|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Duidelijk. Bruce Banner |
|
Schaep heeft een vrouwonvriendelijke avatar. |
|
moet jij nodig zeggen..... maar inderdaad die van Schaep gaat beetje te ver . Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Bans voor het bezigen van het woord k****r zijn echt te triest voor woorden, de laatste keer dat ik keek heette het hier nog ZM in plaats van EO. Stelletje fatsoensrakkers. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
hehe yeah, der is wel het nodige veranderd de laatste tijd. gelukkig mag je mensen nog wel dood wensen op andere manieren Je moeder. |
|
LOL Niet weer die discussie a.u.b. Heiden: uit de sticky "taalgebruik" die al tamelijk oud is: quote: Het is dus geen nieuwe regel, maar een oude regel die weer onder de aandacht is gebracht. |
|
Ik heb niemand dood gewenst, k****r is gewoon een deel van mijn taal, net zoals ik iedere zin met een flink sausje van kut, ruk en godverdomme voorzie. Bans voor het bezigen van welk woord dan ook zijn beneden alle peil en druisen in tegen alles waar wij voor zouden moeten staan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
tsja en toch is het zo... creatief zijn Je moeder. |
|
Heb ik je ooit verteld dat die C in Heiden C. von Robbentrop voor creatief staat? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Robbebop? |
|
Rompeprop, en nu weer over op de orde van de dag aub. Merry Christ-mess. Bruce Banner |
|
Wat was er mis met mijn avatar? Je zag haar kut niet eens. |
|
Inderdaad! Wat is er mis met zijn avatar? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Zo van; Heiden vind het leuk dus haal het maar weg. Ik zeg het je; de hele wereld is deel van een samenzwering tegen ondergetekende. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Nou, inderdaad! quote: Fascist. |
|
quote: Dat was er dus mis mee! Spel vouten zijn cool! |
|
Hehe. Maar even serieus, avatars met mensen die worden neergeschoten worden toegestaan, maar een eenvoudige (doch doeltreffende) klap in het gezicht mag niet? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-12-2007 15:17] |
|
Gelukkig had ik me er wel al op afgerukt, dus ik kan er wel mee leren leven dat 'ie is weggemodereerd. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Waar heeft een moderator jou dat gemeld? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nergens, maar als je er niet van op de hoogte wordt gesteld waarom je avatar is verwijderd dan wordt het gokken hè. |
|
[geen klacht] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 27-12-2007 9:06] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
jezus, aluminium is zeker te zwaar voor dit forum. edit: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=site%3Ahttp%3A%2F%2Fforum.zwaremetalen.com%2F+rape&btnG=Zoeken&meta= is dit een poging om ons langzaam aan alleen maar elfjes metaal aan te bieden? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-12-2007 4:59] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat is je klacht? Bruce Banner |
|
dat het hypocriet is om schaep zn avatar weg te halen terwijl er hier op het forum sterft van de vrouw onvriendelijke teksten, signatures, bands, topics, enz. het is niet dat ik het eens ben met die teksten maar dat is volgens mij niemand op dit forum. de teksten in metal zijn bruut moorddadig en vrouw onvriendelijk, dit is niet omdat het gemeend wordt maar om te provoceren en om te laten zien dat het toch wel voorkomt/voorkwam in de wereld. denken de moderaters dat schaep vrouwonvriendelijke gedachten promoot door zijn avatar? voor een metal forum vind ik het triest om beladen teksten/woorden/plaatjes te bannen. grote delen van de metal willen juist laten zien wat er voor gruwelijks mogelijk is in de wereld en opeens is het teveel voor onze tere zieltjes? ik hoop niet dat het hier erger wordt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |