|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
O.H.D. is op zoek naar een drummer voor een Grind/Death/Thrash band. Check hun myspace voor muziek: http://www.myspace.com/ohddeathgrind Kun jij blasten? Reageer dan snel op deze vacature en stuur een mail naar mathijsbodt@gmail.com Repetitieruimte is in Tongelre (Eindhoven). Zou zonde zijn als deze goede band aan zijn einde zou komen zonder drummer |
|
Jazeker! Dahner is imho een van de beste grindzangers van dit land. Muziek ben ik niet zo heel erg weg van.. |
|
Eeyeey, Wij, Stephan(Gitarist, 20 ) en Mathijs(Gitarist, 18 ) zijn op zoek naar een bassist en drummer voor onze nog op te starten band. De bedoeling is met covers te beginnen en uiteindelijk naar eigen muziek toe te werken. Voornamelijk bands die in de catagorie vallen van “New Wave Of American Metal” maar ook Oldschool Thrash en Melodic Death. Bands zoals: As I Lay Dying/Killswitch Engage/Lamb Of God etc. Arch Enemy/At The Gates/Engel/In Flames/Soilwork etc. Machine Head/Trivium Megadeth/Slayer/Testament Naja, je snapt wat we bedoelen. Als dit je aanspreekt kan je mailen naar legacy800@hotmail.com, of Mathijs.ESP@gmail.com |
|
Misschien ook handig als je aangeeft waar en wanneer je repeteert, etc. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
New Wave of American....bla..bla... Dan lijkt het mij logisch dat ze in America oefenen... spelfout weggehaald... |
|
Potjandorie. 'Tuurlijk. Je hebt gelijk. Dat ik dat niet door had. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Jij sufferd! spelfout weggehaald... |
|
Ik schaam me ook wel een beetje. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ja, logisch. spelfout weggehaald... |
|
Onderwerp: Zangeres User / Nick: killerds Email / Homepage: jupiterdarkshadow@hotmail.com URL: http:// Tekst: Heuj daar mede metal liefhebbers! Ik ben een zangeres uit de omgeving arnhem. Ik ben op zoek naar een band. OF een drummer en toetsenist voor mijn huidige band. Ik zing net als Tarja Turunen (ex-nightwish) Heb je interesse? Mail ff naar jupiterdarkshadow@homail.com signature |
|
Dat is een gewaagde stelling.. Wist niet dat jij zong Hypnos? |
|
quote:Heb je een mailadres? |
|
quote: Ja dat heb ik! aversiondesignsAAPgmailPUNTcom |
|
Drummer zoekend naar een nieuwe uitdaging! Daarom zoek ik een fanatieke metalband om bij in te stappen, of gemotiveerde bandleden om een nieuwe band mee op te richten. Mijn kernwoorden: Bloed fanatiek, beheersing instrument, ruime ervaring, degelijke gear, regelneef, graficus, muziekfanaat, eigen vervoer. Invloeden, Nevermore, Mastadon, At The Gates, Dream Theater. Etc. Oefenen in Friesland, liefst in (de omgeving van) Sneek. Ik wil niet (weer) in een metalcore band of efteling metalband spelen... alleen maar wat echt beukt... Ikke achter de drums: http://www.youtube.com/watch?v=Lg3c5eukdrk http://www.youtube.com/watch?v=3rBDyRtBFFs http://www.youtube.com/watch?v=s9_OqTaZ5eo http://www.youtube.com/watch?v=8cX5S8QCEf8&feature=related Bij interess, mail dan maar ff, dan hebben we het er wel ff over. [Dit bericht is gewijzigd door Daan Access op 09-12-2008 22:49] How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
En welk instrument bespeel je? |
|
Drums dus How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
|
|
Goedenavond! Midian zoekt een gitarist of bassist, voor snoeiharde Death-metal. We zijn niet op zoek naar die ene virtuoos maar iemand die zich volledig wil inzetten en gewoon aanwezig is. We bieden in de toekomst een volledige CD opname, optredens in binnen- en buitenland en een veel lol! Op www.myspace.com/midiannl kunt u luisteren en huiveren naar opnames. Indien gewenst volgt er meer materiaal via de mail. We oefenen in Wormerveer en we komen uit heel Noord Holland vandaan dus meeliften/oppikken van station is eventueel een optie. Mailen mag naar gbahlcke affenschwansch gmail.com Groeten, George |
|
quote: up! twijfel je? gewoon langs komen...misschien vind je het wel heeeel vet. |
|
Hallo Metal liefhebbers, Ik zoek mensen om een brutal US style death metal band op te richten. Ik woon in Hoogeveen en als er mensen zijn in die buurt of omgeving, grunn en zwolle, om bovengenoemde stijl te willen produceren is er ook plek in de oefenruimtes in Het Podium te Hoogeveen. Als er geen interesse is voor US style death metal maar wel andere brute muziek sta ik daar voor open. want muziek maak je met z'n allen! Je kan kontakt opnemen met smeerik-666(at)hotmail.puntcom stay brutal |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hij doet zang, btw |
|
Zanger gezocht voor (snelle) Deathmetal Regio Friesland/Groningen. Wij(nog geen naam, bestaan zo'n 4 maanden) zoeken een zanger ala hate eternal/zyklon die onze muziek aan kan vullen. Denk qua muziek aan Zyklon, Decapitated, Morbid Angel, Belphegor. Snelheid ligt meestal rond de 230 bpm, afgewisseld met langzame atmospherische stukken(denk belphegor). Onze gemiddelde leeftijd is rond de 20, wij oefenen wekelijks in Leeuwarden op Donderdag(avond). Over een maand of 2 gaan wij onze EP opnemen. mail: aversiondesignsAAPgmailPUNTcom |
|
We Shall Rise zoekt op korte termijn een zeer gemotiveerde drummer. plezier staat voorop maar vanwege vele upcoming shows (en eu tour's) zoeken we wel iemand met een professionele instelling en iemand die tijd in een band wil en kan steken. Muziekstijl: female fronted metalcore Denk: For The Fallen Dreams, Emmure, It Prevails, The Ghost Inside, Bury Your Dead, Recon Wat kunnen we bieden: Veel shows zowel in Nederland als in het buitenland: Bevestigd: Verschillende (grote) shows met bands als Your Demise (UK), Ligeia (USA), The Bridal Procession (FRA), Liferuiner (USA), Poison My Blood (BEL) & more In de Planning: - Benelux tour met Ligeia (USA), The Bridal Procession (FRA) & Poison My Blood (BEL) Andere plannen: - opnamen EP in 2009 Oefenen: (locatie en tijden zijn bespreekbaar!) - maandagavond van 6 tot 9 in DB's te Utrecht hier staat een drumkit om te gebruiken (evt. zijn crashes en twinpedal te huur) Voor meer info of vragen: mail weshallrise@live.com of message ons via www.myspace.com/weshallrisemusic ken je misschien iemand met interesse laat hem of haar dit dan lezen! [Dit bericht is gewijzigd door moshcore op 17-12-2008 16:58] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |