IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Bokito boos om gloeilampverbod [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 31-05-2007 23:30 by M. Profiel van M.

quote:
Op 31 mei 2007 17:21 schreef Zenial het volgende:
Holy crap:


Hoe kan dat gemiddelde hier zo hoog liggen?

Tijd voor een goed gesprek met je leidinggevende, denk ik zo!

132K gemiddeld is bizar hoog, moeilijk te geloven (GVD ). Dat verdient een minister hier zo'n beetje geloof ik.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-06-2007 12:02 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 31 mei 2007 23:30 schreef M. het volgende:
Tijd voor een goed gesprek met je leidinggevende, denk ik zo!

132K gemiddeld is bizar hoog, moeilijk te geloven (GVD ). Dat verdient een minister hier zo'n beetje geloof ik.

Die stonden ook te kijken van dit bedrag.
Wij vermoeden dat dit gemiddelde zo hoog is door een handjevol mensen die astronomisch verdienen hehe.


Zenial


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 01-06-2007 16:00 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 31 mei 2007 23:30 schreef M. het volgende:
Tijd voor een goed gesprek met je leidinggevende, denk ik zo!

132K gemiddeld is bizar hoog, moeilijk te geloven (GVD ). Dat verdient een minister hier zo'n beetje geloof ik.

Klopt, een balky is 160k.

Bovendien, een gewaarschuwd mens telt voor twee;

quote:
Slippertje met 'badplug' Duitser bijna fataal
Uitgegeven: 1 juni 2007 12:31
Laatst gewijzigd: 1 juni 2007 13:11

AMSTERDAM - De stop voor het bad was kwijt, en dus bedacht de 79-jarige Dieter Bayer een alternatief: de ontstopper. Helaas voor hem werd deze keuze hem bijna fataal, want bij het inzepen gleed de man weg en kwam ten val; het houten handvat in z'n rectum.

De 68-jarige mevrouw Bayer lukte het niet haar man te bevrijden van de ontstopper. Ambulancepersoneel moest er aan te pas komen om Dieter heelhuids naar het ziekenhuis te vervoeren. Daar kostte het de doktoren maar liefst acht uur om de schade aan het achterwerk te herstellen.



"Een behoorlijk ernstige verwonding, met veel bloedverlies, die had kunnen leiden tot de dood als we er niet op tijd bij waren geweest", zo meldden de artsen. De komende twee weken ligt de patiënt nog in het ziekenhuis.

(c) NU.nl/Roy van Lieshout



headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-06-2007 16:07 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 mei 2007 17:21 schreef Zenial het volgende:
Holy crap:


Hoe kan dat gemiddelde hier zo hoog liggen?
GVD, had ik nu toch maar bij jullie gesolliciteerd!



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 01-06-2007 19:33 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Bejaarde berooft en slaat meisje (15)

Een nog onbekende bejaarde man heeft een vijftienjarig meisje uit het Friese Goutum geslagen en bestolen op de Verlengde Schrans in Leeuwarden. De tiener fietste rond negen uur ’s morgens langs de Badweg toen ze haar horloge verloor.

Ze fietste terug om het horloge te halen. Op hetzelfde moment raapte een bejaarde fietser het klokje van het asfalt. Het oudje weigerde het uurwerk aan het meisje terug te geven en hij wilde zijn adres niet geven. Toen de tiener het horloge uit de handen van de bejaarde wilde grissen sloeg de ongeveer zeventigjarige dief haar vol in het gezicht. Samen met zijn vrouw vluchtte hij toen naar het centrum.

Het koppel zag er onverzorgd uit. De bejaarde man had kleine waterige oogjes en een heel slecht gebit. Hij fietste op een roestig rijwiel met half vergane fietstassen.

Pff de jeugd van tegenwoordig...


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-06-2007 19:56 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Da's niet beroven, hij had het eerlijk gevonden


Zenial


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-06-2007 21:18 by altx Profiel van altx

Hoe verlies je in vredesnaam je horloge tijdens het fietsen?

Als dat ding zo gaar is, laat die man 'm houden en koop een nieuwe...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2007 21:19 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 1 juni 2007 21:18 schreef altx het volgende:
Hoe verlies je in vredesnaam je horloge tijdens het fietsen?

Als dat ding zo gaar is, laat die man 'm houden en koop een nieuwe...


Pinnetje wat los schiet wellicht.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 01-06-2007 21:35 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

[Opinie] Venezuela en de vrije meningsuiting: vier leugens, vier antwoorden
by Alessandro Villari

01/06/2007 (14:07)

Enkele maanden geleden kondigde de Venezolaanse president aan dat de Bolivariaanse regering de uitzendlicentie van tv-station RCTV niet zou vernieuwen. Sindsdien is er wereldwijd een bijtende mediacampagne bezig die Hugo Chavez beschuldigt van het muilkorven van de persvrijheid om “de oppositie het zwijgen op te leggen”.

Venezuela en de vrije meningsuiting: vier leugens, vier antwoorden

Enkele maanden geleden kondigde de Venezolaanse president aan dat de Bolivariaanse regering de uitzendlicentie van tv-station RCTV niet zou vernieuwen. Sindsdien is er wereldwijd een bijtende mediacampagne bezig die Hugo Chavez beschuldigt van het muilkorven van de persvrijheid om “de oppositie het zwijgen op te leggen”.

Veel kranten zingen datzelfde deuntje, hoewel de onderliggende argumenten op valse veronderstellingen zijn gebaseerd. Een veel voorkomende aantijging is dat de Venezolaanse overheid een van de weinige privé-zenders heeft uitgeschakeld waardoor een van de weinige onafhankelijke informatiebronnen de mond is gesnoerd. De reden daarvoor is zogezegd dat het tv-station “een obstakel was voor het populistische project van Chavez”. Dit zijn valse beschuldigingen die we makkelijk kunnen ontmaskeren.

“Hugo Chavez heeft RCTV gesloten.”

Hugo Chavez heeft RCTV niet gesloten. RCTV mocht zijn programma’s uitzenden via tv-frequenties die publiek bezit zijn en die gedurende bepaalde periodes door de overheid worden toegekend aan deze of gene tv-station. Bij het aflopen van de licentie op 28 mei is die niet vernieuwd. De Venezolaanse wet (net zoals de wet van elk ander land) bepaalt helemaal niet dat de overheid bepaalde tv-frequenties constant aan dezelfde bedrijven moet toekennen. De overheid mag kiezen. En we zullen hieronder uitleggen waarom de Bolivariaanse regering besliste de licentie van RCTV niet te vernieuwen.

“RCTV is een van de weinige privé-zenders in Venezuela.”

Volgens een officieel rapport van het Venezolaanse ministerie van Communicatie en Informatie in juni 2006, is een grote meerderheid van de massamedia (tv-, radiostations en kranten) vandaag in privé-handen. In de televisiesector in het bijzonder is 90 procent van de markt in handen van vier privé-zenders: RCTV, Globovision, Televen en Venevision. De eigenaar van RCTV, Marcel Granier, bezit nog veertig tv-stations over heel Venezuela (meestal lokale tv-stations). Concreet zijn 79 op een totaal van 81 tv-kanalen (97 procent) in privé-handen; 706 van de 709 radiozenders (99 procent) en alle 118 kranten zijn in handen van de privé.

“RCTV was een obstakel voor het populistische project van Chavez.”

Het ligt niet in de bedoeling van dit artikel om het project van Chavez te definiëren. Niettemin is het opmerkelijk dat media die toebehoren aan lokale ondernemers de neiging vertonen om elk politiek project als “populistisch” te bestempelen wanneer het zich niet baseert op steun voor en aanvaarding van de uitbuiting van arbeid.

Wanneer gezegd wordt dat RCTV een obstakel was voor het beleid van de Bolivariaanse regering, dan moet men ook duidelijk uitleggen in welke zin. De waarheid is dat RCTV direct en openlijk betrokken was in de staatsgreep van 11 april 2002, die probeerde de democratisch verkozen president Hugo Chavez af te zetten. De deelname van RCTV aan de coup was zo openlijk dat de toenmalige productiemanager van RCTV, Andres Izarra, die tegen de coup was, snel zijn ontslag gaf om geen deel te hebben aan deze misdaad. In een officiële getuigenis aan het Venezolaanse parlement vertelde Izarra dat hij formele instructies van Granier had gekregen om de dag van de coup en de daarop volgende dagen geen nieuws uit te zenden over Chavez, zijn personeel, de ministers of eender wie verbonden was met de president.

Dat is ook wat gebeurde. RCTV vertelde enkel dat president Chavez ontslag had genomen (wat een grove leugen was aangezien hij door de coupplegers was ontvoerd). En toen twee dagen later miljoenen Venezolanen de straat op trokken om te eisen dat hun democratisch verkozen president zou terugkeren, zond RCTV enkel cartoons uit! Een Ierse reportersploeg die vastzat in het presidentieel paleis tijdens de staatsgreep, maakte met hun beeldmateriaal een inspirerend verslag van die dagen. Deze documentaire draagt de betekenisvolle titel: ‘De revolutie zal niet worden uitgezonden’.

“Het uit de ether halen van RCTV betekent de mond snoeren van een van de weinige informatiebronnen die niet direct afhankelijk zijn van de staat.”

Zoals we reeds uitlegden, is dit helemaal niet zo. De meerderheid van de Venezolaanse media staan openlijk aan de kant van de politieke oppositie. Het is een vreemde paradox dat in een land waar bijna twee derden van de bevolking de regering steunt (volgens de verkiezingen van december 2006), de overgrote meerderheid van de media actief campagne voeren tegen die regering. In 2002 moest zelfs Human Rights Watch, dat over het algemeen de campagne tegen de Venezolaanse regering steunt, toegeven dat “verre van aan eerlijke en juiste verslaggeving te doen, de media onvrede en woede onder de bevolking trachten uit te lokken om de harde oppositie te steunen.” (Venezuela's Political Crisis, Human Rights News, Human Rights Watch, 9 oktober 2002)

Ondanks dit alles is de Venezolaanse regering zo tolerant geweest ten opzichte van de oppositiemedia dat geen tv-stations, radio’s of kranten werden gesloten. Enkel nu, na vijf jaar, heeft de regering beslist om de licentie van RCTV niet te vernieuwen. Wij vragen u, welk ander ‘democratisch’ land zou accepteren dat een tv-zender die openlijk een staatsgreep steunt, verder kan uitzenden na de mislukking van die couppoging? Welk ander land zou aanvaarden dat de eigenaar van zo’n tv-zender niet voor de rechtbank gedaagd wordt wegens die steun aan een staatsgreep? In Italië bijvoorbeeld kon de eerste minister van een zogenaamd democratisch land, met name Berlusconi, via een ‘dictaat’ twee populaire journalisten (Biagi en Santoro) en een satirische acteur (Luttazzi) verbannen van de tv-schermen op zowel de openbare als de privé-zenders, enkel en alleen omdat ze zijn regering bekritiseerden!

Simon Bolivar zei dat een volk nooit vrij zou zijn als vrije meningsuiting niet wordt gegarandeerd. Dat is zeker en vast waar. We moeten ons echter de vraag stellen of vrije meningsuiting werkelijk gegarandeerd wordt door een systeem waar de massamedia in handen zijn van een klein clubje rijke mensen en de belangen dienen van die enkelingen tegen de belangen van de meerderheid.



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-06-2007 21:45 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Hahahaha, niks geen nier te winnen, heel goed, bnn!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 01-06-2007 21:47 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Donorshow was dus 1 grote set-up.. Zei dat vanmiddag al tegen iemand, dat het me niks zou verbazen als het niet gewoon een manier was om de aandacht er weer eens op te vestigen, en dat er helemaal geen nier weggegeven wordt..

En zo was het dus ook! Heel Nederland voor jan lul in rep en roer, wereldwijde publiciteit, en BNN heeft weer goeie zaken gedaan! Hulde!

Ben al donor overigens..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 01-06-2007 21:47 by broer konijn Profiel van broer konijn

ja! hehehe, ik zit er ook net naar te kijken.. Wel een goeie hoor...


Herman van de bakker


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-06-2007 21:53 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Absoluut. Als Bart nog zou leven zou hij zich dood (hihi) lachen. Heel de wereld in rep en roer over een Bnn programma.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 01-06-2007 21:54 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Hehe, mijn BNN-lidmaatschap wordt dit jaar weer trouw verlengd.. GENIALE actie!! Dat lachje van Bart ook aan het eind


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-06-2007 21:56 by mental Profiel van mental

Pfff, ik kan er totaal niet om lachen.stel kneuzen.Bnn dan, he, jullie niet. voor ik weer gezeik krijg.


Fuck the world and fuck you


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-06-2007 21:56 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 1 juni 2007 21:54 schreef Ethereal het volgende:
Hehe, mijn BNN-lidmaatschap wordt dit jaar weer trouw verlengd..


De mijne ook. Ze blijven btw ook van die leuke rotzooi sturen, laats die maden ofzo en cd'tjes.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-06-2007 21:57 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 1 juni 2007 21:56 schreef mental het volgende:
Pfff, ik kan er totaal niet om lachen.


Dit was dan ook niet om te lachen, mental. Dit moet mensen tot nadenken zetten.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-06-2007 21:59 by mental Profiel van mental

quote:
Op 1 juni 2007 21:57 schreef Wansmaak het volgende:
Dit was dan ook niet om te lachen, mental. Dit moet mensen tot nadenken zetten.
Oh, toch fijn dat me dat duidelijk wordt gemaakt.dank je, Wim. als ik jouw toch niet had, he.


Fuck the world and fuck you


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-06-2007 22:00 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Damn... Hehehehe....


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-06-2007 22:01 by mental Profiel van mental

quote:
Op 1 juni 2007 22:00 schreef Wansmaak het volgende:
Damn... Hehehehe....
Ik heb zin in Shining, als dat geen zuipen wordt!!!


Fuck the world and fuck you


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-06-2007 22:02 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl



Ik ben er ook bang voor, ja.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 01-06-2007 22:02 by Julia Profiel van Julia



wat ben ik blij, dat ik al donor was en me niet de ogen uit me kop hoef te schamen door er op deze manier toe overgehaald te worden



er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 01-06-2007 22:09 by WhiteRider Profiel van WhiteRider



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-06-2007 23:00 by M. Profiel van M.

quote:
Op 1 juni 2007 21:47 schreef Ethereal het volgende:
Donorshow was dus 1 grote set-up.. Zei dat vanmiddag al tegen iemand, dat het me niks zou verbazen als het niet gewoon een manier was om de aandacht er weer eens op te vestigen, en dat er helemaal geen nier weggegeven wordt..

En zo was het dus ook! Heel Nederland voor jan lul in rep en roer, wereldwijde publiciteit, en BNN heeft weer goeie zaken gedaan! Hulde!

Wat een staaltje van Endemol zeg, echt in één woord schitterend!! Dat de hele wereldpers er bovenop springt is natuurlijk helemaal fantastisch. Typisch Nederlands dit soort humor, supergoed uitgebuit om een serieus issue aan te kaarten, driewerf heersch .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 02-06-2007 6:50 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 1 juni 2007 21:56 schreef Wansmaak het volgende:
De mijne ook. Ze blijven btw ook van die leuke rotzooi sturen, laats die maden ofzo en cd'tjes.


Die meelwormen bedoel je..
En dat cdtje heb ik hier ook liggen.
Ik zag dat ze m`n lidmaatschasp alweer verlengt hadden.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen