|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oppassen? Van welk misdrijf (of poging tot) heb ik nu de eer tot verdenking op mij geladen? Nog zo stoere internet warrior. |
|
Ik zou graag mijn mailadres veranderen, helaas staat ZM na een permban een al eerder gebruikt mailadres niet toe. Nog zo stoere internet warrior. |
|
waarom wordt hier moeilijk over gedaan eigenlijk ? Als zakkenvuller nou een vervelende of zeikerige user was, okay...maar volgens mij is ie redelijk normaal bezig hierzo.... Fuck the world and fuck you |
|
Trouwens Greycloak, kijk nu eens, dit zou het correcte mailadres moeten zijn, volgens mij is dat mailadres verhaal alleen aan de orde met opnieuw registreren. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Schoonheden..klachten pliesss Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
+1 Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote:Hij weet zelf wel waarom ie eigenlijk ziek thuis mag zitten wegens zijn permban. Tevens kan ik mededelen dat er meerdere mods zijn die hem om dezelfde redenen graag weer een permban door zn strot duwen, dit maal zonder kans op herintreding. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 20-10-2007 23:32] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Klacht: Waarom past iemand mijn title aan zonder melding? Wat is er mis mee? Ik hoor het graag En zet hem weer terug Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Alle afgeleiden van het k-woord accepteren wij niet meer, dus jouw subtitle ook niet. Ik haal hem nog 1 keer weg en dat is tevens je laatste waarschuwing. |
|
Nog zo'n kindje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2631099/34 Inderdaad ja Zenial |
|
quote: Ik noteer, wratten zijn ook illegaal. Maar goed. Ik ben outta da house *toedels* Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Leuk hè, moeilijk blijven doen. quote: Joe lats. Bruce Banner |
|
Waarom is m'n topic gesloten? Hier is het bewijs dat die van mij eerder was! |
|
Ik wist het. Je had het al klaarstaan, nietwaar? Zei net al in "topictitel aanpassen" Sorry, verkeerde dichtgeklatst. Gelukkig is het maar een Now Playing Vergeef me. Bruce Banner |
|
|
|
quote: *knuffel* Heb de titel voor je aangepast. Bruce Banner |
|
Fijne compromis zo ja! |
|
"[titel aangepast na foutje van Whiterider]" O, heb ik een fout gemaakt? |
|
Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Nee, heb het ook alweer teruggezet naar mijn oorspronkelijke edit. Ik vermoed dat Grindmaster hier achter zit. Hij kan zijn post nu iig niet meer aanpassen . Bruce Banner |
|
quote: Lijkt me gezien de vele discussie onmogelijk dat dat mensen ontgaan is.. |
|
quote:Maar eerlijk is braaf: het is allemaal wel behoorlijk abrubt ingesteld |
|
De eerste dagen was er bijna niemand die vond dat het abrupt was ingesteld. En nu enkele weken later vinden jullie dat wel? Dit is dezelfde klacht die ik al een paar weken geleden heb ingediend en zelfs nog een mail over heb geschreven. Zijn jullie niet een beetje laat met de klacht? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |