijn post hier van 22:35 dan. Ja, duidelijkheid is een groot goed. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik vind trouwens dat chelman ook wel even op de vingers getikt mag worden, zijn avatar vind ik niet passen na al dat gezeik om het nu inmiddels wel bekende woord. Fuck the world and fuck you |
|
quote:+1 |
|
+ nog 1 |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Tering wat een zeik wijven hier op het forum,niet normaal. wat de neuk boeit het in godsnaam wie onder welk account post. als ik onder Burzums account post hoor je er niemand over.boeiende shit, hoor.ga jezelf lekker afrukken in je stoel op so you wannabe a popstar ofzo en laat het klachten topic voor serieuze klachten. wankers. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Volgens mij mis je het punt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Dat doe ik wel vaker. gelukkig heb ik jou om me de dingen te laten zien zoals ze zijn. Fuck the world and fuck you |
|
Zit je weer in je periode, knul? Het is nogal een verschil of er gewoon iemand met jou account is of dat jij bewust een geband persoon met jouw account laat posten. Zeker bij een mod is dit zeer ongewenst. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ik heb mijn periode weer denk ik. Fuck the world and fuck you |
|
waarom wordt mental als de mascotte behandeld... hij lult overal offtopic en maakt nu voor de zoveelste keer t klachtentopic tot lultopic, de klacht over chelhomo is ook weer zo'n voorbeeld van te weinig activiteit in z'n hoofd. kan die jongen nou niet eens duidelijk gemaakt worden hoe t hier werkt... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |