|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:daar heeft gelukkig geen enkele muzikant hier op zm last van :') er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Vriendin van Misty mourning?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: He Juul Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Nu ontopic { verteld de offtopic mod } en plaag dat meisje met jetsers niet zo Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ik vind het wel erg gedurfd de 2 beste zangeressen van nederland na te zingen Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Wie zei je? |
|
Hey cut me some slack, we zijn net begonnen he Ook nog mensen hier die serieus wel geinteresseerd zijn? |
|
quote: hey zeg ik moet toch iets terugzeggen :p zij begonnen |
|
Hahaha oooow jij bent die uit het Ugly goth topic!!! WOw een model Het is de lichtinval ;') |
|
quote:nee hoor, ligt niet aan jou |
|
quote: Zegt er 1 wat hoor.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
ohja nu weet ik weer waarom ik ook alweer nooit op dit forum kwam anyway mocht er nog iemand serieus geinteresseerd zijn mail maar ofzo i bid you goodday |
|
quote: kuch... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Bombastische orkesten ? Dat kan iedereen met een beetje degelijke synth. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
je kunt ook je ipod inprikken en op play drukken en snel wegrennen |
|
quote: Dan zou ik je toch aanraden betere opnames te regelen, want dat is op die YouTube-filmpjes niet te horen.. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 20-02-2008 16:43] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Mensen! we zoeken iemand met een vette strot! we spelen in het zuiden des lands check voor geluid! www.myspace.com/sevendaysremainmetal EP is klaar, maar zonder zang! zoeken iemand om dit plekje te vervullen, meer mp3 op verzoek.. groet 7DR [Dit bericht is gewijzigd door Tomazzz op 20-02-2008 21:23] |
|
quote: quote: Je moeder. |
|
quote: en een dikke teen??? |
|
quote: Laatste kuch voordat er gewonden vallen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Zal ik het goede voorbeeld dan maar geven. quote: dus |
|
ik ben een drummer ben al bezig met een death/black metal project maar ben nog wel in voor een project erbij ik woon in beverwijk als je interesse hebt laat het me weten dechristianize |
|
A'hum gitarist(19) zoekt leden om een grindproject mee te starten met invloeden van o.a. Nasum, Rotten Sound etc. Ik woon in Friesland maar beschik over een ov, alhoewel ik niet naar zuid NL kom |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |