|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hey, zie ik daar de gezelligheid de deur uit lopen ... |
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:geniaal. Ontopic: Mag dit topic de extra vermelding krijgen dat Dødheimsgard headliner is? Ik stel voor om er dit van te maken: Laatste waking the dead 21-22 dec. 2007 met o.a. Dødheimsgard [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 17-10-2007 10:33] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ...en geband uiteraard. Ik ging er van uit dat je dat wel snapte. Er is niets afgezwakt. Sterker nog: het constante geklaag verscherpt het alleen maar. Dat neemt echter niet weg dat we ook wel eens iets over het hoofd zien. Sorry, we're only human. Bruce Banner |
|
quote: Euh nee. Er zit een belangrijk nuance verschil tussen beiden. Zoiets als tussen films en documentaires zeg maar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 17-10-2007 11:01] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Voor jouw gemoedsrust verander ik bij dezen de topictitel. En nu weer klachten graag; voor discussies hebben we zat andere tipoks. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: klacht: maak waar wat je zegt of hou je smoel dicht, zie afgelopen twee pagina's ps dit zeg ik tegen alle moderators aangezien ik aanneem dat het groepje kneuzen een gezamelijk idee heeft over optreden en ingrijpen, een antwoord als ja maar dat was snaack is daarin natuurlijk geen optie! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: klacht: deze jongen zet aan tot pesterijen nu het 'beleid' enigzins normaal inzicht in de situatie begint te tonen, dat zal hooguit tot meer ergenis en gezeik leiden... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Wil je deze even voor me toelichten, ik ben bang dat ik je niet helemaal volg. |
|
quote: Dat het juist wel fijn is als er niet meteen geband wordt, maar dat het gewoon even aangepast wordt. Zolang iemand niet keer op keer het blijft doen, natuurlijk. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Mee eens, maar in mijn ogen blijft het gelijke monniken, gelijke kappen. Er werd/wordt gezegd, iedereen wordt geband die dat woord gebruikt, voeg dan ook de daad bij het woord. Of maak even een aankondiging als mods dat je geen halfgoden bent, en toch maar enig logisch inzicht laat gelden. |
|
weinig kans, die gasten staat gemiddeld 5 uur per dag met hun pik in de hand voor de spiegel.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Maar 2 uur hoor!!! Kunnen we nu weer lief voor elkaar zijn en echte klachten droppen?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
mij klacht 7 posten terug was een echte klacht maar kijk daar gerust overheen, je collega's zullen dat ook doen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Man, flikker eens op met je eeuwige gezanik! Heb je wel door dat je de laatste tig pagina's alleen maar kinderachtig loopt te zeuren over iets waar al meerdere malen is verzocht om er over op te houden? We hebben je blijkbaar op je pik getrapt met een herindiensttreding van een oude regel; jammer dan, live with it! En ja, dat is een klacht. Bruce Banner |
|
Dus volgens jou moet ik nu iedereen die off topic was bannen??? Mijn mening is dat iedereen op zichzelf moet letten en niet zo moet zeiken. Ik tref wel zo de jackpot zeg. Godver doe allemaal eens normaal. Als je zelf dan zo graag geband wordt vraag er dan gewoon om en ga niet andere wijzen op hun fouten. Ik wil geen van jullie allen in den ban smijten, en ik vindt jullie allemaal even lief..dus relax allemaal en stook de zooi niet zo op.. * puppyoogjes* PLIESSSSSSSS Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: quote: mental is ABSOLUUT geen mascotte! mental... sure! Maar bedankt dat je ons er op wijst; ik pleur het in het modforum, en we gaan er fors op letten (incl eventuele consewuenties, uiteraard. Dit geldt voor alles users, en dus ook voor offtopic gekleaut in dit topic.) Ik hoop dat je hier vrede in kunt vinden. Bruce Banner |
|
[offtopic maar thx ] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 17-10-2007 16:43] |
|
kijk das een teken van consequent gedrag, we boeken vooruitgang In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
[Off-Topic + Flame] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 17-10-2007 17:51] Fuck the world and fuck you |
|
Alleen klachten aub. [dus ook geen "oh sorry", of "maar hij doet dit, en hij begon" etc...] Off-topic reacties zullen worden gemodereerd, en beloond met een ééndaagse ban, zoals Mental hem zojuist heeft gekregen. Bruce Banner |
|
Klacht: doordat posts die een ban tot gevolg hebben gemodereerd worden, wordt het inlevingsvermogen van de gewone gebruiker minder, en zodoende kan er ook verwarring en een gebrek aan begrip ontstaan over de ernst van de overtreding ten opzichte van de toegepaste reprimande. Nog zo stoere internet warrior. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |