IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Bokito boos om gloeilampverbod [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-05-2007 22:43 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Bokito is een held, hij had die domme hoer gewoon op moeten vreten, ze heeft er zelf om gevraagd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-05-2007 22:45 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

volgens mij voeren ze de vogelspinnen in de dierentuin van rotterdam ook levende krekels
waar kan ik dat nieuwsfeit submitten

ed: reactie op (d)tigerdoden

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-05-2007 23:02]


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-05-2007 8:56 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Duel Jong Oranje eindigt in chaos
Uitgegeven: 22 mei 2007 20:13
Laatst gewijzigd: 23 mei 2007 07:43

TILBURG - Het chaotisch verlopen duel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is dinsdagavond na afloop compleet uit de hand gelopen. Bij de oefenwedstrijd in Tilburg zijn 26 supporters aangehouden.

Bekijk fotoserie

ANP Aanhangers Jong Marokko op het veld

Bekijk video

Meerdere stewards zijn gewond geraakt, zei een politiewoordvoerder woensdagochtend op Radio 1.

Honderden Marokkaanse fans bestormden dinsdag na de wedstrijd het veld, gooiden met stoeltjes en hoekvlaggen en sloopten ook andere onderdelen van het stadion, zoals doelen en reclameborden.

De autoriteiten waren hier duidelijk niet op berekend. Een kleine groep veiligheidsmensen probeerde de orde te herstellen, maar werden in het nauw gedreven. Zelfs de spelers van Jong Marokko kregen het er benauwd van.

El Ahmadi

Jong Oranje verloor de wedstrijd uiteindelijk met 0-2. Twente-speler Karim El Ahmadi en Adil Chihi (strafschop) scoorden na de pauze.

Onderbroken

Al in de eerste helft zag de Belgische scheidsrechter zich genoodzaakt het duel een paar keer stil te leggen om de stewards de gelegenheid te geven opgeschoten voetbalsupporters van het veld te halen.

Die waren eenvoudigweg over de omheining geklommen en maakten een rondje over het veld.

Ballenjongens

In de tweede helft vloog al een aantal stoeltjes het veld op als reactie op de goals die Marokko maakte. Een aantal ballenjongens en -meisjes werd in de tweede helft uit voorzorg van het veld gehaald.

De stadionomroeper had vlak na rust al aangegeven, in het Nederlands en Marokkaans, dat bij verdere overtredingen de wedstrijd zou worden gestaakt. Dat dreigement werd echter niet uitgevoerd.

Leuk

Foppe de Haan heeft als trainer al veel meegemaakt, maar wat er dinsdag na afloop van het oefenduel tussen Jong Oranje en Jong Marokko gebeurde, had de Fries nog niet eerder gezien.

"Al toen ik in de eerste helft twee supporters het veld op zag lopen, dacht ik van: wat is dit?", aldus De Haan na afloop. "Ik ben voetbaltrainer geworden omdat ik het ooit leuk vond."

Nooit meer

Vooraf gingen er al geluiden op om het duel niet door te laten gaan. De Haan was daar geen voorstander van. Nu denkt hij daar anders over.

"Blijkbaar kan het dus niet. Dat is jammer. Misschien moeten we wel zeggen dat we dit soort wedstrijden tegen Marokko nooit meer spelen. Maar dan zijn we met z'n allen wel ver weggezakt in dit land."

"Als je zegt dat we dit soort duels nooit meer spelen, hebben we ons bij de huidige situatie in Nederland neergelegd", zei De Haan verder. "Dat moeten we niet accepteren. Ik doe dat in ieder geval niet. Helaas ben ik geen Balkenende."

EK

Het duel gold voor Nederland ter voorbereiding op het Europees kampioenschap, van 10 tot en met 23 juni. Het elftal van bondscoach Foppe de Haan verdedigt in eigen land de titel.

De marokkanen gaan eindelijk integreren!


Dear dirty delightful old drunken old days


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-05-2007 10:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Koppel dood door fontein onder hoogspanning

Een jong koppeltje uit Zuid-Korea is in de Chinese stad Shanghai gedood door een kapotte fontein. De jongen en het meisje werden geëlektrocuteerd doordat er iets mis was met de bedrading van de fonteinverlichting.

Het stel zat romantisch bij de fontein na een intiem dineetje. Het meisje stak haar hand in het water en kreeg een schok. Toen haar vriend haar wilde redden kwam ook hij onder stroom te staan. Het koppel stierf ter plekke.


hahahahaha wel erg romantisch


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-05-2007 10:59 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 23 mei 2007 8:56 schreef Schaffelaer het volgende:
De marokkanen gaan eindelijk integreren!


Apart dat ze er niet op berekend zijn.. Ik bedoel, het ligt vrij voor de hand dat er rellen onstaan met dat soort volk op de tribune.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2007 10:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Pfsh, Spectre word rechts


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-05-2007 11:01 by spectre Profiel van spectre

Integreer Jenje, dt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-05-2007 11:01 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

De KNVB speelt de komende vijf jaar geen VRIENDSCHAPPELIJKE wedstrijden meer tegen Marokko. Dit naar aanleiding van het wangedrag van enkele honderden Groentemannetjes gisteravond voor tijdens en na de oefenpot tussen Jongen Oranje en Jong Marokko. Misschien dat u er iets van gelezen of gehoord hebt, maar misschien ook niet. Want het Staatsjournaal hield gisteravond de kaken stijf op elkaar. En Hanneke zag dat het goed was. Naar aanleiding van de rellen heeft de politie overigens 26 Groentemannetjes opgepakt. Zij zullen, na een vermanende vinger, waarschijnlijk vanmiddag weer gewoon aan de wandel zijn. Behalve wanneer het aan de PVV ligt. Zo hebben maar liefst drie man sterk de ministers van Justitie en Binnenlandse Zaken ter verantwoording geroepen in de voor hen te doen gebruikelijke stijl. Laatste kamervraag: "Kunt u er zorg voor dragen dat de 26 aangehouden Marokkanen vóór het uitzitten van hun hopelijk langdurige straf eerst een aantal Nederlandse voetbalstadions opruimen en schoonmaken en daartoe hun tandenborstel meenemen? Zo nee waarom niet?"


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2007 11:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wilders weblog ja?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-05-2007 11:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 mei 2007 10:59 schreef spectre het volgende:
Apart dat ze er niet op berekend zijn.. Ik bedoel, het ligt vrij voor de hand dat er rellen onstaan met dat soort volk op de tribune.


he, je moet respect hebben voor "hun" manier van uiten van vreugde he (moet er niet aan denken wat er was gebeurt als de marocs hadden verloren)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-05-2007 11:11]


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-05-2007 11:10 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 23 mei 2007 11:09 schreef Jenje het volgende:
Wilders weblog ja?
RECHTERmuisknop, copy. RECHTERmuisknop, paste.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-05-2007 11:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

maar het is toch wel op het journaal geweest??? (even aannemende dat dat met staatsjournaal wordt bedoeld, kan ik in miszitten)


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-05-2007 11:13 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 22 mei 2007 18:40 schreef karnivoor het volgende:
check, kijk maar eens op wikipedia, hebben allerlei jeugdmuziekprijzen gewonnen in duitsland


Weet je hoe populair die gasten daar zijn!?! Ze staan elke 2e week op de Bravo, bovenaan in de charts, en verdomme veel te vaak op TV.

En ja, Bill is een enorme fag.


Bruce Banner


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-05-2007 11:14 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

@ atilla: De commercieële zenders zitten ook in 't complot! :O

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 23-05-2007 11:15]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-05-2007 11:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 mei 2007 11:10 schreef spectre het volgende:
RECHTERmuisknop, copy. RECHTERmuisknop, paste.

sneltoetsen is toch veel handiger man!@


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2007 11:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 mei 2007 11:13 schreef Lainedil het volgende:
Weet je hoe populair die gasten daar zijn!?! Ze staan elke 2e week op de Bravo, bovenaan in de charts, en verdomme veel te vaak op TV.

En ja, Bill is een enorme fag.
En ze hebben HEEEL VEEL my space vrindjes!


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 23-05-2007 11:18 by Jällö Profiel van Jällö

26 hooligans? Over een hek geklommen?!?!
Jezus, dit moet echt niet gekker worden met die hooligans.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-05-2007 11:22 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

't Stond wel in NRC next. Wat een rechtse krant, ik ga 't nooit meer lezen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 23-05-2007 11:22]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-05-2007 11:24 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 23 mei 2007 11:09 schreef Jenje het volgende:
Wilders weblog ja?
Wilders is geniaal met duidelijk gevoel voor humor. Maar nee, geenstijl.nl.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2007 11:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hmm nha ja, is toch kansloze actie, gebeurd toch niets tegen dat tuig.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-05-2007 11:28 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 23 mei 2007 11:25 schreef Jenje het volgende:
Hmm nha ja, is toch kansloze actie, gebeurd toch niets tegen dat tuig.
Klopt. Maar Wilders en de PVV zorgen er zo wel voor dat de politiek niet weer de andere kant op kan gaan kijken, wat heel wat damen en heren in Den Haag maar al te graag willen. Als de overige politieke partijen en het kabinet zulk soort problemen en de PVV gaan negeren zal de electorale druk alleen maar toenemen. In principe hoeft de PVV niet te regeren om toch haar stempel te drukken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2007 11:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nou, Wilders zal het wel ff doen, de brulaap ...



Held!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-05-2007 11:30 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Een held is Wilders zeker.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2007 11:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wat heeft de golden boy al bereikt dan?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-05-2007 11:37 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 23 mei 2007 11:31 schreef Jenje het volgende:
Wat heeft de golden boy al bereikt dan?
Wat ik net post.
Partijen rechts van het midden zorgen er toch voor dat ze niet te ver van de PVV afdrijven. Hun boodschap is misschien wat zavhter en genuanceerder dan die van de PVV maar de essentie is hetzelfde. Die partijen, en zeker de VVD, vrezen het electoraat. Waarom loopt anders de VVD nu opeens zo op ontwikkelingshulp te hameren; Dat dat transparanter moet en dat er zekerheden aan verbonden moeten woorden. Verder zag je het ook bij de paspoorten questie en het bierbrouwerskartel. Wat ook opvallend is is dat Turkije volgens Rutte niet, meer, vanzelfsprekend EUlid kan/moet worden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen