![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bokito staat in de spits bij PSV (als invaller) hij heeft zelfs al eens iemand doodgereden. ![]() |
|
quote: Komt mooi uit. Ik snap nu ff van jouw geen ene typhus ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Zei je vannacht ook tegen je bukvriend zeker? ![]() ![]() |
|
In tegenstelling tot jouw kan ik het gewoon met een vrouw doen ![]() Vrijwillig en zonder geld te hoeven geven ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 23-05-2007 21:10] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Weet jij daarvan knul? ![]() ![]() |
|
Lees edit ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Doe eens rustig, homo's, ga buiten maar knokken, maar blijf op t forum maar lekker lief doen tegen elkaar, stelletje bilridders! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ik zei toch, ik snap er niks van. En wat ik niet snap kan ik ook niet uitleggen. Dat snapt toch iedereen? ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Ik geef altijd geld om het vervolgens weer terug te stelen, alsnog gratis ![]() ![]() |
|
quote: Mod mental?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Dan was het iig niet vrijwillig ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Hoezo ze word dan toch niet gedwongen? Wel vrijwillig dus. ![]() |
|
Patatkar bij ziekenhuis Rotterdam vliegt in brand De patatkar van Bram Ladage die de hele dag bij het MCRZ ziekenhuis in Rotterdam staat om gratis patat uit te delen, is rond 13:00 uur in brand gevlogen. Vanwege de nabijheid van gas rukte de brandweer groot uit, maar de brand werd al snel geblust. Op het moment van de brand stonden tientallen patienten, artsen en verpleegkundigen bij de patatkar. In het kader van het 40-jarig bestaan van Bram Ladage werd er vandaag de hele dag gratis patat uitgedeeld aan patienten en personeel. Ladage staat er om bekend de -relatief- meest gezonde patat te maken, mede dankzij het gebruik van plantaardige olie. Hoe de brand is ontstaan, is nog onduidelijk. Er zijn geen gewonden en de schade aan de kar valt mee. Opmerkelijk is vooral de grote opkomst van de pers voor de patatactie bij het ziekenhuis. Ludieke acties krijgen alle aandacht, terwijl de problemen in de gezondheidszorg zelden journalisten naar ziekenhuizen lokken. Mijn moeder ligt nu in dat ziekenhuis ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 23-05-2007 21:20] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
quote: dat zijn de echte rellen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Oerang-oetan aapt Bokito na Uitgegeven: 24 mei 2007 10:39 Laatst gewijzigd: 24 mei 2007 11:01 TAIPEI - Een oerang-oetan heeft woensdag urenlang amok gemaakt in een dierentuin in Taiwan, nadat het beest zich had weten te bevrijden uit zijn verblijf. Pas na drie uur slaagden de beheerders van het park erin het beest te verdoven. De 19-jarige oerang-oetan Little Blackie wierp vuilnisbakken en scooters omver. Niemand raakte gewond. De ontsnapping volgde enkele dagen nadat in de Nederlandse dierentuin Blijdorp de 11-jarige gorilla Bokito ontsnapte. Die viel een vaste bezoekster aan en verwondde haar ernstig. NA-APER MWUAHAHAHA ![]() |
|
quote: LOL 2 DET signature ![]() |
|
monkey see, monkey do. Suck my piss ![]() |
|
quote: ![]() monkey see , lion do signature ![]() |
|
quote: Nu nog ff in biersmaak maken. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
De Zwolse trent is sneller dan verwacht naar Engeland overgewaaid: quote: ![]() |
|
Een ware trendsetter ons autotunetalent! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 25-05-2007 14:28] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
dit blijft ook briljant.. ben benieuwd of ze der woord houdt heheh ![]() http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/05/politica_belooft_40000_blowjob.html "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Das pas bukkake! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |