IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Bokito boos om gloeilampverbod [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 30-05-2007 19:58 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Hahaha, het LAKS heeft er ook wat over te zeggen:

LAKS vindt allochtonenwijk-vraag examen kleinerend

Het Landelijk Aktie Komitee Scholieren (LAKS) is niet te spreken over een vraag die vmbo-eindexamenkandidaten gisteren bij het vak Aardrijkskunde voorgeschoteld kregen over waar de meeste allochtonen wonen. Volgens LAKS betrof het een ''slechte en kleinerende'' vraag.

Bij de vraag werden 4 foto's van wijken getoond. De vraag was in welke wijk je vermoedelijk de meeste allochtonen kan verwachten. Het juiste antwoord luidde in de wijk waar de meeste schotels op de foto staan.

LAKS noemt de schotelfoto er een van een ''armuitziende buurt''. LAKS vindt dit 'kleinerend'. ''Dit mag niet als feit gezien worden. We zullen dit doorgeven aan de examenmakers'', aldus het actiecomité vandaag in een reactie.

Overigens stond de teller bij LAKS van het totaal aantal binnengekomen klachten over alle examens gisterenavond op ruim 59.000.



In vier wijken van verschillende grote steden is een foto gemaakt die het karakter van die wijk weergeeft.
In welke wijk wonen waarschijnlijk de meeste allochtonen?
A - in de wijk op foto 1
B - in de wijk op foto 2
C - in de wijk op foto 3
D - in de wijk op foto 4


Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/77221

Serieus, heel veel van dit: :')


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-05-2007 20:06 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 29 mei 2007 21:57 schreef Zenial het volgende:
Zoiets heet Gaydar


Oh.
Sja ben er niet zo in thuis, in die scene


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-05-2007 0:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 mei 2007 15:17 schreef Zenial het volgende:
Niet in Indonesië denk ik


heh misschien verklaard het de goede XTC positie van nederland hehe


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 31-05-2007 0:31 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 30 mei 2007 16:51 schreef Iskariot het volgende:
Hehe geniale VMBO aardrijkskunde eindexamen vraag:


Vier wijken van verschillende grote steden
In vier wijken van verschillende grote steden is een foto gemaakt die het karakter van die wijk weergeeft.
In welke wijk wonen waarschijnlijk de meeste allochtonen?
A - in de wijk op foto 1
B - in de wijk op foto 2
C - in de wijk op foto 3
D - in de wijk op foto 4



edit: vraag vergeten

Hmmm klopt niet, er liggen op foto 4 geen vuilniszakken op straat


Zenial


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-05-2007 0:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

je moet het meest waarschijnlijke antwoord geven

foto 2 is ook wel aannemelijk, het ziet er uit als een amerikaans huis, en in amerika zijn de indianen niet echt rijk dus moet het wel een buitenlander zijn!

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 31-05-2007 0:39]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 31-05-2007 10:08 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Cohen pleit voor herinvoering dienstplicht

AMSTERDAM - Burgemeester Job Cohen van Amsterdam pleit voor herinvoering van de dienstplicht. Ook wil hij kunnen ingrijpen bij gezinnen met kinderen die in de problemen zitten. Hij zegt dat donderdag in een interview met De Telegraaf.
ANP

"Als je ziet hoe lang al die zorgtrajecten duren, en hoe binnen sommige gezinnen kinderen stuk voor stuk de verkeerde kant opgaan dan denk ik 'dat is niet goed'. Politie, justitie, de zorginstellingen, allemaal zijn ze ermee bezig, iedereen doet z'n best, maar het moet sneller. Er moet één iemand komen die de bevoegdheid krijgt om uiteindelijk te zeggen 'en zo gaan we het doen'. De burgemeester moet die beslissing kunnen nemen", aldus Cohen.

Internaat

De burgemeester, die met minister André Rouvoet (Jeugd en Gezin) over zijn voorstel wil praten, wil onder meer in staat zijn kinderen uit huis te plaatsen en naar een internaat te sturen.

"Er is een groep in Amsterdam waar het niet goed mee gaat en daar moet echt iets mee gebeuren. Instanties als jeugdzorg en de kinderbescherming kijken naar het belang van het individu en niet naar de overlast die ze veroorzaken."

Cohen denkt dat de dienstplicht voor veel jongeren goed zou zijn. Mensen met twee nationaliteiten kunnen wat hem betreft kiezen om de dienstplicht in Nederland of in het land van herkomst te vervullen.

Ik vind eigenlijk wel dat ie zinnige dingen zegt


Zenial


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2007 10:22 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 31 mei 2007 10:08 schreef Zenial het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat ie zinnige dingen zegt
Wat voor zinnige dingen heeft meneer nog meer gezegd dan?
En die dienstplicht in het lend van herkomst schiet natuurlijk niet op, als je wilt dat ze hier integreren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-05-2007 10:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 31 mei 2007 10:08 schreef Zenial het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat ie zinnige dingen zegt
Behalve dat je in dienst vaak meer met criminaliteit te maken krijgt dan op straat ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2007 10:34 by kwelgeest Profiel van kwelgeest



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 31-05-2007 11:50 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 31 mei 2007 10:22 schreef kwelgeest het volgende:
Wat voor zinnige dingen heeft meneer nog meer gezegd dan?


Ik vind dat ie in dit stukje zinnige dingen zegt. Verder ken ik de hele meneer niet (nee ik ben niet erg bezig met politiek)

quote:
Op 31 mei 2007 10:22 schreef kwelgeest het volgende:
En die dienstplicht in het lend van herkomst schiet natuurlijk niet op, als je wilt dat ze hier integreren.

Dat niet, maar ik denk dat ze ook na een buitenlandse dienstplicht ook gedisciplineerder zijn en minder overlast veroorzaken.


Zenial


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2007 12:50 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 31 mei 2007 11:50 schreef Zenial het volgende:
Ik vind dat ie in dit stukje zinnige dingen zegt. Verder ken ik de hele meneer niet (nee ik ben niet erg bezig met politiek)
Cohen is het voorbeeld van de andere kant opkijken, pappen en nast houden en Rooibos drinken. Als iemand een ramp voor onze hoofdstad is dan is hij het wel. Ik wil graag verwijzen naar zijn reactie op feestvierende Marokkanen tijdens 11/9 en de affaire Westermoskee.


quote:
Dat niet, maar ik denk dat ze ook na een buitenlandse dienstplicht ook gedisciplineerder zijn en minder overlast veroorzaken.
Daar heb ik je gelijk in. Ik zou graag wat Marokkaanse politie met Marokkaanse bevoegdheden over straat zien lopen. Of een Nederlandse Cuardia Civil.
Maar ongeintegreerde probleem jongeren niet/anti-westerse cultuur laten snuiven werkt averechts.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


renYek
Usericon van renYek
Posted 31-05-2007 12:54 by renYek Profiel van renYek

http://www.nu.nl/news/1095812/10/%27Spitsstrook_open_zodra_verkeer_dreigt_vast_te_lopen%27.html

Als die strook er toch ligt, stel hem dan altijd open. Of zeg ik nu iets heel onlogisch? Waarom pas als de weg al dicht zit?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 31-05-2007 13:15 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Is 't niet ook een vluchtstrook?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-05-2007 13:38 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 mei 2007 13:15 schreef Gemene Lepel het volgende:
Is 't niet ook een vluchtstrook?
veelal wel ja. Of een busbaan zoals op de A27.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 31-05-2007 13:41 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Nou, dan weet renyek nu gelijk waarom 'ie niet altijd open is .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2007 13:46 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 31 mei 2007 13:41 schreef Gemene Lepel het volgende:
Nou, dan weet renyek nu gelijk waarom 'ie niet altijd open is .
Omdat ie gebruikt wordt als vluchtstrook en/of busbaan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


renYek
Usericon van renYek
Posted 31-05-2007 13:47 by renYek Profiel van renYek

Het is inderdaad wel eens een vluchtstrook, maar niet altijd en in dat laatste geval begrijp ik het dus niet


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 31-05-2007 14:26 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Italiaanse langgestraften willen invoering doodstraf

ROME - Meer dan 300 gedetineerden die in Italië een levenslange gevangenisstraf uitzitten, hebben in een brief aan de Italiaanse president Giorgio Napolitano gevraagd om hen de doodstraf op te leggen. De gevangenen zeggen er genoeg van te hebben "iedere dag een beetje te sterven".

"Wij hebben besloten om een keer te sterven en vragen om onze levenlange gevangenisstraf om te zetten in de doodstraf", aldus de brief. Het kantoor van de president heeft de gevangenen geantwoord dat alleen het parlement en de regering over het wel of niet instellen van de doodstraf kunnen beslissen, zo meldde donderdag de krant La Repubblica.


Italië schafte na de Tweede Wereldoorlog de doodstraf af. Mensen die tot levenslang zijn veroordeeld, kunnen na tien jaar gevangenschap toestemming vragen voor kort verlof. Bij goed gedrag komen de veroordeelden na 26 jaar voorwaardelijk vrij.


Op zich wel begrijpelijk als je levenslang moet zitten dat je dan niet echt veel zin meer in het leven hebt.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-05-2007 14:50 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Inderdaad, al kan ik me voorstellen dat je zo'n verzoek niet zou steunen als je levenslang hebt gekregen als je 20 bent. Voor zover ik weet bestaat er in dat geval in het leeuwendeel van de landen de mogelijkheid nog vrij te komen. In elk ander geval had ik mezelf al lang opgehangen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 31-05-2007 16:10 by Smoochy Profiel van Smoochy

Oost-Duitsland heeft fors tekort aan vrouwen

anp | Gepubliceerd op 31 mei 2007, 14:55
Laatst bijgewerkt op 31 mei 2007, 15:02
BERLIJN - Het oosten van Duitsland kampt met een dramatisch tekort aan vrouwen. In sommige streken bestaat inmiddels een overschot aan mannen van 25 procent en meer.

Zelfs in dunbevolkte regio's boven de poolcirkel in Zweden en Finland komt een dergelijke situatie niet voor, meldden Duitse media donderdag. Sinds de val van de Muur in 1989 verlieten ongeveer 1,5 miljoen personen de voormalige DDR, vooral jonge, opgeleide vrouwen.

In het oosten vormde zich daardoor een onderlaag, die door mannen zonder werk, opleiding en partner wordt gedomineerd. Deze mannen zijn bijzonder vatbaar voor rechts-radicaal gedachtegoed, blijkt uit deze week gepubliceerd onderzoek.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-05-2007 16:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mentaaaaaaaaaaaaaaal!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 31-05-2007 16:16 by Staalman Profiel van Staalman

De Gay-scene zal wel behoorlijk "opbloeien" daar...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 31-05-2007 17:21 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Holy crap:

quote:
Enorme loonkloof tussen top en werkvloer

De topbestuurders van 19 van de 25 AEX-ondernemingen verdienen minstens 50 keer zoveel dan de gemiddelde werknemer van die bedrijven, oplopend tot 285 keer zoveel.

Relateren
Weekblad Elsevier onderzocht bij de 25 bedrijven van de AEX de totale beloning van topmannen (inclusief bonussen en pensioen en dergelijke), en relateerde die aan de gemiddelde totale beloning van de werknemers van die bedrijven. Bij zes bedrijven bleef die verhouding onder de 50.

Kroon
De topman van Numico spant de kroon, die verdient 285 keer zoveel dan de gemiddelde medewerker van het voedingsbedrijf. Topman Harold Goddijn staat onderaan, hij verdient 588.000 euro, 4,5 keer zoveel als de gemiddelde medewerker van de producent van autonavigatiekastjes. De werknemers van TomTom zijn de best betaalde uit de AEX, die verdienen gemiddeld 132.000 euro per jaar. De medewerkers van Mittal Steel verdienen het minst. Een groot deel van de werknemers zit in Azië en Afrika.

Enorm
Minister Donner van Sociale Zaken noemt in Elsevier de salarisverschillen “inderdaad enorm”. FNV-voorzitter Agnes Jongerius noemt de verhouding tussen lonen van werknemers en bazen “volledig zoek”.

Hoe kan dat gemiddelde hier zo hoog liggen?


Zenial


Nix
Usericon van Nix
Posted 31-05-2007 23:19 by Nix Profiel van Nix

Gefokte panda sterft kort na vrijlating
Uitgegeven: 31 mei 2007 13:44

PEKING - De enige panda ter wereld die is gefokt en opgegroeid in gevangenschap en kort geleden in het wild is losgelaten, is overleden.

De 5-jarige Xiang Xiang werd al in februari gevonden in de provincie Sichuan, zo maakte het Chinese Panda Beschermings- en Research Centrum donderdag bekend.



De mannetjespanda had gebroken ribben en inwendige schade, mogelijk het gevolg van een val. Hij zou vlak voor zijn dood hebben gevochten met andere panda's.

Teleurstelling

Volgens het centrum is de dood van Xiang Xiang een grote teleurstelling, maar betekent het niet dat het project waarbij gefokte panda's weer terug in de natuur worden gezet nu is mislukt.

De problemen die Xiang Xiang ondervond zijn terug te voeren op zijn positie binnen de pandagemeenschap waar hij werd losgelaten, zo berichtte het Chinese persbureau Xinhua donderdag.

Overleven

Toen ze hem in april vorig jaar uitzetten, dachten wetenschappers dat een sterk mannetje een betere kans had te overleven. Maar nu blijkt dat andere mannetjes Xiang Xiang zagen als een bedreiging en hem aanvielen.

De gefokte panda had echter geen ervaring met vechten. "Volgende keer zetten wij een vrouwtje uit", aldus het Pandacentrum.







Het is toch wel duidelijk dat die beesten dood horen te gaan.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 31-05-2007 23:22 by Mr. Cuntreaper Profiel van Mr. Cuntreaperhttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Ze moeten gewoon niet fucken met Bokito! Stelletje homofiele klootviolen!


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen