![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik heb er maar even correct Nederlands van gemaakt! ![]() |
|
Mwoah, wat vaker met rubberen kogels knallen lijkt me geen probleem. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
rubberallergie? I am the 1%. ![]() |
|
quote:Dan niet rellen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: fout! kwelgeest is zonder hoofdletter! ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Zieke zooi. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Het is voor jou mss geen probleem maar een oplossing is het evenmin. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Als ik meutes losgelagen mensen zie, dan lijkt me de dierentuin oplossing zeer toepasselijk, nl schieten met verdovingspijltjes. Zenial ![]() |
|
quote: hiv rijmt op jif. hahahaha hahaah hahahaha Suck my piss ![]() |
|
*trommelroffeltje* We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote:Klopt; Rubberen kogels overleven ze. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: dat werkt nou niet echt heel snel, bovendien is het met en pijltje teveel snel dodelijk, en daarnaast kan je niet meer dan 200 meter schieten en is het behoorlijk onnauwkeurig. en met een beetje stevige kleding kom je er volgens mij niet doorheen. verdovendgas is dan veel beter maarja, in rusland ging dat ook niet helemaal goed. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: dat is wat anders als met scherp schieten bij relletjes die alleen maar bedreigend zijn voor doelpalen en hekwerkjes. het probleem is dat er bij rellen vaak op de verkeerde wordt geschoten, bij wat klappen is het niet zo erg, maar bij doden krijg je het probleem dat de rellen veel erger worden. in het geval van zelfverdediging vind ik wel dat je je mag afweren met scherp, het onderzoek is niet erg, maar de toon van het onderzoek mag best wat minder tegen de agent gericht. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik zei niet dat het praktisch was ![]() Zenial ![]() |
|
hehe lekker pijltjes op ogen schieten ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ter dood veroordeelde Nederlander 'zeer teleurgesteld' Uitgegeven: 30 mei 2007 14:31 Laatst gewijzigd: 30 mei 2007 14:45 JAKARTA/DEN HAAG - De 62-jarige Nederlander die dinsdag in Indonesië ter dood is veroordeeld wegens xtc-fabricage is "natuurlijk zeer teleurgesteld" over het vonnis. Vanuit zijn cel in een voorstad van Jakarta ontkende de 62-jarige Dick N. woensdag het brein te zijn achter een grootscheeps xtc-laboratorium. ANP N. en de Franse medeveroordeelde Serge Areski A. (43) zijn naar eigen zeggen slechts pionnen in het geheel. "Ik was alleen maar een werknemer", aldus de Nederlander tegenover een correspondent van het Franse persbureau AFP. N. zou zijn aangenomen om te controleren of bepaalde chemicaliën te gebruiken waren voor het maken van de partydrug MDMA. "Ik deed mijn experimenten en ontdekte dat dit niet mogelijk was", aldus de veroordeelde. Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken liet woensdag weten nog geen officiële bevestiging te hebben ontvangen over het vonnis. "Het kan een tijdje duren voordat het vonnis betrokkenen bereikt en wij die in kunnen zien", aldus een woordvoerder. N., die vorig jaar nog werd veroordeeld tot levenslang, wacht nu het vuurpeloton. De Fransman, vijf Chinezen en twee Indonesiërs, allen betrokken bij het laboratorium bij Jakarta, hangt hetzelfde lot boven het hoofd. De veroordeelden kunnen nog aansturen op een herziening van de zaak. Daarvoor moeten zij nieuw bewijs aandragen of vormfouten aantonen. Ook kunnen zij gratie vragen bij president Susilo Bambang Yudhoyono. In geval van drugszaken is een presidentieel pardon echter zeer uitzonderlijk. Het is drie jaar geleden dat Indonesië voor het laatst buitenlanders executeerde wegens een drugsdelict. Toen ging het om twee Thailanders. In Indonesië zit nog een Nederlander in de dodencel. De man van Chinese afkomst werd in 2003 veroordeeld wegens het leiden van een xtc-lab. Zijn vonnis is nog niet voltrokken. Ja zo'n doodstraf is ook zeer teleurstellend. ![]() ![]() |
|
Teleurstellend voor hem maar medelijden heb ik niet. Hij kende de regels. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
was het vanuit een gewoon laboratorium, of was het voor een vaag bedrijfje? ik kan begrijpen dat het best een foutje zou kunnen zijn omdat het maken van XTC een voorbeeld proefje is op veel scheikunde opleidingen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Niet in Indonesië denk ik ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Echo echo.. die had ik al gepost ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Hehe geniale VMBO aardrijkskunde eindexamen vraag: ![]() Vier wijken van verschillende grote steden In vier wijken van verschillende grote steden is een foto gemaakt die het karakter van die wijk weergeeft. In welke wijk wonen waarschijnlijk de meeste allochtonen? A - in de wijk op foto 1 B - in de wijk op foto 2 C - in de wijk op foto 3 D - in de wijk op foto 4 ![]() edit: vraag vergeten ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 30-05-2007 16:57] ![]() |
|
Wat was de vraag? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote:Ik welke wijk, foto 1,2,3 of 4, wonen de meeste allochtonen. Ja, een mooi examen. :' ) Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Fuck, je bent me net voor ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |