|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Deze! |
|
Voila dat was dus de etc.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ja. Bruce Banner |
|
Hint; BLOCK modus op ZM? Ik erger mezelf soms enorm aan sommige personen (sommige ergeren zich vast ook aan mij) en heb dan enorm veel moeite om toch maar weer eens niet sarcastisch te reageren. Het enigste nadeel is dat je uiteindelijk, mocht je een paar mensen geblokkeerd hebben, een onoverzichtelijke discussie krijgt. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 27-11-2007 22:20] |
|
Dus jij gaat liever je problemen uit de weg? Kop in het zand steken enzo? Kweek dan gewoon een ruggegraat. |
|
Nee, ik steek liever mijn kop in het zand op dat gebied. |
|
Als je nou gewoon het onzingedeelte uit je profiel haalt (dat kan) dan zie je al 95% van dit forum niet meer. Dat scheelt al weer. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hier dan maar even: quote: Jawel, maar het gebeurt in 9 van de 10 voorvallen dat diegene die het post/meldt ook meteen de emmers stront overt zich heen krijgt. Bruce Banner |
|
Ik lees het anders. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat ligt aan het beperkte uitdrukkingsvermogen van Vikingmod. Oh, en aan het feit dat jij leest wat je wil lezen. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 28-11-2007 0:39] Bruce Banner |
|
kan er dan in t schandpaal topic een link naar de pagina geplaatst worden waar t op slaat? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Heeft weinig zin toch? De betreffende posts zullen toch zijn gemodereerd Zenial |
|
Inderdaad. Nee. Bruce Banner |
|
quote: Waarom moeten wij dit dan per definitie zien? Als ik iemand mis weet ik waar ik moet kijken. |
|
Omdat er vraag naar was, en het prima te doen is. Daarom. Bruce Banner |
|
Ik kan het topic "19 januari Control Human Delete + support in Popfront Zwolle" niet meer vinden.. Ben ik scheel of is dat topic verwijdert? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 05-12-2007 11:13] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat topic is op verzoek van Popfront geparkeerd, totdat het vnauit Popfront ook 100% bevestigd is. Bruce Banner |
|
Haha, ok. Wat een homofielen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik zie de afgelopen 2 weken kanker weer redelijk vaak gebruikt worden. B.v. door miepjes als She-Devil en LLphotograph. Dit kost hun geen ban. Maar slechts een 'waarschuwing'. Echter types als Zakkenvuller (permanent) en Aaaarco worden er wel om gebanned. Vanwaar deze willekeur? |
|
Goed punt, ik klats het even in het mod-forum. Bruce Banner |
|
quote:'Voor volk en vaderland' weer uit, knul? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
On topic aub. Probeer elkaar maar in de daarvoor bedoelde topics te pwnen. Bruce Banner |
|
quote: She_Devil heeft inmiddels een 1-daagse ban gekregen, zie ook De Schandpaal. Als je links hebt naar de post van LL dan zien we die graag. Verder is het geen willekeur, maar een communicatiefoutje van onze kant. Excuses hiervoor, je hebt gelijk wat de regels betreft. Bruce Banner |
|
[Alleen serieuze klachten graag. Het is hier geen kinderfeestje. ] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 07-12-2007 17:56] signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |