![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hans Klok en David Copperfield die elkaar af proberen te troeven anders? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Op zich stond dit vreemde verschijnsel al vermeld op pagina 19 van dit topic, maar dat terzijde. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Gelukkig voor mij heb ik het te druk om het hele topic door te lezen. ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
quote:Indd ja, die mooie tijd dat er nog geen VS was. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Owja dat klopt ja, in dat geval ben ik nogal conservatief en verlang ik terug naar die tijd. Maar volgens mij was er rond 1890 nog een slachting bij Wounded Knee en zijn de VS al zelfstandig sinds 1776. ![]() |
|
hmm jah je daar heb je wel behoorlijk gelijk mee, genocide was de amerikanen niet vreemd. maar nog steeds was daar een behoorlijke kloof tussen hun volk en ander volk, iets begrijpelijker dan echt eigen volk afmaken. bovendien begint poetin daar niet over. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 24-06-2007 5:04] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Uiteindelijk zou ik zo niet eens weten of er uberhaupt een land is zonder bloed aan de handen. Helaas hebben wij de slavernij uitgevonden. Als we nou anders gewoon doen dat de Joden verantwoordelijk zijn voor alle slcehte dingen in de wereld... ![]() ![]() |
|
romeinen ![]() en de slaven in afrika waren al slaaf voordat ze verkocht werden aan ons. Als stammen krijgsgevangenen hadden gemaakt werden ze daar ook gebruikt als slaaf, alleen werden ze nu verkocht aan een paar witjes. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Duitse scholier vast in Turkije na vakantieliefde Uitgegeven: 24 juni 2007 23:27 Laatst gewijzigd: 24 juni 2007 23:28 AMSTERDAM - De Duitse regering heeft Turkije dringend verzocht een 17-jarige Duitse jongen vrij te laten die in een Turkse gevangenis vastzit op verdenking van seksueel misbruik van een 13-jarig Brits meisje. Dat heeft een woordvoerder van het ministerie van buitenlandse zaken dit weekeinde gezegd. Inertia Ook de ouders van de jongen, Marco W., hebben de Turkse justitie verzocht hun zoon te laten gaan, die al tien weken in de cel zit in Antalya afwachting van zijn proces, dat op 6 juli begint. Hem hangt acht jaar gevangenisstraf boven het hoofd. Volgens de advocaat van W. gaat het fysiek en mentaal slecht met de jongen. Hij weet niet beter dan dat hij geheel onschuldig is, en begrijpt niet wat hem overkomt, aldus de advocaat. Paasvakantie De scholier was met zijn ouders op paasvakantie in Antalya, waar hij de Britse Charlotte M. ontmoette, die volgens de advocaat van W. tegen zijn cliënt zei dat ze 15 was. De twee werden verliefd en bedreven de liefde, overigens zonder geslachtsverkeer te hebben, en met hun beider instemming, zo verklaarden zij allebei. Moeder De moeder van het meisje gaf de jongen aan bij de politie. Hoewel van geweld geen sprake was, werd W. gearresteerd op verdenking van misbruik van een minderjarige. Uit gynaecologisch onderzoek is gebleken dat het meisje nog maagd is. (c) Novum EDIT: hmm is dit in NL ook zo? Geen toestemming v/d ouders = vervolging? [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 24-06-2007 23:41] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Volgens mij wel, ja. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Wel aardig van die Britse moeder. Hoopt dat die jongen zijn jeugd moet slijten in een Turkse cel. Zal dat dochtertje ook leuke herrineringen aan houden ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote:Yup, onder de 16 volgens mij. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Er is meer veranderd dan alleen de naam en het schrappen van de symbolen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Maar niet echt iets wezenlijks. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: quote: Dit is gebeurd, alleen meldde een krantenbericht in zo'n gratis OV-geval dat het vervangen is door een stuk wat juridisch beter zou moeten functioneren. (Dus iets anders wat hier staat). Daarnaast staat tegenover het vervallen van het vetorecht van landelijke parlementen een alternatief wat er eerder niet was. Balkie wilde dat als 33% van de lidstaten tegen 'iets' van de EU was dat het als veto gold, dat is uiteindelijk 51% geworden. Beter dan niets iig ![]() Verder waren er nog wat dingen, maar het was ochtend. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Blijft het nog steeds een onmeuig kutverdrag. Zo'n grote hoeveelheid staten moet met elkaar verbonden worden met een simpel verdrag, te begrijpen voor iedere inwoner. Nu is het een of ander complex multi interpretabel juridisch kunststuk geworden en dat blijft het na de veranderingen nog steeds. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Ik heb dan ook niets over de daadwerkelijke waarde van het verdrag willen zeggen ![]() Wat mij betreft kan het ook heel simpel: "EUROPEAN UNION TREATY 1. We're one country. 2. Deal with it." Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Van mij mag het meer een federatie zijn, met vrije handel, een gezamenlijk buitenlandbeleid, maar interne zaken die door de staten zelf geregeld worden. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Tsja, er moeten altijd dingen decentraal geregeld worden, dat gebeurt hier ook op provincie/gemeente niveau. Zelf vind ik het moeilijk om te bepalen waar de grens ligt van dingen die wel/niet in een 'groot Europa' centraal geregeld zouden moeten worden. Buitelands beleid in ieder geval wel ja, en ook een stuk economisch beleid. Verder één leger en defensie-top (vind ik zelf bij het gezamenlijk buitenlands beleid horen), met ruimte voor eigen 'marechausse+++' van individuele lidstaten. Maar zaken als pensionen (en andere sociale zekerheid), strafrecht (en ander recht), minderhedenbeleid et cetera heb ik wat minder duidelijke ideeën over voor wat betreft één Europa. Behalve dat hoe dan ook alle lidstaten het moeten regelen zoals ik het wil ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ach, Nederlanders zullen toch wel weer meer moeten gaan betalen om het arme klootjesvolk van fondsen te voorzien. Ik zie echt weinig nut in zo'n verkapte vorm van grondwet. ![]() |
|
quote: Ik vind zelf het idee van het 'elkaar helpen in Europa' wel mooi, omdat ik echt denk dat Europa veel meer als 1 geheel moet werken om overeind te blijven (of te komen, POV) als economische en militaire macht. En daarvoor is een bepaalde gelijkwaardigheid van welvaart en ideeën nodig. Als je ziet hoe hard bvb. Ierland gegroeid is dankzij de EU kan dat prima resultaat hebben. Of het realistisch is, is een andere discussie ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Elkaar is mooi, maar de balans daarin is nagenoeg altijd zoek .,.. ![]() |
|
Hoera! Slotje! :D Zenial ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |