|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vingertop afgebeten na botsen in botsauto's Een ritje in de botsauto's op de kermis in Papendrecht heeft een 18-jarige vrouw gisteren een vingertopje gekost. Niet dat ze klem kwam te zitten, maar omdat een boze vrouw het er bij haar afbeet. Dat gebeurde nadat het slachtoffer tegen een botsauto met twee andere vrouwen was aangebotst. De twee ontstaken daardoor in razernij en sleurden de 18-jarige uit haar wagen en tuigden haar af. Daarbij beet één van de twee een vingertopje af. Het topje kon niet worden teruggevonden en derhalve ook niet in het ziekenhuis worden aangezet. De daders sloegen op de vlucht en zijn nog spoorloos. Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/77165 Hahaha, geniaal. Ik haat kermis, ik haat kermisvolk en ik haat alles wat erbij komt kijken, maar het lijkt me wel te leuk om een keer in de botsauto's te zitten en iedereen te klappen die tegen me aanbotst. |
|
Mooi volk altijd daar. Mooi volk om aan het gas te leggen ... verpesting van zuurstof. |
|
quote: Hier is de oplossing!!!!!!!!!!!!!! Wilders: Schiet met scherp bij ernstige rellen Uitgegeven: 29 mei 2007 16:41 DEN HAAG - De politie moet bij ernstige rellen, en na een duidelijke waarschuwing, met scherp kunnen schieten op relschoppers. Dat zei fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid dinsdag. Dit zou volgens hem bij voorkeur moeten gebeuren in het been. Als wettelijk wordt vastgelegd dat een agent na zo'n actie niet vervolgd wordt, zal volgens Wilders de aarzeling verdwijnen om hard op te treden tegen relschoppers. De fractievoorzitter reageerde met zijn pleidooi op de rellen vorige week bij de oefeninterland in Tilburg tussen de voetbalploegen van Jong Oranje en Jong Marokko Hatsaaaaaaaaaaaaaaa Dat zal ze leren!!!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
even terugkomend over tokio hotel een tijdje terug: het is dus écht een kerel die zanger maar ik kan het gewoon nog steeds niet geloven tweede van rechts Je moeder. |
|
www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Das pas metal enzo. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ja, DAT zal de discriminatie verminderen..... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Las het ook vanmorgen ja, tering.. verslikte me in mijn broodje! |
|
quote: Jij vond het wel een geil wijf? |
|
Dat is toch geen nieuws dat hij er als een meisje uitziet? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Nee maar Jaap wist dat niet, uiteraard heeft Whiterider een gaysensor. |
|
quote: Sterker nog, ik had tot gisteren nooit van die band gehoord. Ik zag het gister toevallig op tv bij Pinkpop, dus ik moet je teleurstellen. Overigens neemt dat de mogelijkheid dat ik een gaysensor heb niet weg, want die heb ik inderdaad in mijn bezit. Jarenlange participatie in de gayscene heeft daarvoor gezorgd. |
|
quote: Zoiets heet Gaydar Zenial |
|
Een sensor is passief, dat is misschien verstandiger in die scene. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Je kent WhiteRider nog niet |
|
Ik hoor net dat ik dat ook zo wil houden. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: ze speelden niet eens op pinkpop, je sensor is kapot Je moeder. |
|
quote: Niet? Damn, ik zag gister de naam Tokio Hotel ergens op tv langskomen. Nou ja, hoe dan ook. |
|
quote: Dear dirty delightful old drunken old days |
|
hehe gaat idd wat tever bij die rellen. als je nu 2 groepen mensen hebben die elkaar bijna afmaken dan is het nog wel geoorloofd, maarja in dat soort situaties gaat het dan toch over leven of dood. nu ging het alleen om een zooitje bokito's die in de ogen waren gekeken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Denk eraan: Als ze hun tanden laten zien lachen ze niet maar dreigen ze. Dus meteen schieten Zenial |
|
Het vorbeeld van de heer Wilders slaat idd niet echt ergens op. Verder is er echter niets mis met zijn voorstel. Het is momenteel wel zo dat ambtenaren die naar het vuurwapen grijpen zo ongeveer vuur het vuurpeleton worden gesleept door het OM. Kijk maar naar Eric O. of diverse politiezaken waarbij een agent schoot. Dat moet anders. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 30-05-2007 11:40] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Precies, geschoren agenten kunnen we niet gebruiken in nederland! Zenial |
|
quote:H.O.M.O. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |