IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-10-2007 16:22 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Nogmaals dan mijn klacht: het beleid in onzin is om modapproved topics (fototopic etc.) te zuiveren van offtopic reacties als het uit de hand loopt en om niet modapproved topics gewoon maar dicht te gooien.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-10-2007 16:26 by Snaack Profiel van Snaack

Wat een projectie hier..

Het punt is duidelijk en al LANG, dus kap met zeiken om het zeiken, oer-Hollander.

Verder:


Deze mijnheer moet opflikkeren uit dit topic.

Bedankt.


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 16-10-2007 16:26 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 16 oktober 2007 16:20 schreef Snaack het volgende:
Kan het oeverloze gezeik hier nu a.u.b. een keer ophouden?

Bedankt.


Een beetje jammer dat klachten standaard al als oeverloos gezeik worden beschouwd. Jammer ook dat 'onze' Oosterburenmod (ik had het zelf niet beter kunnen formuleren) het idee heeft dat ZM nogal belangrijk is en dat reacties op een dergelijk forum 'je verder kunnen helpen'. Geen idee hoe hij dat precies bedoelt maar het geeft wel een beeld van de waarde die hij persoonlijk aan het forum verbindt. Los nog van dat dit iets zegt over de leegte in zijn eigen leven, getuigt het ook niet van enige vorm van reflecterend vermogen.

Ik zal nog even aangeven dat ik als klacht heb dat er nogal betuttelend omgegaan wordt met forumgebruikers en dat ik dit niet alleen overbodig vind, het stoort me zelfs enigszins. Aangezien een klacht betrekking heeft op zaken die de indiener storen, lijkt het me dat mijn klacht aan alle criteria voldoet en derhalve serieus behandeld dient te worden. Zo niet, dan heeft het instellen van een klachtentopic naturlijk ook geen zin.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-10-2007 16:27 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 oktober 2007 16:21 schreef Lainedil het volgende:
Ja, het kreng moest meteen op slot. De topicstarter/hoofdklager gaf al aan dat het toch geen nut had, en als een topic dan ook nog eens verkloot wordt, is de keuze snel gemaakt. We hebben immers al legio lultopics. En ga nu niet ontkennen dat het daar geen variant op was. Lees anders de laatste pagina's gerust nog even door. Een waarschuwing had inderdaad even geposts kunnen worden, maar ten eerste maken wij ook wel eens fouten (nee, we hoeven geen opsomming van je), en ten tweede had het het topic toch niet kunnen redden. Hier hoef je ook niet over te klagen, want dan zou je zwaar uit je nek lullen.

Ik vind dat je je er zo erg makkelijk vanaf maakt. Het topic begon bijzonder voortvarend, zeker voor iets wat zo gevoelig is. Een kleine ingreep na de start van het geklooi had dat kunnen behouden. Zoals jullie volgens mij al zo vaak succesvol hebben uitgevoerd.
quote:
Weet je, Zelthor; ik nodig je van harte uit om zelf moderator te worden. We doen volgens jou toch weinig goed, en jij staat vaak vooraan te brullen dat het niet goed loopt. Dus sluit je bij ons aan, en leer ons -sukkelige schaapjes, kansloos en doelloos niets kunnend tuig- hoe het wél moet.

Hehehe, maak mij maar mod, ik vind het prima. Ben alleen bang dat ik er weinig aan kan veranderen als de rest het toch niet met me eens is (want anders zouden jullie er nu ook wat mee doen, toch?).
quote:
Op 16 oktober 2007 16:26 schreef Snaack het volgende:
Het punt is duidelijk en al LANG, dus kap met zeiken om het zeiken, oer-Hollander.

Er was nog niet op gereageerd toen ik die klacht herhaalde. Toevallig postte Lain vlak voor mij, things happen.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-10-2007 16:39]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 16-10-2007 16:29 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 16 oktober 2007 16:27 schreef ZelThoR het volgende:
Ik vind dat je je er zo erg makkelijk vanaf maakt. Het topic begon bijzonder voortvarend, zeker voor iets wat zo gevoelig is. Een kleine ingreep na de start van het geklooi had dat kunnen behouden. Zoals jullie volgens mij al zo vaak succesvol hebben uitgevoerd.

Hehehe, maak mij maar mod, ik vind het prima. Ben alleen bang dat ik er weinig aan kan veranderen als de rest het toch niet met me eens is (want anders zouden jullie er nu ook wat mee doen, toch?).


Ik wil ook wel mod worden. Ik verwacht ruim voldoende tijd te hebben voor alle activiteiten die een mod zou moeten uitvoeren.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-10-2007 16:32 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 16 oktober 2007 16:26 schreef General Skullfucker het volgende:
. Jammer ook dat 'onze' Oosterburenmod (ik had het zelf niet beter kunnen formuleren)
Doet pijn hoor. Enorm! ...
quote:

het idee heeft dat ZM nogal belangrijk is en dat reacties op een dergelijk forum 'je verder kunnen helpen'.
Als in: "je HIER IN DIT TOPIC verder helpen met klachtafhandeling. Wil je niet alles uit zijn verband trekken aub.
quote:
Geen idee hoe hij dat precies bedoelt maar het geeft wel een beeld van de waarde die hij persoonlijk aan het forum verbindt. Los nog van dat dit iets zegt over de leegte in zijn eigen leven, getuigt het ook niet van enige vorm van reflecterend vermogen.


Echt, geniaal!
quote:

Ik zal nog even aangeven dat ik als klacht heb dat er nogal betuttelend omgegaan wordt met forumgebruikers en dat ik dit niet alleen overbodig vind, het stoort me zelfs enigszins. Aangezien een klacht betrekking heeft op zaken die de indiener storen, lijkt het me dat mijn klacht aan alle criteria voldoet en derhalve serieus behandeld dient te worden. Zo niet, dan heeft het instellen van een klachtentopic naturlijk ook geen zin.


Wij gaan betuttelend met je om, wanneer je op een ontzettende zeikmanier hier binnenkomt. Had je je vraag/klacht gepost zonder 300 vervelende toevoegingen van welke aard dan ook, dan kan je ervan uitgaan dat wij dergelijk kinderachtig gedrag ook achterwege laten. (zie als voorbeeld reacties op het 1e gedeelte van je post, en vergelijk dit met het laatste gedeelte. )



Bruce Banner


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-10-2007 16:46 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 16 oktober 2007 16:21 schreef Lainedil het volgende:
Ja, het kreng moest meteen op slot. De topicstarter/hoofdklager gaf al aan dat het toch geen nut had, en als een topic dan ook nog eens verkloot wordt, is de keuze snel gemaakt. We hebben immers al legio lultopics. En ga nu niet ontkennen dat het daar geen variant op was. Lees anders de laatste pagina's gerust nog even door. Een waarschuwing had inderdaad even geposts kunnen worden, maar ten eerste maken wij ook wel eens fouten (nee, we hoeven geen opsomming van je), en ten tweede had het het topic toch niet kunnen redden. Hier hoef je ook niet over te klagen, want dan zou je zwaar uit je nek lullen.



En dan is er ook nog onder andere een lid van de hoofdredaktie (ik zal geen namen noemen) die daar dom loopt te lullen en off-topic te gaan.

Dan is een slotje idd de enige optie aangezien redaktieleden bijna geen ban kunnen krijgen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-10-2007 16:50]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-10-2007 16:52 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 16 oktober 2007 16:46 schreef XXL het volgende:
En dan is er ook nog onder andere een lid van de hoofdredaktie (ik zal geen namen noemen) die daar dom loopt te lullen en off-topic te gaan.

Dan is een slotje idd de enige optie aangezien redaktieleden bijna geen ban kunnen krijgen.


Die kunnen wij helaas niet editen....


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2007 16:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

He, ik dacht al, waar blijft mijn eervolle vermelding


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-10-2007 16:55 by XXL Profiel van XXL

Dus dan maar een slotje?
Duidelijke zaak inderdaad.

Ik ga er niet eens meer verder op in.

Doeiman. Ik zie jullie wel in een ander topic.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-10-2007 17:21 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 15 oktober 2007 14:21 schreef Chelman het volgende:
WTF? Waarom is dit topic gesloten? Omdat MM het niet begrijpt?

Waarom worden topics in Onzin uberhaupt gesloten? Daar is het toch voor?

In hoeverre is het kanslozer dan de overige reeds bestaande en open topics als:

Kleurwedstrijd
Figuurpoepen
Bang voor onweer?
Het Grote, Allesoverheerschende Cats Doing Things-Topic!
Melk en suiker bij de.......Koffie?
Met Misty Mourning op het Bordes
Ducktape/Duct tape
Wat heb jij in de toiletpot zoal laten vallen?

Waarom is 'cats doing things' voldoende om open te zijn en 'Unicorns doing things' niet?

Het is gewoon volstrekte willekeur en een typisch geval van slecht bloemetjesbeleid.



Door dat gelul over tumoren is mijn klacht nog steeds niet behandeld. Een klacht die verder niks met het verboden woord te maken heeft aangezien het over dit topic gaat: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2706042


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 16-10-2007 17:36 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

Ik verwacht niet dat het nodig is om een onderzoek onder de populatie van ZM-ers te doen om te bepalen in hoeverre men interesse heeft in eenhoorns, maar ik wil even aangeven dat ik dat in ieder geval wel heb. Om di te bewijzen kan ik een ieder doorverwijzen naar één van mijn sites (in aanbouw) www.unicornpresents.com.
Daarnaast ken ik diverse ZM-ers die in het bezit zijn van één of meerdere shirts met daarop één of meerdere eenhoorns.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-10-2007 17:42 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Komen die beschikbaar als prints voor t-shirts (of zijn ze dat al?).

OT:

quote:

Op 15 oktober 2007 14:21 schreef Chelman het volgende:
WTF? Waarom is dit topic gesloten? Omdat MM het niet begrijpt?

Waarom worden topics in Onzin uberhaupt gesloten? Daar is het toch voor?

In hoeverre is het kanslozer dan de overige reeds bestaande en open topics als:

Kleurwedstrijd
Figuurpoepen
Bang voor onweer?
Het Grote, Allesoverheerschende Cats Doing Things-Topic!
Melk en suiker bij de.......Koffie?
Met Misty Mourning op het Bordes
Ducktape/Duct tape
Wat heb jij in de toiletpot zoal laten vallen?

Waarom is 'cats doing things' voldoende om open te zijn en 'Unicorns doing things' niet?

Het is gewoon volstrekte willekeur en een typisch geval van slecht bloemetjesbeleid.



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 16-10-2007 17:42 by Pandora Profiel van Pandora

[off topic]

[Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 16-10-2007 17:51]


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 16-10-2007 17:44 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

[flame]

[Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 16-10-2007 17:50]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-10-2007 17:50 by Snaack Profiel van Snaack

Nu is het genoeg met het gefuck in dit topic. Volgende off-topic reacties of herhalingen van wat al tot in den treure duidelijk gemaakt is, worden beloond met 1 dag vakantie.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-10-2007 17:52 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 16 oktober 2007 17:50 schreef Snaack het volgende:
Nu is het genoeg met het gefuck in dit topic. Volgende off-topic reacties of herhalingen van wat al tot in den treure duidelijk gemaakt is, worden beloond met 1 dag vakantie.

Maar ga je nog op mijn klacht reageren of niet?

Ik wil echt weten waarom dit topic gesloten is en waarom bijvoorbeeld 'Figuurpoepen' blijkbaar zinvoller is?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-10-2007 17:59 by Snaack Profiel van Snaack

Je klacht is in behandeling en je krijgt binnenkort antwoord. Verder hoef je niet zo te drammen hoor.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-10-2007 18:03 by Chelman Profiel van Chelman

Drammen? Ik heb het ruim een dag geleden gepost en kreeg niet eens een: 'Ja we hebben het gelezen' of 'Nee, bloem eens een eind op we doen hier niks mee.', terwijl meerdere mods hier al gepost hebben.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 16-10-2007 18:05 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

[off topic]

[Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 16-10-2007 18:05]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-10-2007 18:05 by Snaack Profiel van Snaack

@Chel: Okay, fair enough, we hadden je kunnen laten weten dat hij in behandeling is.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 16-10-2007 18:05]


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 16-10-2007 18:06 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Hallo dan, mag ik hier niet een klacht neerzetten?



General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 16-10-2007 18:12 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 16 oktober 2007 18:06 schreef blonde rockgod het volgende:
Hallo dan, mag ik hier niet een klacht neerzetten?


Blijkbaar niet. Het kan natuurlijk ook zijn dat de vriendelijke moderatoren graag ons punt even willen onderstrepen. Mijn klacht is dan ook de wijze waarop moderatoren de forumbezoekers behandelen. Door een arrogante houding aan te nemen, niet in te gaan op klachten en bijzonder snel reacties aan te passen of te verwijderen ontstaat er een situatie waarin in ieder geval ik mij getreiterd voel. Dit wekt dan allerlei soorten tegenreacties op zoals ik niet alleen bij mezelf maar ook bij anderen meen te bespeuren.

Voor de duidelijkheid: dit is dus een nieuwe specifieke klacht ten aanzien van de houding van de moderatoren.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-10-2007 18:15 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 16 oktober 2007 17:52 schreef Chelman het volgende:
Maar ga je nog op mijn klacht reageren of niet?

Ik wil echt weten waarom dit topic gesloten is en waarom bijvoorbeeld 'Figuurpoepen' blijkbaar zinvoller is?


http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2707807/

Veel plezier ermee.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-10-2007 18:17 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 16 oktober 2007 18:15 schreef blonde rockgod het volgende:
Als sommige mods in alles sarcasme willen zien moeten ze maar geen mod worden..... Ik had gewoon een klacht dat een topic met volwassen humor in plaats van de kinderachtige zooi hier de laatste tijd gesloten wordt...

Als jij dat als sarcastisch ziet is het jouw probleem....


Godvrrrrrrr



Dan heb ik je verkeerd geïnterpreteerd.

Kwam door je opmerking: 'volwassen humor'.. Interpretatiefoutje, kan gebeuren niet waar.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen