|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Spelen ze ook nog in de Baroeg? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Godverdómme dan ben ik op vakantie come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
KANKER! geniaal. Uiteraard aanwezig |
|
Trouwens de Shining site vermelden heeft niet zoveel zin want daar staat al een tijdje dit: THIS PAGE HAS BEEN CLOSED BECAUSE THE BAND DID NOT PAY THEIR BILLS, WHEN YOU ARE READY TO PAY SEND AN EMAIL TO Filip@SmartIT.se. UNTIL THEN, THIS PAGE WILL REMAIN CLOSED! |
|
"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Oeh, gaaf. Eens kijken of ik kan. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Nope, ik ben nog op zoek naar een optreden op de zondag hieropvolgend, maar die is (waarschijnlijk) in Duitsland. |
|
quote: Gezellie! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Echt wel, eindelijk Herr Wansmaak irl ontmoeten ! Fuck the world and fuck you |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik ga misschien ook wel, het moest er maar eens van komen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gaaf, M.inelkaar schoppen in de pit bij Shining, ik ga uiteraard een pit beginnen bij Shining om Raymond te irriteren. Fuck the world and fuck you |
|
Zo zo....grote plannen man. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:bij een grote man horen grote plannen kerel.nee, ik ben waarschijnlijk zo aardig als wat en geef je zelfs een biertje. Fuck the world and fuck you |
|
Begin jij een pit, ga ik even een meter of 20 naar achter. Ik breek gauw. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
20 meter naar achter, in de Goudvishal? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Nou ja, naar buiten dan, hehehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Achter de bar schuilen man, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
Ook andere dates van die tour bekend? |
|
quote: Wist ik wel hehe Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nee, niemand durft het aan. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: En mij wellicht ook. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Het is geen tour, het zijn 1 of 2 datas rond de show op Hellspleasure festival. |
|
zo shining live in nederland? ik zal eens kijken of ik tijd heb want dat lijkt me wel wat. En men moet deze kans benutten voordat ze allemaal zelfmoord hebben gepleegd ofzo. ik vraag me sowieso wel af wat de kans van doorgaan is bij zulke bands. Hebben die al geen slaande ruzie/iemand vermoord voordat ze hun thuisland hebben verlaten??? |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Volgende pagina |