|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Absynthium is nog steeds op zoek naar een gemotiveerde bassist! muziek is te vinden op http://www.myspace.com/absynthium repetities gaan door in belgisch noord-limburg (Hamont-Achel, tegen Budel(NL) op zo'n 15km van Weert) Momenteel staan er enkele gigs gepland en is de band aan het werk aan een full-cd! contact: Absynthium@hotmail.com of peterbloemen@hotmail.com(msn) |
|
Hmmm, ik vind dat ene filmpje van je niet zo heel overtuigend eigenlijk, Kirsten. Zowel qua strakheid als snelheid. Hoe oud is dat filmpje? (en nee, ik bedoel het echt niet lullig..) Ik bedoel, om geloofwaardig Pantera te drummen moet je wel aardig wat in huis hebben. Ik durf het (nog) niet aan. |
|
Op 30 juli 2007 16:33 schreef Snaack het volgend: Hoe oud is dat filmpje? Die is..pff..minder dan een 1/2 jr oud..maar jij komt voor de zang dan? Laten we even mailen, je kunt mijn emailadres wel vinden geloof ik.. Je weet dat ik pas 2 jr metaldrum? Heb les trouwens..van Arien.. [Dit bericht is gewijzigd door stephanie op 30-07-2007 20:35] When I'm through with you, you wish you hadn't done that, cause I'm still alive and ready for revenge! |
|
Jaaaaaaaa, Snaackie op zang!! |
|
quote:Yeah! Als ik terugkom van vakantie dan ga ik weer een fanatiek oefenen met mijn mooie bas Zin in |
|
jij turk? |
|
quote:Kop houwe of we regelen iemand die jou komt doodschieten op het podium voor de echtheid |
|
http://www.youtube.com/watch?v=HY1Ys3qcw34&mode=related&search= lekker duidelijk filmpke hehe @judge, hahaha |
|
quote: Ahh, nou voor 2 jaar drum je dan heel fatsoenlijk En les van Ariën van Weesenbeek, btw? $#%$#%# vette drummer! quote: Hmmm. Nee. Gitaar zou ik nog trekken als ik gewoon thuis kan repeteren. Hooguit 2 keer gezamenlijk repeteren voor een show. Ik heb geen tijd om bijv. elke week te repeteren. (zit al in 2 bands, doe een project, eigen studio die begint te lopen etc..) |
|
quote: Godverdomme, wat had die gast toch een waanzinnige feel, techniek en stijl zeg. |
|
uhuh |
|
quote: wtf heb ik nou aan gitaar? Ze hadden maar 1 gitarist!!! Ik zoek nog wel een zangerrrrrrrr, Snaaaaaaaackkkkkkk |
|
Ik zoek een metalcore band. Speel gitaar. Omgeving zwolle. Heb half jaartje bandervaring enspeel anderhalf jaar gitaar. Noten kank neit lezen, is neit nodig. mail naar Dragonjord@hotmail.com |
|
Dan kan je andere topic meteen dicht. Succes. Bruce Banner |
|
[quote]Op 30 juli 2007 23:45 schreef Snaack het volgende: Ahh, nou voor 2 jaar drum je dan heel fatsoenlijk En les van Ariën van Weesenbeek, btw? $#%$#%# vette drummer! Idd ja!! Maar jij drumt ook erg goed! Heb es naar je band geluisterd, VET!! Zou je me wat tips/aandachtspunten kunnen geven? En toch bedankt voor je compliment! When I'm through with you, you wish you hadn't done that, cause I'm still alive and ready for revenge! |
|
Wat de Pantera band betreft; Ik denk dat t voor iedere deelnemer wel een uitdaging wordt, dat maakt t juist interessant!! Verder zien we t wel, we beginnen t iig eerst voor de fun!!! Hellllllllllll Yeahhhhhhhhhhhhhh |
|
quote: Ha, thnx quote: De tip: luister goed naar wat Arien zegt en oefen je de tering hahaha Liever elke dag een half uurtje ipv 1 keer per week 4 uur. Succes, en veel plezier want drummen is natuurlijk leuk leuk leuk |
|
Zei de man die nie wilde drummen!! |
|
IK zoek een Metal band omg. Zwolle. Speel gitaar nu anderhalf jaar. Kan niks met noten ofzo. heb alles zelf geleerd. |
|
quote: Euh Niet in een Pantera-coverband nee. Ik zou Vinnie Paul beledigen. Maar ik drum in 2 bands en ik repeteer dagelijks. Ik vind drummen te gek. |
|
Dan dus toch maar zingen!? |
|
Regelmatig oefenen is da shizzle. Begin zelf weer deze week met een zelf opgesteld oefenschema. Theorie en praktijk. Tijd om mijn toetsenvaardigheden op peil te gaan brengen, en snaartjes te gaan oefenen. PPI FTW! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ha. Clean zingen, check. Grunten, check. Phil Anselmo stijl schreeuwen: helaas. En Pantera met een deathgrunt klinkt voor geen meter natuurlijk. |
|
Je hebt er iig wel t koppie voor heee |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |