|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nu alweer aan de slacht |
|
quote: Goed bezig! Veel succes gewenst! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Zijn er ook mp3tjes van die riffs beschikbaar zodat ik mij een mening kan vormen ?? |
|
Nope, zit alleen nog in het hoofd en vingers ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
@ Anne Niet dat ik belangstelling heb maar ik zou dus te jong zijn om bij jullie te drummen. bietje vreemd. |
|
jammer dat ik al bijna een complete band heb, anders had ik wel interesse. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Och, vreemd, wat al niet vreemd is Maar het is een indicatie, komt niet op een jaartje aan ofzo. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
|
|
quote: Fijn stukje muziek |
|
quote: +1 |
|
quote: Marcel al gevraagd? Ik kan me nl. herinneren dat ie het een tijd geleden (kan meer dan 2 jaar zijn) es over een Nevermore-achtige zanger met een bak uitstraling had voor een evt. project. Wellicht staat hem dat nog bij. |
|
quote: Neui, niet gevraagd maar we zoeken ook meer iets ala Soilwork, Textures etc. Verstaanbare schreeuw en goede cleane zang. |
|
Misschien dat gastje wat op de 1e textures-plaat zingt? nooit meer wat van gehoord, dus zal wel niet druk zijn met een fatsoenlijke band |
|
quote: Maar daar wordt ik ook niet enthousiast van Maar dank voor het meedenken! |
|
quote: Nee, Danny zit momenteel met ex-gitaristy Bart van Hees in de band Secret Of Steel. Die zoeken nog een zanger overigens. Wij zijn inmiddels een tijdje bezig nu met Willem v/d Berg op bas en zang (Enforcer, ex-Violent Assault). Niet meer zoekende dus en we hebben het streven december het podium op te stappen in deze line-up |
|
Cool! Ik lees het dan wel via jullie Myspace quote:Pieter zit tegenwoordig in de band Kill.Caress. Zeker niet onaardig hoor. |
|
Wij zijn net een band opgestart en zoeken nog een bassist en evt. toetsenist. We maken melodische metal a la Scar Symmetry, Mercenary, Opeth. Omg. Groningen, Drenthe mailen kan naar: robinprins26@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door robinprins op 08-10-2007 20:09] |
|
quote: Beter Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Blind Sight is op zoek naar een nieuwe drummer! "If you are interested to fill the spot you can mail to blindsightmetal@gmail.com." Moderne thrash voor liefhebbers van Pantera, Soilwork, Killswitch Engage, Machine Head en Alice in Chains. Nieuw album gaat binnenkort opgenomen worden en wordt in de loop van 2008 uitgebracht. http://www.myspace.com/blindsightmetal |
|
quote: lijkt mij wel wat |
|
Mooi! wil je dan even mailen aan annekatrien666 at hotmeel.kom? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Muzikanten (alle instrumenten, dus ik zoek het ook buiten de gitaar en drums) gezocht voor een black metal band. Stijl : Gaahlskagg,Trelldom,Vinterriket,(oude) Arcturus, Deujdheimsgard, niet de meest voor de hand liggende black metal dus. Ikzelf woon in Meppel, ben in het bezit van OV en ben bereidt te reizen. Het hoeft echter niet per se een band te zijn die elke week oefent, als er maar muziek geschreven wordt.Ikzelf op zang. Scheldgeweld@Hotmail.com als je interesse hebt. [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 12-10-2007 14:01] |
|
quote: U heeft meel |
|
Van 'tzelfde |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |