|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hahaha, het LAKS heeft er ook wat over te zeggen: LAKS vindt allochtonenwijk-vraag examen kleinerend Het Landelijk Aktie Komitee Scholieren (LAKS) is niet te spreken over een vraag die vmbo-eindexamenkandidaten gisteren bij het vak Aardrijkskunde voorgeschoteld kregen over waar de meeste allochtonen wonen. Volgens LAKS betrof het een ''slechte en kleinerende'' vraag. Bij de vraag werden 4 foto's van wijken getoond. De vraag was in welke wijk je vermoedelijk de meeste allochtonen kan verwachten. Het juiste antwoord luidde in de wijk waar de meeste schotels op de foto staan. LAKS noemt de schotelfoto er een van een ''armuitziende buurt''. LAKS vindt dit 'kleinerend'. ''Dit mag niet als feit gezien worden. We zullen dit doorgeven aan de examenmakers'', aldus het actiecomité vandaag in een reactie. Overigens stond de teller bij LAKS van het totaal aantal binnengekomen klachten over alle examens gisterenavond op ruim 59.000. In vier wijken van verschillende grote steden is een foto gemaakt die het karakter van die wijk weergeeft. In welke wijk wonen waarschijnlijk de meeste allochtonen? A - in de wijk op foto 1 B - in de wijk op foto 2 C - in de wijk op foto 3 D - in de wijk op foto 4 Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/77221 Serieus, heel veel van dit: :') |
|
quote: Oh. Sja ben er niet zo in thuis, in die scene |
|
quote: Hmmm klopt niet, er liggen op foto 4 geen vuilniszakken op straat Zenial |
|
je moet het meest waarschijnlijke antwoord geven foto 2 is ook wel aannemelijk, het ziet er uit als een amerikaans huis, en in amerika zijn de indianen niet echt rijk dus moet het wel een buitenlander zijn! [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 31-05-2007 0:39] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik vind eigenlijk wel dat ie zinnige dingen zegt Zenial |
|
quote:Wat voor zinnige dingen heeft meneer nog meer gezegd dan? En die dienstplicht in het lend van herkomst schiet natuurlijk niet op, als je wilt dat ze hier integreren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Behalve dat je in dienst vaak meer met criminaliteit te maken krijgt dan op straat ... |
|
Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik vind dat ie in dit stukje zinnige dingen zegt. Verder ken ik de hele meneer niet (nee ik ben niet erg bezig met politiek) quote: Dat niet, maar ik denk dat ze ook na een buitenlandse dienstplicht ook gedisciplineerder zijn en minder overlast veroorzaken. Zenial |
|
quote:Cohen is het voorbeeld van de andere kant opkijken, pappen en nast houden en Rooibos drinken. Als iemand een ramp voor onze hoofdstad is dan is hij het wel. Ik wil graag verwijzen naar zijn reactie op feestvierende Marokkanen tijdens 11/9 en de affaire Westermoskee. quote:Daar heb ik je gelijk in. Ik zou graag wat Marokkaanse politie met Marokkaanse bevoegdheden over straat zien lopen. Of een Nederlandse Cuardia Civil. Maar ongeintegreerde probleem jongeren niet/anti-westerse cultuur laten snuiven werkt averechts. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
http://www.nu.nl/news/1095812/10/%27Spitsstrook_open_zodra_verkeer_dreigt_vast_te_lopen%27.html Als die strook er toch ligt, stel hem dan altijd open. Of zeg ik nu iets heel onlogisch? Waarom pas als de weg al dicht zit? |
|
Is 't niet ook een vluchtstrook? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:veelal wel ja. Of een busbaan zoals op de A27. |
|
Nou, dan weet renyek nu gelijk waarom 'ie niet altijd open is . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Omdat ie gebruikt wordt als vluchtstrook en/of busbaan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Het is inderdaad wel eens een vluchtstrook, maar niet altijd en in dat laatste geval begrijp ik het dus niet |
|
quote: Op zich wel begrijpelijk als je levenslang moet zitten dat je dan niet echt veel zin meer in het leven hebt. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Inderdaad, al kan ik me voorstellen dat je zo'n verzoek niet zou steunen als je levenslang hebt gekregen als je 20 bent. Voor zover ik weet bestaat er in dat geval in het leeuwendeel van de landen de mogelijkheid nog vrij te komen. In elk ander geval had ik mezelf al lang opgehangen. |
|
Oost-Duitsland heeft fors tekort aan vrouwen anp | Gepubliceerd op 31 mei 2007, 14:55 Laatst bijgewerkt op 31 mei 2007, 15:02 BERLIJN - Het oosten van Duitsland kampt met een dramatisch tekort aan vrouwen. In sommige streken bestaat inmiddels een overschot aan mannen van 25 procent en meer. Zelfs in dunbevolkte regio's boven de poolcirkel in Zweden en Finland komt een dergelijke situatie niet voor, meldden Duitse media donderdag. Sinds de val van de Muur in 1989 verlieten ongeveer 1,5 miljoen personen de voormalige DDR, vooral jonge, opgeleide vrouwen. In het oosten vormde zich daardoor een onderlaag, die door mannen zonder werk, opleiding en partner wordt gedomineerd. Deze mannen zijn bijzonder vatbaar voor rechts-radicaal gedachtegoed, blijkt uit deze week gepubliceerd onderzoek. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Mentaaaaaaaaaaaaaaal! |
|
De Gay-scene zal wel behoorlijk "opbloeien" daar... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Holy crap: quote: Hoe kan dat gemiddelde hier zo hoog liggen? Zenial |
|
Gefokte panda sterft kort na vrijlating Uitgegeven: 31 mei 2007 13:44 PEKING - De enige panda ter wereld die is gefokt en opgegroeid in gevangenschap en kort geleden in het wild is losgelaten, is overleden. De 5-jarige Xiang Xiang werd al in februari gevonden in de provincie Sichuan, zo maakte het Chinese Panda Beschermings- en Research Centrum donderdag bekend. De mannetjespanda had gebroken ribben en inwendige schade, mogelijk het gevolg van een val. Hij zou vlak voor zijn dood hebben gevochten met andere panda's. Teleurstelling Volgens het centrum is de dood van Xiang Xiang een grote teleurstelling, maar betekent het niet dat het project waarbij gefokte panda's weer terug in de natuur worden gezet nu is mislukt. De problemen die Xiang Xiang ondervond zijn terug te voeren op zijn positie binnen de pandagemeenschap waar hij werd losgelaten, zo berichtte het Chinese persbureau Xinhua donderdag. Overleven Toen ze hem in april vorig jaar uitzetten, dachten wetenschappers dat een sterk mannetje een betere kans had te overleven. Maar nu blijkt dat andere mannetjes Xiang Xiang zagen als een bedreiging en hem aanvielen. De gefokte panda had echter geen ervaring met vechten. "Volgende keer zetten wij een vrouwtje uit", aldus het Pandacentrum. Het is toch wel duidelijk dat die beesten dood horen te gaan. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ze moeten gewoon niet fucken met Bokito! Stelletje homofiele klootviolen! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |