|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: En ook hier weet jij best wel wat er bedoeld wordt, waarde Chelman. Ga je nou niet verlagen tot het niveau Zakkenvuller. Bruce Banner |
|
quote: daar heb je t verschil toch al.. je mag wel melden dat je een kankerlul hebt, maar niet dat je iemand een kankerlul vindt... nu is t allemaal duidelijk denk ik... voortaan ga ik mensen gewoon andere dingen vinden, ik dank u In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:prachtig! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Fijn om te zien dat ik eens niet de gene ben die het langst de grenzen van het toelaatbare af probeert te tasten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Heren..Ik ben toch al op de toer..klachten please!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
[geen klacht] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 12-11-2007 21:59] |
|
[geen klacht] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 12-11-2007 21:59] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Niet echt een klacht, maar het past ook niet in het 'lieve-moderators'-topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2736913 Mag dicht, er is al een topic over de tour. |
|
sjek! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Er mag in mijn mening wel iets minder gemod worden, hier is echt geen reet meer aan zo. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Doel je op een bepaald topic (zo ja, welke) of in het algemeen? |
|
Dat door dinges net dichtgooide topic had prima open kunnen blijven, hartstikke leuk dat er iets is wat er op lijkt maar dit was niet nodig ofzo. Het is meer alsof men zich even moet laten gelden als mod dan dat het echt nodig was. Maar whatever... waar heb ik het over.. het is een fokking forum.. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 14-11-2007 13:39] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
|
|
Er is al een rooktopic |
|
Wat een... onzin.. Er is toch ook geen "Metal" topic waar we alles mbt metal in moeten bespreken? Pijproken is kompleet anders dan "roken". |
|
misschien omdat dit een metalsite is? Er is 1 nieuwstopic, een slechte nieuwstopic wordt ook dichtgepleurd. |
|
quote: Hoezo? En krijgen we dan binnenkort een apart topic over pruimen? En eentje over drugs inhaleren? En eentje voor drugs spuiten in plaats van het drugstopic? Kom op zeg, roken is roken of je het nou een pijp of peuk opsteekt. Ik ken mensen zat die alleen voor de gezelligheid een peuk roken en volgens mij is dat ook de reden om pijp te roken. Ter ontspanning en voor het genor. Maar het blijft roken. |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Aye. quote: quote: Agree. quote: Laat me niet lachen.. (of huilen) Over metal gaat/ ging het hier al lang veel te weinig.. Het is eerder een slowchat gebeuren voor mensen met een voorliefde voor de hardere muziek. (en daar is niets mis mee..) |
|
Moet je de titel van de site eens lezen, Snaack. Maar goed, je laat nu weer zien hoe inconsequent je bent. |
|
quote: Dat klopt toch met de titel van deze site; De hangplek voor metalliefhebbers, of ben ik nu eindelijk echt wereldvreemd? |
|
Nee, jij kan lezen, Jenje niet. |
|
Ik zeg precies hetzelfde als MM ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |