|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Uberhaupt iets |
|
Eeyeey, Wij, Stephan(Gitarist, 20 ) en Mathijs(Gitarist, 18 ) zijn op zoek naar een bassist en drummer voor onze nog op te starten band. De bedoeling is met covers te beginnen en uiteindelijk naar eigen muziek toe te werken. Voornamelijk bands die in de catagorie vallen van “New Wave Of American Metal” maar ook Oldschool Thrash en Melodic Death. Bands zoals: As I Lay Dying/Killswitch Engage/Lamb Of God etc. Arch Enemy/At The Gates/Engel/In Flames/Soilwork etc. Machine Head/Trivium Megadeth/Slayer/Testament Naja, je snapt wat we bedoelen. Als dit je aanspreekt kan je mailen naar legacy800@hotmail.com, of Mathijs.ESP@gmail.com En dit moet dus in Groningen gaan gebeuren, oefentijden moeten we nog bekijken. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Beginning of Sorrow op 03-02-2009 14:00] |
|
Wij zoeken een enthousiaste TOETSENIST m/v. Muzikale stijl: Melodieuze hardrock met sympho-/prog-/classic- Rock invloeden (geen covers). Oefenruimte: Bunnik (vlakbij Houten, Utrecht) (als je van buiten Utrecht komt en toch interesse hebt ben je natuurlijk altijd welkom!). Meer info: website: www.afterthesilence.nl, Myspace: www.myspace.com/afterthesilencenl, Tel. 06-46100265. |
|
Metalspelend Nederland, Opgelet! ik, Dayle Vriese(20j/Gitarist/Strot) ben op zoek naar 3 muzikanten die kunnen repeteren in omg. Utrecht gezocht worden: een Drummer, een Solo-gitarist en een Bassist ik heb vanaf mn 15e in bands gezeten en gespeeld, heb daarin eigen werk geschreven(www.myspace.com/worldofelfire) heb veelal ervaring in boekingen en organisatie en studeer aan de Nederlandse Pop Academie, graag zou ik met een enthousaiste club metalheads, die niets anders willen dan met een goed repetoire het podium opgaan, op korte termijn willen repeteren ik zet liever geen styl vast,affiniteit met trashmetal is voor mij voldoende, de rest volgt in de oefenruimte wel Emails naar : slim_daily@hotmail.com Metalgreets, Dayle |
|
quote: *schop* Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: 1 + quote: 1 = 2? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Sry man, we hebben net vorige week woensdag iemand gevonden... Succes iig met je zoektocht |
|
Een vriend van me quote: [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 03-02-2009 18:19] The trend is dead. |
|
quote:Hehe, zo'n gedacht had ik een jaar of 10 geleden bij 2 advertenties in de Aardschok: Zanger (zangstijl Bruce Dickinson) zoekt band en Iron Maiden coverband zoekt zanger Ach ja.. Ik bedenk me trouwens nu pas dat het ook goed zou kunnen zijn dat de bestreffende zanger net de coverband uitgekickt was.. |
|
jo luitjes, Ik ben een grunter/gitarist (dus grunter of gitarist) in gothic metal en death metal stijl(grunt mag ook folk/viking/pagan metal zijn), en ik ben opzoek naar een band in(rondom) rijswijk(den haag) met wat enige ervaring met optredens. gewoon lekker flink uit je plaat gaan op het podium en met ze alle welleens een biertje zuipen moet ook kunnen ik zelf speel nu ongeveer 3 jaar gitaar en ik grunt ongeveer 4 a 5 jaar. dus als er intresse in mij is, hoor ik dat graag! graag mailen naar mijn email! stefan22544@hotmail.com laterrrr!! |
|
quote:Hoop dat het wat wordt voor je! Nog gekken in Amersfoort/Utrecht die graag herrie willen maken? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Je hebt mail! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Burning Hatred zoekt DRUMMER en BASSIST. Burning Hatred speelt old school death metal in de stijl van Dismember, Grave, Unleashed, Entombed, Vomitory en Bolt Thrower. Wij hebben 2 demo’s uit, die zeer positief ontvangen zijn bij de binnenlandse en buitenlandse (e)zines. Hebben o.a. gespeeld met Dismember, Onslaught, Vomitory, Obscura, Pentacle, Torture Squad, Severe Torture en gespeeld op verschillende kleine en grote podia in binnen- en buitenland. Gezocht mensen met: - inzet - professionele instelling - eigen apparatuur - affiniteit met bovengenoemde bands/stijl - live en studio ervaring is een pré Oefenruimte bevindt zich in Twente/Overijssel, echter is het mogelijk om een andere oefenruimte te nemen elders indien het beter uitkomt. Er is inmiddels genoeg materiaal voor nieuwe opnames (album/mcd). Voor vragen en/of interesse info@burninghatred.net www.burninghatred.net |
|
Ik (20), 8 jaar spelende gitarist uit Friesland zoekt leden om een melodieuze DM band mee te starten 'in the vein of' Soilwork, Detonation, God Dethroned, (ouder) In flames etc etc. Ik ben op zoek naar mensen met een motivatie om goede muziek te maken, maar uiteraard ook met een bak humor! Ik zoek nog een drummer, zanger, bassist en 2e gitarist. Qua leeftijd licht mijn voorkeur rond de 20-30, en omgeving Friesland/Groningen/Noord Drenthe. aversiondesignsAAPgmailPUNTcom |
|
quote: 't schuift dat?? Jammer voor jullie zeg |
|
quote: Slet. Boeiender |
|
quote: Bier en gezelligheid Zo gaat dat in de muziekwereld, een komen en gaan. |
|
Slipstream is op zoek naar een zanger(es) Wij spelen Hard-Rock en NWOBHM in de stijl van o.a. Thin Lizzy, UFO, Y&T, Iron Maiden, Judas Priest, enz. Naast covers spelen we ook eigen werk. Oefenen doen we in Amersfoort. Meer info: 06-24871830 Zie ook: www.slipstream-rock.nl (Site wordt binnenkort vernieuwd) |
|
quote: hehehe Nou, ga dat eens achterhalen dan, ik ben benieuwd Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zeg olaf, zoek jij een band of zo, dat je zo veel rond hangt hier? We kunen wel samen doom gaan maken? |
|
The Assault (Thrash) uit limburg (beetje ter hoogte van sittard/geleen) zit binnenkort zonder bassist (blijft nog bij de band tot volgende optreden 6 maart)... Dus mocht je basgitaar spelen, in het bezit zijn van een goeie set materiaal, en op woensdagavond niks te doen hebben, laat het me effe weten! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Enne?? Junior pleite?? Minder Thie... waarom dan? |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |