|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat een projectie hier.. Het punt is duidelijk en al LANG, dus kap met zeiken om het zeiken, oer-Hollander. Verder: Deze mijnheer moet opflikkeren uit dit topic. Bedankt. |
|
quote: Een beetje jammer dat klachten standaard al als oeverloos gezeik worden beschouwd. Jammer ook dat 'onze' Oosterburenmod (ik had het zelf niet beter kunnen formuleren) het idee heeft dat ZM nogal belangrijk is en dat reacties op een dergelijk forum 'je verder kunnen helpen'. Geen idee hoe hij dat precies bedoelt maar het geeft wel een beeld van de waarde die hij persoonlijk aan het forum verbindt. Los nog van dat dit iets zegt over de leegte in zijn eigen leven, getuigt het ook niet van enige vorm van reflecterend vermogen. Ik zal nog even aangeven dat ik als klacht heb dat er nogal betuttelend omgegaan wordt met forumgebruikers en dat ik dit niet alleen overbodig vind, het stoort me zelfs enigszins. Aangezien een klacht betrekking heeft op zaken die de indiener storen, lijkt het me dat mijn klacht aan alle criteria voldoet en derhalve serieus behandeld dient te worden. Zo niet, dan heeft het instellen van een klachtentopic naturlijk ook geen zin. |
|
quote: Ik vind dat je je er zo erg makkelijk vanaf maakt. Het topic begon bijzonder voortvarend, zeker voor iets wat zo gevoelig is. Een kleine ingreep na de start van het geklooi had dat kunnen behouden. Zoals jullie volgens mij al zo vaak succesvol hebben uitgevoerd. quote: Hehehe, maak mij maar mod, ik vind het prima. Ben alleen bang dat ik er weinig aan kan veranderen als de rest het toch niet met me eens is (want anders zouden jullie er nu ook wat mee doen, toch?). quote: Er was nog niet op gereageerd toen ik die klacht herhaalde. Toevallig postte Lain vlak voor mij, things happen. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-10-2007 16:39] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik wil ook wel mod worden. Ik verwacht ruim voldoende tijd te hebben voor alle activiteiten die een mod zou moeten uitvoeren. |
|
quote:Doet pijn hoor. Enorm! ... quote:Als in: "je HIER IN DIT TOPIC verder helpen met klachtafhandeling. Wil je niet alles uit zijn verband trekken aub. quote: Echt, geniaal! quote: Wij gaan betuttelend met je om, wanneer je op een ontzettende zeikmanier hier binnenkomt. Had je je vraag/klacht gepost zonder 300 vervelende toevoegingen van welke aard dan ook, dan kan je ervan uitgaan dat wij dergelijk kinderachtig gedrag ook achterwege laten. (zie als voorbeeld reacties op het 1e gedeelte van je post, en vergelijk dit met het laatste gedeelte. ) Bruce Banner |
|
quote: En dan is er ook nog onder andere een lid van de hoofdredaktie (ik zal geen namen noemen) die daar dom loopt te lullen en off-topic te gaan. Dan is een slotje idd de enige optie aangezien redaktieleden bijna geen ban kunnen krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-10-2007 16:50] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Die kunnen wij helaas niet editen.... Bruce Banner |
|
He, ik dacht al, waar blijft mijn eervolle vermelding |
|
Dus dan maar een slotje? Duidelijke zaak inderdaad. Ik ga er niet eens meer verder op in. Doeiman. Ik zie jullie wel in een ander topic. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Door dat gelul over tumoren is mijn klacht nog steeds niet behandeld. Een klacht die verder niks met het verboden woord te maken heeft aangezien het over dit topic gaat: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2706042 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik verwacht niet dat het nodig is om een onderzoek onder de populatie van ZM-ers te doen om te bepalen in hoeverre men interesse heeft in eenhoorns, maar ik wil even aangeven dat ik dat in ieder geval wel heb. Om di te bewijzen kan ik een ieder doorverwijzen naar één van mijn sites (in aanbouw) www.unicornpresents.com. Daarnaast ken ik diverse ZM-ers die in het bezit zijn van één of meerdere shirts met daarop één of meerdere eenhoorns. |
|
Komen die beschikbaar als prints voor t-shirts (of zijn ze dat al?). OT: quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 16-10-2007 17:51] |
|
[flame] [Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 16-10-2007 17:50] |
|
Nu is het genoeg met het gefuck in dit topic. Volgende off-topic reacties of herhalingen van wat al tot in den treure duidelijk gemaakt is, worden beloond met 1 dag vakantie. |
|
quote: Maar ga je nog op mijn klacht reageren of niet? Ik wil echt weten waarom dit topic gesloten is en waarom bijvoorbeeld 'Figuurpoepen' blijkbaar zinvoller is? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Je klacht is in behandeling en je krijgt binnenkort antwoord. Verder hoef je niet zo te drammen hoor. |
|
Drammen? Ik heb het ruim een dag geleden gepost en kreeg niet eens een: 'Ja we hebben het gelezen' of 'Nee, bloem eens een eind op we doen hier niks mee.', terwijl meerdere mods hier al gepost hebben..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 16-10-2007 18:05] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
@Chel: Okay, fair enough, we hadden je kunnen laten weten dat hij in behandeling is. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 16-10-2007 18:05] |
|
Hallo dan, mag ik hier niet een klacht neerzetten? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Blijkbaar niet. Het kan natuurlijk ook zijn dat de vriendelijke moderatoren graag ons punt even willen onderstrepen. Mijn klacht is dan ook de wijze waarop moderatoren de forumbezoekers behandelen. Door een arrogante houding aan te nemen, niet in te gaan op klachten en bijzonder snel reacties aan te passen of te verwijderen ontstaat er een situatie waarin in ieder geval ik mij getreiterd voel. Dit wekt dan allerlei soorten tegenreacties op zoals ik niet alleen bij mezelf maar ook bij anderen meen te bespeuren. Voor de duidelijkheid: dit is dus een nieuwe specifieke klacht ten aanzien van de houding van de moderatoren. |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2707807/ Veel plezier ermee. |
|
quote: Dan heb ik je verkeerd geïnterpreteerd. Kwam door je opmerking: 'volwassen humor'.. Interpretatiefoutje, kan gebeuren niet waar. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |