|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ook, cursus Nederlandsch doet wonderen hoor! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:ik was de perfecte drummer geweest voor jullie, maar ik ga mijn hond echt niet wegdoen |
|
quote: |
|
|
|
Ik weet dat het niet vaak voor komt dat bands gitaristen zoeken omdat die er al te veel zijn =P Maar toch Lekkere, Heavy/Trash Metal Band Gezocht !! Omgeving Rotterdam. -Speel erg veel Iced Earth, Metallica, Maiden, Sabbath. (beetje een idee waar ik van hou enzo) -Speel ruim 2 jaar en ben net bezig met het oefenen van soleren enzo -Ik leer echt erg snel en pak riffs enzo erg snel op. -Heb een Ibanez Gio (jah ik weet het, crappy ding) en ik heb een BC Rich, Warlock (kerry king Signature) -Mijn Marshall MG100 Stack is echt super lekker voor als er geen versterker is xD [Dit bericht is gewijzigd door SlayerRomain op 13-01-2008 3:44] |
|
Samen met een andere gitarist wil ik een band beginnen, we zoeken nog een drummer, bassist en een zanger (grunts/screams). We spelen momenteel nummers van Children of Bodom, Amon Amarth en In Flames en we willen eigen werk in de melodic death/black/gothenburg metal stijl maken. Iemand interesse? Omgeving Delft/Den Haag [Dit bericht is gewijzigd door Plokmaestro op 14-01-2008 15:43] |
|
We (Stigma) hebben inmiddels een bassist gevonden, maar zijn nog steeds op zoek naar een gitarist die snelle opgefokte thrash wil spelen. Kijk voor meer info op www.myspace.com/stigmathrash. Als je geïnteresseerd bent stuur dan een mailtje naar stigmatiser@hotmail.com |
|
quote: Waar zitten jullie ergens? quote: Zelfde vraag voor jullie. Ik speel gitaar en bas. dus |
|
quote: nog maar een x |
|
Had ik al 'ns gezegd dat ik (krijser,grunter,borrelaar,varken,bruller,grommer etc etc.) nog een band zoek? www.myspace.com/grindustry www.myspace.com/scheldgeweld |
|
pas 5 keer ofzo Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
@ Reddy Wij oefenen in Sliedrecht. |
|
quote: Ik kom uit Delft, hij uit Rijswijk, dus we zouden kunnen oefenen in Delft of Den Haag. |
|
Heavy / Thrash Metal zanger gezocht! Omgeving Arnhem. Liefst clean. GEEN grunt of scream. Voor mail zie mijn profiel. |
|
quote: Da's nog verder weg dan Sliedrecht man! Jammer, maar helaas, die vlieger gaat niet op. Waarom woon ik toch zo oostelijk? De enige band die ik tegen ben gekomen die in de buurt zit, is die advertentie hierboven, maar ik kan niet goed clean zingen. dus |
|
ik zit pas oostelijk! iedereen hier in Enschede die een instrument bespeelt zit al in minstens 2 bands Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Hey, ik kom ook uut 't Ooosten. Slechts 24 km van Enschede, ben gitarist en ben ook op zoek naar een band. 'k Speel voornamelijk ritme maar bescheiden solo's lukken ook wel. Heb een goed gehoor en speel superstrak. Ben op zoek naar een band met als stijl hardrock en/of metal. Covers of eigen nrs. maakt me niet uit, ik wil gewoon weer snel kunnen optreden. Heb wel enige podiumervaring met een aantal coverbands. Bands waar ik graag naar luister: Pantera, After Forever, Therapy?, the Gathering, Rammstein, Gorefest, Black Sabbath, Megadeth, Entombed, Alice in Chains, Arch Enemy enz. enz. Nog een bassist en/of drummer tegengekomen toevallig? gr. Mark Op je site valt niks aan te klikken trouwens... [Dit bericht is gewijzigd door ing. M. Etaalhoofd op 16-01-2008 0:10] |
|
quote: (haha, ik weet het, hij is nog niet af ) maar cool, cool! klinkt alsof we op 1 lijn zitten! nou dan zijn we al op de helft, haha, gezocht: bassist en drummer omg. Enschede! ik ga je even mailen Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
|
|
Prey heeft onlangs een nieuwe bassist gevonden! (de oudere berichten kunnen als ongeschreven worden beschouwd) www.prey-band.com |
|
Toetsenist(e) gezocht, omgeving Nijmegen. Wij zijn Dei Mortis, en wij zijn op zoek naar een toetsenist(e) die onze band wil versterken. Onze muziek is (recent werk gezien) in het straatje van Enslaved, ten tijden van Below the Lights vooral (niet helemaal, maar het komt een beetje in de buurt). - We repeteren op zaterdagavonden, in Nijmegen. - Leeftijd van 18 t/m 21. - Momentele bezetting is zang, drum, bas en gitaar (ik). - Black/viking/progressieve metal dus. - We zijn 25 januari op de Malden Metal Meeting te bewonderen. Lijkt het je wat, stuur even een mail... |
|
Niemand rond Rotterdam een Gitarist nodig ? xD |
|
Wat voor stijl? Ik ben met een mosh/ chugga project bezig waar ik nog wel een 2e gitarist voor kan gebruiken.. |
|
Dat die muziek die je een tijdje terug liet horen? Dat was wel vet But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |