|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
K [Dit bericht is gewijzigd door erick op 25-08-2007 23:16] |
|
Gitarist (tevens eventueel zanger) zoekt een black of black/death band/muzikanten! Speel nu in een oldschool death metalband! Heel erg leuk en ik blijf dit ook zeker doen! Maar ik mis wel wat. Heb eerder in een death/blackmetal band gezeten (referentie is hier te vinden), en wil wel meer de obscure kant op. Dit kan (post-) black ( <Code>, Watain, Mortuus en aanverwante bands) zijn, of meer de death kant op (Belphegor, oude Zyklon, Dissection). Ergo: ik zoek een extreme band, die qua riffing en dergelijke weer een uitdaging voor mij bieden! Sfeer is voor mij wel belangrijk, alsmede een enorme dosis humor. Qua instrumentarium zit het zeker goed bij mij en heb redelijk wat opname en live ervaring. Mijn mail staat in mijn profiel! [edit] Ik woon in Zwolle. Ben nu nog in bezit van OV, maar mijn gear kan ik niet zomaar verhuizen. [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 26-08-2007 0:32] |
|
quote: Misschien wil Alfr wel weer wat doen Maarre, muziek allah Morte Aeterna zou best wel gaaf zijn!!! Dus, suc666! |
|
Cambrian is op zoek naar een zanger/frontman met een strot als een klopboormachine! Ervaren persoon heeft de voorkeur. We spelen alleen eigen werk. Band bestaat uit ervaren muzikanten met leden van 25/30 jr met, allen met ruime podium-/studio-ervaring. Muziekstijl is niet makkelijk te omschrijven; lekkere pompende en beukende melodieuze metal met een prograndje. Oefenruimte (met apparatuur) in Helmond. Check www.cambrian.nl voor meer info. |
|
quote:Sponsort by Black & decker... |
|
quote: |
|
quote: SCULPTURE ZOEKT ZANGER We zijn nu met ze 3en : Gitaar - Drums - Bass. We maken een mix van Thrash/Oldskoolmetal. We zoeken een zanger met een krachtige stem, die zelf ook inbreng heeft. We oefenen in Delft, niet echt vaste tijden, waar verandering in moet komen. Invloeden van Slayer tot pantera van Pantera tot Black Label Society. We hebben een demo, alleen die is voor de helft oude stijl. Je kan hem beluisteren op : www.myspace.com/sculptureband en dan is vooral het 1e nummer de stijl die we nu spelen. Als je geintreseerd bent hoor ik het graag : laatjemaarlachen@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 28-08-2007 22:13] The trend is dead. |
|
Ik zoek nog iets a la Skitsystem, Malignant Tumour, Disfear en Obituary, beetje grind/crust'n roll Omg. Meppel, maar ik heb OV! Om een idee te krijgen qua zang : www.myspace.com/grindustry timo@grindustry.nl (Ik sta ook nog open voor andere bands die een zanger zoeken!) [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 29-08-2007 11:06] |
|
Momenteel zijn wij (SCENARIO II) op zoek naar een strakke en gemotiveerde drummer, die voor de band wil gaan en zich 100% in wil en kan zetten. Er zijn optredens in het vooruitzicht en ook cd opnamen staan in de planning. Omgeving maakt in weze niet uit, zolang de inzet maar optimaal is en 100%. Ben jij zo iemand of ken jij iemand, neem dan gerust contact op met: scenario_2@hotmail.com http://www.myspace.com/scenario2 |
|
Metalband zoekt een gemotiveerde bassist die weet wat hem te doen staat en die voor 100% gemotiveerd is! (omgeving Rotterdam) Ben je geinteresseerd!? Stuur dan een mail naar p_barendregt@hotmail.com. |
|
Gezocht: Sephiroth zoekt nog een bassist. We bestaan sinds 2003 en spelen death metal in het straatje van Suffocation/Vomitory/Dismember. We hebben onlangs onze EP uitgebracht genaamt Dying For Hatred. We treden zowel in Nederland op als daar buiten. We oefenen op zondag in Sliedrecht. En we zoeken iemand tussen de 18 en 24. Voor meer info kun je mailen naar metalfreak.87@gmail.com voor meer info over Sephiroth. www.myspace.com/sephirothnl www.sephiroth.nl |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
"Okee, de driemansformatie is uit elkaar gevallen" :') ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Beginnende Thrash metal band zoekt nog een zanger. Oude Metallica en Megadeth zal op het programma staan. Enige vorm van zang is dus wel vereist. Leeftijd rond de 18-20. Repeteer hok aanwezig in de buurt van Den Bosch. Band bestaat uit enigsinds noobs(op band gebied), maar wel met mega veel enthousiasme. Niet geschoten is altijd mis dus twijfel niet en laat iets weten!! [Dit bericht is gewijzigd door Sdonasa op 03-09-2007 18:32] You're running in circles |
|
Voor hardcoreband uit de Zaanstreek/Amsterdam. Invloeden van: Terror, No Turning Back, No Warning, Kids Like Us, Casey Jones, Rise & Fall, Hoods. We zijn al een tijdje bezig, maar geschikte drummers zijn schaars tegenwoordig. Maar de drang om snel zalen onveilig te maken is erg groot. Er liggen al nummers liggen al klaar en er is een mogelijkheid om over 2 maanden een demo op te nemen. Lijkt t je wat, ken je iemand die t wat lijkt of wil je meer weten: jelle_delange@hotmail.com "Step up, kom dichter..." '"Never back down, never give in!" |
|
Ik heb geen goede hoop maar doe toch een poging: Ik wil een zware trage MINIMALE slepende (pretentieuze) band beginnen, die niet alleen drijft op lage tonen maar ook een melancholisch melodielaag niet schuwt met invloeden uit bijvoorbeeld: - doom/sludge (khanate, teeth of lions rule the divine, black cobra) - drone/ambient (sunnO))), xasthur, burial chamber trio) - post-rock (envy, Godspeed! You Black Emperor) - minimal music/klassiek (Erik Satie, Philip Glass, Arvo Pärt, Max Richter) - (avant-garde)jazz (jaga jazzist, bohren und der club of core, dictaphone, dave brubeck) - donkere (minimalistische) electronica (Murcof, Alvo Noto CDataKill, Susanna And The Magical Orchestra, Akira Rabelais) - post-punk (joy division, middle class) Ik speel zelf drums (8 jaar ofzo), heb in verschillende hardcore en indie bandjes gespeeld. En ik componeer electronica (http://www.myspace.com/rutgermullermusic) Het mag zeker niet (te) metal gaan klinken, geen dubbele basdrums en die onzin. Ik denk eerder aan een zwaardere versie van godspeed you black emperor. Ik zoek: een gitarist, een pianist/toetsenist, een (contra)bassist, en ..... laat maar horen als je denkt iets te spelen dat hierbij past [Dit bericht is gewijzigd door rutgrrr op 11-09-2007 22:52] |
|
jenje! |
|
|
quote: ai, je komt niet uit het noorden dus.. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote:Volgens mij zoekt hij mensen die wat meer kunnen dan enkel een gitaar vasthouden |
|
quote: ik zit de komende 3 tot 5 maanden vast in zuid limburg [Dit bericht is gewijzigd door rutgrrr op 10-09-2007 15:33] |
|
quote:ik wist niet dat jenje ook een gitaar kan vasthouden |
|
quote:Ik kan een gitaar vasthouden ... helaas niet zo talentvol als multitalent judge. Maar idd interessante stijl die gast, maar heb bandjes helemaal afgezworen, te druk met zm en andere dingen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |