IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Bokito boos om gloeilampverbod [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2007 10:41 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 6 juni 2007 10:39 schreef attila_de_hun het volgende:
Dat Verdonk zich niet aansluit bij Wilders.
Nee, dat soort figuren wil niet 'onder iemand werken', ik denk eerder dat ze solo gaat dan bij Wilders. Ik denk ook dat Wilders niet op haar zit te wachten, maar dat terzijde.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-06-2007 10:41]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-06-2007 10:41 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 juni 2007 10:39 schreef attila_de_hun het volgende:
Dat Verdonk zich niet aansluit bij Wilders.
Ja leuk, nog een machtstrijd om het partijleiderschap



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-06-2007 10:45 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 6 juni 2007 9:26 schreef Jenje het volgende:


Maar weet je zo waar het ongeveer was dan?

Nou ja, d'r staat padangstraat, daar zit bij mijn weten alleen dat marokkaanse vreettentje. Schijnt nog best goed eten te zijn ook daar...

quote:
Op 6 juni 2007 9:30 schreef attila_de_hun het volgende:
serieus bedoeld. Denk jij dat de Marokkaanse jeugd ten onrechte in een kwaad daglicht wordt gesteld door de media?

Lastige vraag. Moeilijke kwestie. Als je die schrikverhalen uit vooral a'dam hoort over families die jarenlang worden getreiterd en weggepest door overduidelijk een groep marokkanen...

Aan de andere kant, een kennis van mij is irani-er en zijn hele familie werd door het lokale "trash" uitschot uit zijn buurt echt getreiterd en geterroriseerd, enkel vanwege 't kleurtje, tot rotzooi in de tuin gooien, schelden en autobanden leeg laten lopen aan toe...

Naar mijn idee ligt het eerste verhaal lekkerder in de pers dan het tweede. Verschillende problemen of dezelfde?

[Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 06-06-2007 10:46]


Dear dirty delightful old drunken old days


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-06-2007 10:47 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 juni 2007 10:39 schreef attila_de_hun het volgende:
Dat Verdonk zich niet aansluit bij Wilders.
Verdonk lijkt mij om eerlijk te zijn een beetje een eendagsvlieg die al over haar houdbaarheidsdatum is. Watvoor visie heeft zij nou eigenlijk? Is zij ooit zelf met idee-en gekomen? Wat heeft zij sinds de verkiezingen nou eigenlijk gezegd los van een paar aanvallen op Rutte. Verdonk en de VVD hebben geluk gehad dat zij de juister persoon, op de juiste post op het juiste moment was. Iets anders dan een strenge, regels zijn regels, migranten post zie ik haar niet succesvol vervullen. En haar succes lag niet aan haar maar aan het klimaat, de verhouding tussen allochtonen en autochtone en de robuste regels die zij moest verwoorden, maar niet bedacht heeft.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-06-2007 10:51 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Links ZM rukt weer uit om de VVD een sneer te geven


"This one is older than shit, heavier than time!"


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2007 10:52 by spectre Profiel van spectre

Och gussie


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2007 10:53 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 juni 2007 10:45 schreef Schaffelaer het volgende:

Aan de andere kant, een kennis van mij is irani-er en zijn hele familie werd door het lokale "trash" uitschot uit zijn buurt echt getreiterd en geterroriseerd, enkel vanwege 't kleurtje, tot rotzooi in de tuin gooien, schelden en autobanden leeg laten lopen aan toe...

Naar mijn idee ligt het eerste verhaal lekkerder in de pers dan het tweede. Verschillende problemen of dezelfde?


het moge duidelijk zijn dat zulke acties te walgelijk voor woorden zijn en de daders mogen(moeten)gewoon op de hardst mogelijk manier worden aangepakt.
Mara goed, ik denk wel dat de waarheid in het midden ligt. Er is een marokaanse-jongerenprobleem, waaronder zeer, zeer enrstige gevallen, maar dat de pers natuurlijk ieder incident nu in volle glorie laat zien omdat het een "hot topic"is. OP zich zou het geen kwaad kunnen dat er ook positieve verhalen gepresenteerd zouden worden. die bestaan vast.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2007 10:54 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 juni 2007 10:51 schreef 0Tolerence het volgende:
Links ZM rukt weer uit om de VVD een sneer te geven

de VVD heeft daar "Links ZM" (wie dat dan ook zijn moge)niet voor nodig


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2007 10:55 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 juni 2007 10:47 schreef kwelgeest het volgende:
Verdonk lijkt mij om eerlijk te zijn een beetje een eendagsvlieg die al over haar houdbaarheidsdatum is. Watvoor visie heeft zij nou eigenlijk? Is zij ooit zelf met idee-en gekomen? Wat heeft zij sinds de verkiezingen nou eigenlijk gezegd los van een paar aanvallen op Rutte. Verdonk en de VVD hebben geluk gehad dat zij de juister persoon, op de juiste post op het juiste moment was. Iets anders dan een strenge, regels zijn regels, migranten post zie ik haar niet succesvol vervullen. En haar succes lag niet aan haar maar aan het klimaat, de verhouding tussen allochtonen en autochtone en de robuste regels die zij moest verwoorden, maar niet bedacht heeft.


maar jij zou het op zich wel logisch vinden dan dat ze uit de VVD zou worden gestuurd? Want de enige reden dat zij daar nog geaccepteerd wordt denk ik juist dank zij haar populistsich gebler(en wat de VVD stemmen oplevert)


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-06-2007 10:58 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 6 juni 2007 10:52 schreef spectre het volgende:
Och gussie


Ik ben blij dat iig iemand het nog grappig vindt


"This one is older than shit, heavier than time!"


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2007 10:59 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 6 juni 2007 10:54 schreef attila_de_hun het volgende:
de VVD heeft daar "Links ZM" (wie dat dan ook zijn moge)niet voor nodig
Precies


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-06-2007 11:08 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 juni 2007 10:55 schreef attila_de_hun het volgende:
maar jij zou het op zich wel logisch vinden dan dat ze uit de VVD zou worden gestuurd? Want de enige reden dat zij daar nog geaccepteerd wordt denk ik juist dank zij haar populistsich gebler(en wat de VVD stemmen oplevert)
Ik denk dat als er nu verkiezingen gehouden gaan worden er stukken minder mensen op Verdonk zullen stemmen. Ik denk dat zij momenteel hoogstens nog goed is voor vier zetels, ipv tien, en dat Rutte er een stuk of acht scoort. Niet dat de VVD zes zetels verliest. Ik denk drie/vier waarvan meer dan de helft naar de PVV loopt. Waarom? Simpel: Verdonk heeft het niet meer over populistische zaken. Zij heeft een portefeulle waar ze niets mee kan en geen liberaal of xenofoob mee trekt. De VVD heeft geen duidelijke strenge woordvoeder meer omtrent migranten zaken, iets waar ze tien zetels mee scoorde. Ik zou het dan ook niet raar en ook eigenlijk terecht vinden als Verdonk gewipt wordt. Wie/wat is Verdonk nou zonder vreemdelingezaken? Een echt liberaal of intellectueel lijkt de dame mij niet. Conservatief wel maar ik denk niet dat de PVV op haar zit te wachten, of de SGP.
Rutte daarentegen zit daar ook verkeerd. Meneer is missvhien intelligent en hij is liberaal maar de VVD is altijd groot geweest omdat zij ook de Nederlandse conservatief verwoorde. Dat ging tot voorkort gemakkelijk omdat Nederland geen conservatieve partij had. Die is er echter wel. Als de VVD haar liberale koersje blijft varen zal zij zich steeds meer vervreemden van haar conservatieve achterban. Wil de VVD kunnen concureren met zowel het CDA, de PvdA als de PVV zal zij een conservatief-liberale leider moeten hebben die staat voor een streng asielbeleid, geen onvoorwaardelijke steun geeft aan totale liberalisering en de EU en zich krachtig uitspreekt voor gelijke rechten voor mannen en vrouwen, homo's en hetero's, moslims en niet moslims, ook in de moslimgemeenschap.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-06-2007 11:08 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Dat persoonlijke gerel tussen Verdonk en Rutte helpt geen van beiden verder. Ik vraag me echt af waarom ze het doen? Verdonk wint er niets mee en Rutte wint er niets mee, alleen de VVD verliest.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2007 11:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 juni 2007 11:08 schreef Misanthrope het volgende:
Dat persoonlijke gerel tussen Verdonk en Rutte helpt geen van beiden verder. Ik vraag me echt af waarom ze het doen? Verdonk wint er niets mee en Rutte wint er niets mee, alleen de VVD verliest.


ego-kwestie

en verder heeft kwellie wel gelijk denk ik


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2007 11:21 by spectre Profiel van spectre

Maar er is geen ruzie! Die journalist had het gewoon verkeerd begrepen, Rita vindt Mark een heel geschikte leider hoor! Erg opgeblazen allemaal

Dat ontkennen is feitelijk nog het meest kinderachtige aan de hele kwestie.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-06-2007 11:25 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 juni 2007 11:21 schreef spectre het volgende:
Maar er is geen ruzie! Die journalist had het gewoon verkeerd begrepen, Rita vindt Mark een heel geschikte leider hoor! Erg opgeblazen allemaal

Dat ontkennen is feitelijk nog het meest kinderachtige aan de hele kwestie.
Natuurlijk is het zo dat elk relletje in de VVD door de media nogal buiten proportioneel wordt opgeblazen. Feit daarnaast is dat Rutten en Verdonk onnodig veel relletjes met elkaar hebben, met de kennis dat elk relletje wordt opgeblazen door de media.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-06-2007 11:26 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 juni 2007 11:21 schreef spectre het volgende:
Maar er is geen ruzie! Die journalist had het gewoon verkeerd begrepen, Rita vindt Mark een heel geschikte leider hoor! Erg opgeblazen allemaal

Dat ontkennen is feitelijk nog het meest kinderachtige aan de hele kwestie.
Als Verdonk letterlijk heeft gezegd wat er gelekt is hoef je dat indd niet te interpreteren als een aanval op Rutte's leiderschap. Anders dan de PVV profileert de VVD zichzelf niet als een rechtse maar als een liberale partij. Een echt liberale partij zit, naar mijn mening, tussen rechts en links in. Er zijn ook genoeg VVDers die niet echt rechts zijn of zichzelf niet als rechts zien. Het is ook gewoon zo dat Rutte uit de linker flank van de VVD komt. Als Verdonk vindt dat Rutte niet rechts is, so what. Meneer pretendeert ook helemaal niet echt rechts te zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2007 11:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

en daar gaan we weer verder...

Belgische lerares neergeslagen

Een lerares uit het Belgische Lokeren is gisteren in elkaar geslagen toen ze de school verliet. De onderwijzeres van de katholieke school Onze-Lieve-Vrouw Presentatie had eerder op de dag een conflict gehad met een groepje migranten jongeren.

Buiten werd ze opgewacht door de groep en door een persoon neergeslagen. Ze kreeg ook stampen toen ze op de grond lag. De lerares zal door de klappen zeker een week in de ziektewet zitten.

De politie is nog op zoek naar de daders. Dat doen ze waarschijnlijk met man en macht, want de lerares is namelijk de vrouw van de Lokerse korpschef Patrick Trienpont.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-06-2007 11:27 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Lekker handig van die migrantjes, zo net voor de verkiezingen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2007 11:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ja, dewinter zal dit goed uitkomen . maar dat gezegd hebbende, een bende gasten die samen een vrouw inelkaar slaan mogen ze van mij aan hun geslachtsdelen ophangen.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 06-06-2007 11:30 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Die migrantjes willen gewoon dat de Vlamingen op ome Filip gaan stemmen


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 06-06-2007 11:56 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:


Lastige vraag. Moeilijke kwestie. Als je die schrikverhalen uit vooral a'dam hoort over families die jarenlang worden getreiterd en weggepest door overduidelijk een groep marokkanen...



jaren geleden gebeurde dit ook al wel. mijn moeder heeft een van die families moeten begeleiden. pa van t gezin: tjah, vanaf t moment dat die poepnegers naar nederland kwamen ging t al mis als die kankerdebielen, alsof die iets waard, van mij part allemaal terug naar hun eigen kut land, etc. etc.

ik hoop dat dit ook ene uitzondering was... maar ik vond t niet zo vreemd dat er racist in zijn voordeur was gekrast


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-06-2007 12:11 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Hoe moet hij dan reageren? 'Die lieve biculturelen hebben er vast niets mee te maken, daar heb ik nooit problemen mee, die hebben alleen maar het beste met ons voor!' Of wat?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-06-2007 13:12 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 6 juni 2007 12:11 schreef Misanthrope het volgende:
Hoe moet hij dan reageren? 'Die lieve biculturelen hebben er vast niets mee te maken, daar heb ik nooit problemen mee, die hebben alleen maar het beste met ons voor!' Of wat?

Positieve discriminatie als enig alternatief voor negatieve discriminatie? Wat dacht je van geen discriminatie?


Zenial


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-06-2007 15:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

idd , positieve discriminatie houd de negatieve discriminatie in stand.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen