|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
We kunnnen nog wel een extra gitarist gebruiken in onze doommetal band. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Oke, kan ik eens wat horen(myspace) van die band? Ben eigenlijk echt op zoek naar een zware Stoner(rock)band, maar mischien vind ik het wel supertof! |
|
we zijn net bezig en gebruiken nu nog oudere nummers van mijn vorige doomband. Een van die nummers is: http://www.hederahelix.nl/mp3/song3.mp3 De naam van de band is niet Hedera Helix. Dat is mijn andere band. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
He Scotfan, helaas, dit is niet echt mijn straatje Dus bij deze: gitarist zoekt stonerrockbandddd |
|
Hey all, GILO (myspace.com/gilomusic) decided to split ways with drummer Robincito, he has been one of us for almost two years and we would like to thank him for all the good times we had and want to wish him all the best in the future. There will be a farewell show but nothing confirmed at this moment so more on that later, all other shows are being postponed until further notice. So we are now looking for a drummer. Are you a drummer with: - live experience - above average drum skills - a drivers license/ own transportation - a drum kit - dedication to music - a passion for metal music We can offer you: - national and international shows - a private rehearsal space in Oldenzaal, Holland - a hardworking band who will give their all to make it to the top Our history in a nutshell: - Finalist of the 2007 Aardschok Metalbash (by visitors vote) - shared the stage with: Hatesphere, Volbeat, Born From Pain, Destruction, Dark Funeral, Epica and Liar - 2 European tours with shows in cities like Vorselaar, Gent, Osnabruck, Milan, Torino, Bari and Venice - Played in venues like 013 Tilburg, Nighttown Rotterdam, Dynamo Eindhoven and Hyde Park Osnabruck - 150+ shows - Started in 2001 - 2 E.P.’s recorded (On Tha Fucking Move (2002), Blood In Blood Out (2005)) and 1st demo almost finished (demo for 1st full-length album) If you are interested, please send us a mail including a picture and your bio. mikec@gilo.nl Horns up! Gilo: Mike von C., Payaso, Hotwing, Envee and N-FX. [Dit bericht is gewijzigd door Gilo op 16-07-2008 10:14] |
|
Als ik eigen vervoer en tijd had, had ik gesolliciteerd |
|
... en een drumkit Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee, stoner verafschuwen wij. Wij zitten meer in het Deathdoom straatje. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Dat heb ik wel |
|
Extreme metal/grind zanger biedt zich aan! Omg. Meppel,Zwolle etc. Ben redelijk ervaren. timo.de.jong@Hotmail.com Ik noem geen stijlen, want ben op zich voor bijna alles in! Groeten |
|
geen bassist of gitarist (slag) (16, bijna 17 :') )gezocht in Utrecht ? (geen folk, pegan, viking of alles dat daar op lijkt graag) http://www.last.fm/user/c0mpfreak klik voor mijn muziek"smaak" [Dit bericht is gewijzigd door compfreak op 18-07-2008 0:52] |
|
Ambitieuze drummers uit Eindhoven, Arnhem, Zwolle, Amsterdam, Den Haag, Hengelo, Utrecht, Emmen opgelet.. Wij zijn nog op zoek naar een permanente drummer voor MURDER MANIFEST. Kun je dit drummen http://www.myspace.com/murdermanifest en je wilt Europa op korte termijn al in met een splinternieuwe CD vergeet dan niet te reageren.. Driekwart heeft zelf ook een prima baan dus we weten wat realistisch is en wat niet. Het is belangrijk dat je niet alleen het snelle blast- en dubbele basswerk beheerst maar ook lekker traag kunt grooven. Schijnbaar zijn er weinig metaldrummers in Nederland die dit goed beheersen maar jij vast wel ;-) Kijk ook eens om je heen of je misschien vrienden hebt die in aanmerking willen en kunnen komen. We oefenen in Groningen, maar je kunt meerijden vanaf Utrecht/Almere. Thanks! Je mag mailen naar band@murdermanifest.com |
|
Akelei (doom) zoekt naast een bassist nu ook een gitarist. Voor meer info: http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=160557121&blogID=409554808 |
|
@ Smithereens; Pleurisy is net gekapt zag ik.. wellicht 'noptie? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-08-2008 12:05] |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ikke ikke ikke! Bareuh... |
|
|
|
Hails Vocalist/1 mans black metal band opzoek naar leden in omgeving van rotterdam. Ik maak zelf alle muziek tot nu toe heb bijna een cd af sluit zeer waarschijnlijk binnekort een record deal maar ik zou graag van deze 1 mans band een echte band maken ik zoek nog een gitarist, bassist en drummer die ge intreseerd zijn drummer moet blast beats kunnen !!! anders heb ik er niks aan... klinkt als: oude darkthrone, endstille en vargsang Mail me als je interesse hebt black_metal_rules@live.nl |
|
quote: K heb al mail gestuurt |
|
Gemotiveerde thrashband INCREMENTAL zoekt: BASSIST(m/v) stijl: Exodus, Slayer, Megadeth, ed Toewijding en inzet vereist. Geen beginners. Omgeving Randstad (eigen oefenruimte vlakbij Leiden). Voor samples check www.myspace.com/incrementalthrash email: kattukthrash@yahoo.com |
|
|
|
quote: "het volgende nummer gaat over tandpasta" klinkt lekker (geniale introriff) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-09-2008 22:56] |
|
quote: |
|
quote: Thanx tJa Paradontax... Het eerste wat in me opkwam toen ik dat riffje bedacht hehe [Dit bericht is gewijzigd door Slartybartfast op 03-09-2008 23:44] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |