IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Bokito boos om gloeilampverbod [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-06-2007 19:09 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 15 juni 2007 18:49 schreef attila_de_hun het volgende:
heel soms moet ik toch wel hard om Geert en izjn partij lachen n
Jezus, je zou maar als agent als lokhomo moeten dienen. dan moet je natuurlijk extra homo-achtig doen om niet verdacht te zijn voor kwaadaardige allochtonen. maar dan is de kans aanwezig dat je wat anders "lokt". wat een baan.....


En dan wordt zo'n lokhomo gelokt door het volledige team van American Grizzly magazine, die het wel opwindend vinden als er tegengesparteld wordt.

:')


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 15-06-2007 19:12 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Wie geeft de politie het recht om criminaliteit uit te lokken? Dat wil niet zeggen dat ik het niet erg vind dat homo's gediscrimineert worden.

Ik moet wel toegeven dat ik Wilders een bijzondere man vind. Iemand met enigszins inzicht in menselijk gedrag heeft door dat wanneer er continu nadruk gelegd wordt op wat niet mag en de nadruk op bestraffing legt, dat verlammend werkt bij mensen en de zelfontplooing tegenhoud.
Verhalen over streng gereformeerde kinderen die thuis niks mogen en dan op een feestje finaal door het lint gaan kent iedereen wel.

Ik snap eerlijk gezegd niet waar die V van Vrijheid voor staat dan.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-06-2007 19:12 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 juni 2007 19:09 schreef nuclearwarfare het volgende:
En dan wordt zo'n lokhomo gelokt door het volledige team van American Grizzly magazine, die het wel opwindend vinden als er tegengesparteld wordt.

:')
De kenner spreekt.

:' )


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-06-2007 19:14 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 juni 2007 19:12 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Wie geeft de politie het recht om criminaliteit uit te lokken? Dat wil niet zeggen dat ik het niet erg vind dat homo's gediscrimineert worden.

Ik moet wel toegeven dat ik Wilders een bijzondere man vind. Iemand met enigszins inzicht in menselijk gedrag heeft door dat wanneer er continu nadruk gelegd wordt op wat niet mag en de nadruk op bestraffing legt, dat verlammend werkt bij mensen en de zelfontplooing tegenhoud.
Verhalen over streng gereformeerde kinderen die thuis niks mogen en dan op een feestje finaal door het lint gaan kent iedereen wel.

Ik snap eerlijk gezegd niet waar die V van Vrijheid voor staat dan.

Het moet hier niet veel belachelijker worden. Wie wordt er door de PVV, in hemelsnaam, beperkt in zijn zelfontplooiing?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 15-06-2007 19:20 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 15 juni 2007 19:12 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Wie geeft de politie het recht om criminaliteit uit te lokken? Dat wil niet zeggen dat ik het niet erg vind dat homo's gediscrimineert worden.

Ik moet wel toegeven dat ik Wilders een bijzondere man vind. Iemand met enigszins inzicht in menselijk gedrag heeft door dat wanneer er continu nadruk gelegd wordt op wat niet mag en de nadruk op bestraffing legt, dat verlammend werkt bij mensen en de zelfontplooing tegenhoud.
Verhalen over streng gereformeerde kinderen die thuis niks mogen en dan op een feestje finaal door het lint gaan kent iedereen wel.

Ik snap eerlijk gezegd niet waar die V van Vrijheid voor staat dan.



Wat mag er dan niet van Wilders?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-06-2007 19:22 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 juni 2007 19:20 schreef Psychonaut het volgende:
Wat mag er dan niet van Wilders?
Dingen die niet mogen. Daarmee beperkt de stoute boze fascist, potentiele, criminelen in hun zelfontplooiing.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2007 19:31 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 15 juni 2007 19:22 schreef kwelgeest het volgende:
Dingen die niet mogen. Daarmee beperkt de stoute boze fascist, potentiele, criminelen in hun zelfontplooiing.


wat denk jij kwellie, zou deze nepworstelaar een goede lokagent zijn???

http://www.dumpert.nl/mediabase/18007/774ee123/index.html

(zo, die interviewer krijgt wel patsen zeg)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-06-2007 19:33]


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 15-06-2007 19:34 by Nargaroth Profiel van Nargaroth



Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-06-2007 19:37 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 juni 2007 19:31 schreef attila_de_hun het volgende:
wat denk jij kwellie, zou deze nepworstelaar een goede lokagent zijn???

http://www.dumpert.nl/mediabase/18007/774ee123/index.html

(zo, die interviewer krijgt wel patsen zeg)
Zulk soort lui mogen ze van mij wel inzetten ja. Ik ben eigenlijk wel voor het oprichten van een Nederlandse Gardia Civil met iets ruimere bevoegdheden dan de Spaanse. Aanpakken die straatterroristjes en al't andere tuig ('negers' die er met mijn fiets vandoor gaan).


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2007 19:46 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 15 juni 2007 19:37 schreef kwelgeest het volgende:
Zulk soort lui mogen ze van mij wel inzetten ja. Ik ben eigenlijk wel voor het oprichten van een Nederlandse Gardia Civil met iets ruimere bevoegdheden dan de Spaanse. Aanpakken die straatterroristjes en al't andere tuig ('negers' die er met mijn fiets vandoor gaan).


van mij mag dat ook hoor..

(wel klote van je fiets zeg, hoe weet je trouwens dat het een neger was???)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-06-2007 19:47 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 juni 2007 19:46 schreef attila_de_hun het volgende:
van mij mag dat ook hoor..

(wel klote van je fiets zeg, hoe weet je trouwens dat het een neger was???)
Hehe, check de leestekens.
Een spreekwoordelijke negert.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 16-06-2007 13:20 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Popcentrum Baroeg in Rotterdam, waar twee weken geleden een Poolse man werd doodgeslagen met een barkruk, blijft drie maanden gesloten. Dit heeft burgemeester Opstelten van Rotterdam besloten.

Hij heeft het centrum laten sluiten wegens wat de gemeente noemt: “Aantasting van de openbare orde en nalatigheid van de exploitant.'' Het centrum had zelf al besloten om een tijdje dicht te gaan na het incident, maar die periode is nu dus door de beslissing van Opstelten verlengd.

In de zaak rond het doodslaan van de Poolse man zijn inmiddels drie verdachten aangehouden.



edit: ik gok dan dat BOA ook niet doorgaat...

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 16-06-2007 13:22]



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-06-2007 13:50 by M. Profiel van M.

Klink pakt dóór:

quote:
'Lager eigen risico voor niet-rokers'
Uitgegeven: 16 juni 2007 12:17

HILVERSUM - Minister Ab Klink (Volksgezondheid) overweegt mensen met een gezonde leefstijl een lager eigen risico voor hun zorgverzekering te laten betalen.

Zorgverzekeraars zouden dan mogen bepalen hoe groot deze 'korting' op een nog in te voeren eigen risico van 150 euro moet zijn. Klink zei dat zaterdag in het radioprogramma Tros Kamerbreed.

"Wij spelen met die gedachte en het gaat iets verder dan spelen", zei de minister. PvdA-fractievoorzitter Jacques Tichelaar reageerde positief op dit voorstel. De heren gaven wel aan dat chronisch zieken en gehandicapten buiten schot moeten blijven.

Klink benadrukte dat het niet gaat om de vraag of iemand wel of niet ziek wordt. Het gaat hem om een korting op het eigen risico voor niet-rokers, mensen die sporten en gezond leven.


[Dit bericht is gewijzigd door M. op 16-06-2007 14:04]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-06-2007 13:58 by Iskariot Profiel van Iskariot

Hoe willen ze dat gaan controleren?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-06-2007 14:08 by M. Profiel van M.

Ja, goede vraag. Wat het roken betreft, ik zou zelf denken aan iets als een niet-rokersverklaring die je 5-jaarlijks of zo toegestuurd krijgt van je verzekeraar. Vrijwillig te ondertekenen, als je hem ondertekent moet je ff gecheckt worden (kan dat met een röntgenfoto?) en als dan inderdaad blijkt dat je niet rookt krijg je recht op dat lagere eigen risico.
Dat van dat sporten en gezond leven is natuurlijk niet te controleren, maar als je in de brainstormfase zit moet je ideeën niet direct afschieten .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


slome
Usericon van slome
Posted 16-06-2007 14:30 by slome Profiel van slome

quote:
Op 16 juni 2007 14:08 schreef M. het volgende:
Ja, goede vraag. Wat het roken betreft, ik zou zelf denken aan iets als een niet-rokersverklaring die je 5-jaarlijks of zo toegestuurd krijgt van je verzekeraar. Vrijwillig te ondertekenen, als je hem ondertekent moet je ff gecheckt worden (kan dat met een röntgenfoto?) en als dan inderdaad blijkt dat je niet rookt krijg je recht op dat lagere eigen risico.
Dat van dat sporten en gezond leven is natuurlijk niet te controleren, maar als je in de brainstormfase zit moet je ideeën niet direct afschieten .


Een röntgenfoto nemen lijkt me een erg slecht idee, er bestaan wel meer oorzaken voor longschade dan alleen roken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-06-2007 15:08 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

en het geld wat bespaard wordt, wordt wel weer aan die check uitgegeven...


Je moeder.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-06-2007 15:17 by M. Profiel van M.

quote:
Op 16 juni 2007 14:30 schreef slome het volgende:
Een röntgenfoto nemen lijkt me een erg slecht idee, er bestaan wel meer oorzaken voor longschade dan alleen roken.

OK, maar je zou dus een specifieke test moeten hebben die het roken aantoont. Long-foto's kan niet zeg jij (je zult er wel meer van weten dan ik, ik weet er nl. niets van ), wat blijft er over... nicotinegehalte in het haar? In de urine?? Stukje van de muur schrapen en checken op teer? Wekelijkse uitgaven verantwoorden bij de verzekeraar? Hehe wordt idd misschien nog lastig .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-06-2007 15:17 by Iskariot Profiel van Iskariot

En daarnaast schijnen rokers goedkoper voor de staat te zijn (gaan eerder dood)
Dusch eigen verantwoordelijkheid


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-06-2007 15:28 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 16 juni 2007 15:17 schreef M. het volgende:
OK, maar je zou dus een specifieke test moeten hebben die het roken aantoont. Long-foto's kan niet zeg jij (je zult er wel meer van weten dan ik, ik weet er nl. niets van ), wat blijft er over... nicotinegehalte in het haar? In de urine?? Stukje van de muur schrapen en checken op teer? Wekelijkse uitgaven verantwoorden bij de verzekeraar? Hehe wordt idd misschien nog lastig .
Extra accijns op sigaretten en dat geld doorspelen aan de verzekeringsmaatschappijen. Zou een optie zijn, maar of het wenselijk is?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-06-2007 15:41 by M. Profiel van M.

quote:
Op 16 juni 2007 15:28 schreef Misanthrope het volgende:
Extra accijns op sigaretten en dat geld doorspelen aan de verzekeringsmaatschappijen. Zou een optie zijn, maar of het wenselijk is?

Verzekeraars, ook zorgverzekeraars, zijn private ondernemingen en dit soort subsidies is totaal niet in de geest van het nieuwe stelsel.
Maar het is dan ook niet de bedoeling van Klink om de kas van verzekeringsmaatschappijen te spekken. Klink is minister van Volksgezondheid en uit hoofde daarvan wil hij het niet-roken stimuleren, dat is namelijk aantoonbaar gezonder dan wel roken (duh).

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 16-06-2007 15:41]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-06-2007 16:11 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 16 juni 2007 15:41 schreef M. het volgende:
Verzekeraars, ook zorgverzekeraars, zijn private ondernemingen en dit soort subsidies is totaal niet in de geest van het nieuwe stelsel.
Maar het is dan ook niet de bedoeling van Klink om de kas van verzekeringsmaatschappijen te spekken. Klink is minister van Volksgezondheid en uit hoofde daarvan wil hij het niet-roken stimuleren, dat is namelijk aantoonbaar gezonder dan wel roken (duh).
Vandaar de vraag of het wel wenselijk is. Het is echter de enige optie die ik kan bedenken om de roker op een eerlijke manier meer te laten betalen dan de niet-roker.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 16-06-2007 17:11 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 16 juni 2007 13:20 schreef Tenderstrike het volgende:
quoteopcentrum Baroeg in Rotterdam, waar twee weken geleden een Poolse man werd doodgeslagen met een barkruk, blijft drie maanden gesloten. Dit heeft burgemeester Opstelten van Rotterdam besloten.

Hij heeft het centrum laten sluiten wegens wat de gemeente noemt: “Aantasting van de openbare orde en nalatigheid van de exploitant.'' Het centrum had zelf al besloten om een tijdje dicht te gaan na het incident, maar die periode is nu dus door de beslissing van Opstelten verlengd.

In de zaak rond het doodslaan van de Poolse man zijn inmiddels drie verdachten aangehouden.


edit: ik gok dan dat BOA ook niet doorgaat...

Bareuh... was ik al bang voor.
Vraag me af aan wat voor vreselijke nalatigheid en aantasting van openbare orde ze dan schuldig zijn eigenlijk...


Zenial


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 16-06-2007 17:15 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

quote:
Op 16 juni 2007 13:50 schreef M. het volgende:
Klink pakt dóór:




Alleen al om gezonder leven te stimuleren vind ik het een goed idee.
Bijna onuitvoerbaar, dat wel, helaas.


Nog zo stoere internet warrior.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 16-06-2007 17:44 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 16 juni 2007 17:11 schreef Zenial het volgende:
Bareuh... was ik al bang voor.
Vraag me af aan wat voor vreselijke nalatigheid en aantasting van openbare orde ze dan schuldig zijn eigenlijk...


Door die kutpunkers kan ik Madball niet zien


Against God and Government


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen