|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Death/Thrash band Comitatus (omgeving Nijmegen) zoekt een gemotiveerde drummer voor optredens, oefenruimte (wekelijks) en demo opname. Invloeden zijn oa. Death, Testament, Forbidden, Coroner, Megadeth. Ruwe intrumentale demo’s: http://www.myspace.com/comitatusband Interesse? Reageren via email: bandcomitatus@gmail.com |
|
Drummer zoekend naar een nieuwe uitdaging! Daarom zoek ik een metalband om bij in te stappen, of bandleden om een nieuwe band mee op te richten. Mijn kernwoorden: Bloed fanatiek, Beheersing instrument, ruime ervaring, degelijke gear, regelneef, graficus, muziekfanaat, eigen vervoer. (ex)Bands: Murder Manifest, Sudden Access, Hairy Johnson, Human, etc. Invloeden, Nevermore, Mastadon, Decapitated, At The Gates, Dream Theater. Etc. Oefenen in Friesland, liefst in (de omgeving van) Sneek. www.myspace.com/murdermanifest www.myspace.com/humanthrash www.myspace.com/suddenaccess Mail me! How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
We Shall Rise zoekt op korte termijn een zeer gemotiveerde drummer. plezier staat voorop maar vanwege vele upcoming shows zoeken we wel iemand met een professionele instelling en iemand die tijd in een band wil en kan steken. Muziekstijl: female fronted metalcore Denk: For The Fallen Dreams, Emmure, It Prevails, The Ghost Inside, Bury Your Dead, Recon Wat kunnen we bieden: Veel shows zowel in Nederland als in het buitenland: Bevestigd: Verschillende (grote) shows met bands als Your Demise (UK), Ligeia (USA), The Bridal Procession (FRA), Liferuiner (USA), Poison My Blood (BEL) & more In de Planning: - Benelux tour met Ligeia (USA), The Bridal Procession (FRA) & Poison My Blood (BEL) Andere plannen: - opnamen EP in 2009 Oefenen: (locatie en tijden zijn bespreekbaar!) - maandagavond van 6 tot 9 in DB's te Utrecht hier staat een drumkit om te gebruiken (evt. zijn crashes en twinpedal te huur) Voor meer info of vragen: mail weshallrise@live.com of message ons via www.myspace.com/weshallrisemusic ken je misschien iemand met interesse laat hem of haar dit dan lezen! [Dit bericht is gewijzigd door moshcore op 22-12-2008 13:15] |
|
Thrashmetalband X-tinXion zoekt ervaren bassist(e) met humor en een serieuze instelling. Iemand die bereid is op korte termijn veel op te treden en opnames voor nieuwe cd te voltooien. Repetitieruimte is in Dordrecht. Invloeden: Testament/ Exodus/ Destruction/ Anthrax/ Megadeth, etc. Materiaal is in de vorm van mp3's (oude nummers) te beluisteren op: www.myspace.com/xtinxion voor meer info mail naar: xtinxion.peter@gmail.com |
|
quote:Ik ben al aan het oefenen |
|
quote: Ik hoorde t van Frans ja, ben benieuwd!! |
|
quote: |
|
Hey Robin, zoals ik op het gitaarnet forum ook al aangaf, lijkt het me handig als je aangeeft waar je woont |
|
Ja, waar woon je Robin.... in de buurt van Friesland? How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Hij woont in Best 7.5KM ten zuiden van Eindhoven. Heb dat van Gitaarnet.nl gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Is Best verplaatst? Make that Noordoosten |
|
had dat ook gekopieerd van de www.gitaarnet.nl site. http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=117543 gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Hallo allemaal, Ik ben een zanger van 20 jaar uit omgeving Zwolle en het lijkt me leuk om naast de band waar ik al in zit (Scionics) een Dio tribute band op te richten. Zijn er mensen die interesse hebben? Stuur een mailtje naar dennisvolkerinkapestaartjegmail.com |
|
.. [Dit bericht is gewijzigd door robbemans op 04-01-2009 20:15] Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Ervaren drummer (37) zoekt old school death metal band in de Alblasserwaard of net daarbuiten in de stijl van Entombed, Carcass, Impaled. Muzikanten om een nieuwe band in deze stijl te starten zijn ook welkom. Heb mogelijk een oefenruimte beschikbaar in Alblasserdam. |
|
quote: *kick* |
|
Drummer zoekt band - Limburg of Zuidoost Brabant. Ben een ervaren drummer (32 jaar) en zoek een leuke band om in te trommelen. Het liefste een doom of melodieuze band (Anathema, My Dying Bride), maar hou ook van zompig rocken. Dus laat maar komen die bergen met reacties! |
|
Handig, ik zie in mijn profiel dat daar nog een oeroud e-mail adres staat, dus graag de reacties maar even via het topic. Zal de boel maar eens aanpassen. |
|
quote: *schop* [Dit bericht is gewijzigd door stephanie op 07-01-2009 12:06] When I'm through with you, you wish you hadn't done that, cause I'm still alive and ready for revenge! |
|
Caught In The Crossfire (Amsterdam) Hardcore/Metal zoekt een bassist! Wij zijn Tobias, Robert en Pete en wij zoeken een bassist die net als wij van Comeback Kid, This Is Hell, Misery Signals, Killing The Dream en diverse metalcore bands houdt. Snel, hard (maar met rustpunten), maar ook melodieus en af en toe een beetje technisch. We zijn geen emo's trouwens.. Het liefst 1 die ook backings kan verzorgen. Waar oefenen jullie dan? In principe in de Jam Studios, Amsterdam. anders in Melody Line, ook Amsterdam. Wat bieden wij? We hebben onze ervaring (enkele honderden optredens) en contacten zodat we redelijk vaak kunnen optreden, is de verwachting. We schrijven vrij snel nummers (die niet van slechte kwaliteit zijn uiteraard), gemiddeld 1 per oefensessie. We zijn in principe klaar voor optredens en hebben er iig al 1 in Frankrijk gepland staan voor April. We gaan de studio in op 7 en 8 Maart, dus als je gelijk kan inhaken ;-) We bieden ook gezelligheid uiteraard buiten het 'serieuze' oefenen. Nog meer weten? mail even naar: rgbmaclean@hotmail.com grt, Cleany / Robert |
|
**GEZOCHT** death/thrash ZANGER (frontbeest) Nieuwe metal band uit Hoogeveen(Drenthe) is op zoek naar een zanger(ervaren, of een gemotiveerd natuurtalent) We hebben al een aantal nummers gemaakt en zijn nu bezig de band compleet te maken en klaar te stomen om te kunnen gaan optreden. Gitarist(ook gitarist bij Massive Assault), drummer en (bassist) zijn aanwezig. Wij hebben allemaal een redelijke band en podium-ervaring opgedaan en zijn dus ook op zoek naar iemand die op muzikaal gebied al reeds de nodige ervaring heeft. We hebben beschikking over een eigen oefenruimte in Hoogeveen met alle nodige apparatuur om de voegen uit de buitenmuur te trillen. We zoeken een frontbeest met een gezonde dosis humor, die ook weet wanneer er even aangepakt moet worden. In onze muziek zijn invloeden van o.a. Hatesphere, Arch Enemy, Hypocrisy, Bolt Thrower, Devil Driver weer te vinden. Bij interesse of vragen mailen naar: grindmasterflesh@hotmail.com of iliketobeat@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door thrasher79 op 10-01-2009 12:45] |
|
Gitarist/bassist aangebooien in de omgeving Utrecht. Leeftijd 19, stijl maakt niet uit. Doe maar wat. dus |
|
Mensen gezocht om een band op te richten in de stijl van Hatesphere, The Haunted, At the Gates etc! Zelf speel ik gitaar(zo'n 8 jaar), dus ik zoek nog een drummer, bassist, zanger en gitarist. Friesland/Groningen en omstreken. Maail: aversiondesignsAAPgmailPUNTcom |
|
**Noggeenbandnaam** zoekt gitarist! Wij zijn ervaren muzikanten! Ieder van ons heeft al opgetreden, en in andere bands gezeten! Het is een startend bandje, onze stijl zal richting Thrash Metal gaan. Invloeden; PANTERA. Wij oefenen in Delft! Zanger=16. Gitarist=16. Basist = 21. Drummer = 22. Ik heb zelf even snel wat opgenomen net, het is niet onwijs strak maar het is te doen. Het is maar dat je een beeld krijgt van de stijl... http://rapidshare.com/files/182258097/Payback_-_Opzetje.mp3.html [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 12-01-2009 17:29] The trend is dead. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |