|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Voor een Metalband ben ik op zoek naar een screamer/grunter die evt ook nog kan zingen. Ik zelf kan meezingen in de refreinen mocht dit nodig zijn. Wij zijn een metal band met veel potentie, en allemaal studenten aan de Herman Brood Academie. De muziek ligt in de stijl van Trivium, All That Remains, Killswitch Engage maar ook invloeden van DragonForce bijv. We zoeken iemand met het liefst podium ervaring want we gaan veel optreden. Voor meer info mail met matjeee@gmail.com |
|
graag begin ik een band in de stijl van soilwork meets meshuggah en (oud) in flames, zelf speel ik gitaar, dus een zanger, drummer, bassist en 2e gitarist is nog nodig!!! Omgeving Leeuwarden(Friesland), oefenruimtes etc moet nog geregeld worden maar lijkt dit je wat mail dan ff naar borknagar_jvAAPhotmailPUNTcom [Dit bericht is gewijzigd door Grindrapekill op 19-11-2007 17:32] |
|
Gitariste zoekt melodische death metal band (in de stijl van children of bodom, norther, in flames) die nog een gitarist nodig heeft. Ik ben 18 jaar en speel ongeveer 4,5 jaar gitaar en woon in Delft. Heb je intresse? Mail me dan. ilsevanhoorn@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door _Wildchild_ op 19-11-2007 17:26] |
|
quote: Wat voor een muziek maken jullie? |
|
quote: Blackmetal/deathmetal..invloeden: erg veel.. Ben je gitarist? Of bassist? When I'm through with you, you wish you hadn't done that, cause I'm still alive and ready for revenge! |
|
Drummer gezocht voor brute deathmetal met trash/black/grind invloeden,wij oefenen op woensdagmiddag/avond in Leeuwarden, en zoeken met spoed een nieuwe drummer, enige vereisten: -bandervaring -Goede gear -goede portie humor contact: borknagar_jv@hotmail.com scheldgeweld@hotmail.com |
|
quote: Tja, da's een kant van het verhaal ... [Dit bericht is gewijzigd door intGod op 22-11-2007 19:50] |
|
quote: Valt er iets te beluisteren? |
|
quote: Helaas niet, denk aan bands als: Hate eternal meets Vomitory, die richting, kom anders eens een keer langs en zie of het was is |
|
Met een portie grind er af en toe nog doorheen, niet te vergeten, JEROEN! |
|
quote: Ja, ..Met een portie grind er doorheen, niet te vergeten! |
|
quote: |
|
'T is een Fries heh, dat moet je 'm kunnen vergeven... |
|
Zangeres (27) zoekt rock-metal band in de richting van grofweg Veruca Salt, Stream of Passion, Nightwish etc. ergens tussen Leeuwarden en Zwolle in. Heb enige ervaring, heb ontzettend zin om weer in een band te zitten en er echt voor te gaan. Mijn stem: sopraan, ruim een jaar klassieke zangles gehad, maar absoluut geen Sharon/Tarja-kloon - geen opera. Edit: Oh ja, reacties naar magdusia38@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door magdusia op 27-11-2007 8:12] |
|
quote: Stel je voor |
|
quote: Bruce Banner |
|
The Blackest Grey heeft een nieuwe drummer nodig! Onze huidige drummer houdt er op korte termijn mee op en we zijn nog lang niet klaar om te stoppen. Denk jij dat je het aan kunt en de tijd voor 1 a 2 oefensessies in de week te hebben, mail dan naar theblackestgrey(at)gmail(dot)com. Eigen gear enzo is natuurlijk vereist, maar ik ga er van uit dat ik dat een serieuze drummer niet meer hoef te vertellen. We bieden je: - Ruimte voor creatieve inbreng - Zoveel mogelijk shows om te spelen - Afhankelijk van de snelheid van het schrijfproces, een full length CD voor het einde van 2008! Check www.myspace.com/blackestgreymetal voor een paar nummers! Cheers, Henk/TBG |
|
en heb ik er gvd genoeg van. Ik ben een extreeeeeeeeeeeeeem gemotiveerde gitarist van 19 jaar. Ik speel hiervan 10 jaar non-stop gitaar en beheers daarnaast de piano, bas en van zingen ben ik ook niet vies. Ik heb de helft van mn geld geinvesteerd in prima apparatuur en ben nu dus enorm opzoek naar bands. Heb tot nu toe alleen wat lokaal aangecoverd en ben laatst toegetreden bij Scenario II, waar ik na twee weken maarlieft weer uitgeknikkerd werd omdat ze te snel besloten hadden. Muzikaal gezien krijg ik een harde van Pantera en alle thrash/speed bands uit de jaren '80. Op stoner kan ik het ook goed. In deze genres wil ik dus ook het liefst spelen. Death Metal hoeft niet zo zeer, aangezien ik daar via Lords of Metal al mee wordt doodgesmeten, haha. Zoekt je band dus een ervaren gitarist of bassist in de omgeving van Utrecht, mailen! mennodeman@hotmail.com Zoals gezegt ben ik extreem gemotiveerd en in het bezit van OV en een rijbewijs (geen auto), dus van Amsterdam tot Eindhoven ben ik gewoon bereid te reizen. |
|
nog eens proberen.. Opstartende band zoekt nog een bassist. We spelen melodische thrash met prog metal invloeden a la Scar Symmetry, Soilwork, Mercenary, In Flames. De bezetting bestaat nu uit een zanger, drummer en 2 gitaristen. We laten samples meelopen. We repeteren momenteel in Hoogeveen maar gaan misschien naar Groningen. voor interesse kan gemailt worden naar robinprins26@hotmail.com |
|
Woonde je maar iets dichterbij... dus |
|
popelende drummer, 28 jaar met redelijk wat ervaring afkomstig uit zaanstreek zoekt band... stijl van nightwish tot amon amarth, iets in die richting geen grindcore enz, enz... [Dit bericht is gewijzigd door dicky op 30-11-2007 22:16] |
|
Zoekt leden om een Blackmetal band te beginnen! Marduk, Naglfar, 1349, en Jotunspor zijn toch wel de richtlijnen!,niet te rauw Zelf speel ik gitaar, Noord NederlaNd, eige vervoer. Dus og ee drummer, bassist, krijser e evetueel og ee gitarist, excuses voor het slechte type maar mij N toets werkt iet meer hahahahaha [Dit bericht is gewijzigd door Grindrapekill op 01-12-2007 0:31] |
|
quote: Jij hebt mij ook is op msn toegevoegt, weet nog steeds niet waarom |
|
Old School Death Metal band genaamd: Funeral Whore zoekt fanatieke DB-drummer. Ervaring vereist + volle 100% inzet!!! Wij maken Old School Death Metal met de invloeden van: Unleased, Grave, Benediction, Deicide (old), Obituary etc. Je moeder |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |