|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bokito is een held, hij had die domme hoer gewoon op moeten vreten, ze heeft er zelf om gevraagd. |
|
quote: De marokkanen gaan eindelijk integreren! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Koppel dood door fontein onder hoogspanning Een jong koppeltje uit Zuid-Korea is in de Chinese stad Shanghai gedood door een kapotte fontein. De jongen en het meisje werden geëlektrocuteerd doordat er iets mis was met de bedrading van de fonteinverlichting. Het stel zat romantisch bij de fontein na een intiem dineetje. Het meisje stak haar hand in het water en kreeg een schok. Toen haar vriend haar wilde redden kwam ook hij onder stroom te staan. Het koppel stierf ter plekke. hahahahaha wel erg romantisch ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Apart dat ze er niet op berekend zijn.. Ik bedoel, het ligt vrij voor de hand dat er rellen onstaan met dat soort volk op de tribune. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Pfsh, Spectre word rechts |
|
Integreer Jenje, dt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De KNVB speelt de komende vijf jaar geen VRIENDSCHAPPELIJKE wedstrijden meer tegen Marokko. Dit naar aanleiding van het wangedrag van enkele honderden Groentemannetjes gisteravond voor tijdens en na de oefenpot tussen Jongen Oranje en Jong Marokko. Misschien dat u er iets van gelezen of gehoord hebt, maar misschien ook niet. Want het Staatsjournaal hield gisteravond de kaken stijf op elkaar. En Hanneke zag dat het goed was. Naar aanleiding van de rellen heeft de politie overigens 26 Groentemannetjes opgepakt. Zij zullen, na een vermanende vinger, waarschijnlijk vanmiddag weer gewoon aan de wandel zijn. Behalve wanneer het aan de PVV ligt. Zo hebben maar liefst drie man sterk de ministers van Justitie en Binnenlandse Zaken ter verantwoording geroepen in de voor hen te doen gebruikelijke stijl. Laatste kamervraag: "Kunt u er zorg voor dragen dat de 26 aangehouden Marokkanen vóór het uitzitten van hun hopelijk langdurige straf eerst een aantal Nederlandse voetbalstadions opruimen en schoonmaken en daartoe hun tandenborstel meenemen? Zo nee waarom niet?" Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wilders weblog ja? |
|
quote: he, je moet respect hebben voor "hun" manier van uiten van vreugde he (moet er niet aan denken wat er was gebeurt als de marocs hadden verloren) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-05-2007 11:11] |
|
quote:RECHTERmuisknop, copy. RECHTERmuisknop, paste. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
maar het is toch wel op het journaal geweest??? (even aannemende dat dat met staatsjournaal wordt bedoeld, kan ik in miszitten) |
|
quote: Weet je hoe populair die gasten daar zijn!?! Ze staan elke 2e week op de Bravo, bovenaan in de charts, en verdomme veel te vaak op TV. En ja, Bill is een enorme fag. Bruce Banner |
|
@ atilla: De commercieële zenders zitten ook in 't complot! :O [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 23-05-2007 11:15] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: sneltoetsen is toch veel handiger man!@ ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:En ze hebben HEEEL VEEL my space vrindjes! |
|
26 hooligans? Over een hek geklommen?!?! Jezus, dit moet echt niet gekker worden met die hooligans. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
't Stond wel in NRC next. Wat een rechtse krant, ik ga 't nooit meer lezen. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 23-05-2007 11:22] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Wilders is geniaal met duidelijk gevoel voor humor. Maar nee, geenstijl.nl. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hmm nha ja, is toch kansloze actie, gebeurd toch niets tegen dat tuig. |
|
quote:Klopt. Maar Wilders en de PVV zorgen er zo wel voor dat de politiek niet weer de andere kant op kan gaan kijken, wat heel wat damen en heren in Den Haag maar al te graag willen. Als de overige politieke partijen en het kabinet zulk soort problemen en de PVV gaan negeren zal de electorale druk alleen maar toenemen. In principe hoeft de PVV niet te regeren om toch haar stempel te drukken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nou, Wilders zal het wel ff doen, de brulaap ... Held! |
|
Een held is Wilders zeker. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wat heeft de golden boy al bereikt dan? |
|
quote:Wat ik net post. Partijen rechts van het midden zorgen er toch voor dat ze niet te ver van de PVV afdrijven. Hun boodschap is misschien wat zavhter en genuanceerder dan die van de PVV maar de essentie is hetzelfde. Die partijen, en zeker de VVD, vrezen het electoraat. Waarom loopt anders de VVD nu opeens zo op ontwikkelingshulp te hameren; Dat dat transparanter moet en dat er zekerheden aan verbonden moeten woorden. Verder zag je het ook bij de paspoorten questie en het bierbrouwerskartel. Wat ook opvallend is is dat Turkije volgens Rutte niet, meer, vanzelfsprekend EUlid kan/moet worden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |