|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: U heeft mail terug! |
|
quote: +1 "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: + 2 |
|
Wisten jullie al dat ik opzoek was naar een crust'n roll grind [Edit: Daar mag ook nog hardcore aan toegevoegd worden] band in de stijl van o.a. Victims, Extreme Noise Terror, Dropdead en consorten? Ik ben een zanger. Omgeving Zwolle/Emmen/Meppel. Zeg maar gerust Noord Nederland. timo.de.jong@Hotmail.com voor naaktfoto's en contact. [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 16-11-2008 14:19] |
|
Hoi! Winter of Sin, een technische black metal band is opzoek naar een nieuwe drummer (m/v). We hebben een eigen oefenruimte in Groningen met complete backline en opberg kast(afgesloten), zodat je je spullen kunt laten staan. We hebben een platen contract en we willen graag nummers schrijven voor onze 3e cd. De drummer die we zoeken, houd van black en death metal, en/of wil het graag spelen, en kan hogere tempo's aan...qua drums. Ben jij die gene die wij zoeken of weet je iemand die bij ons zou willen drummen laat het ons dan weten. voor meer info kun je me mailen op: info@winterofsin.com of bezoek onze site www.winterofsin.com I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it! |
|
Deze post had ik eerder per ongeluk bij gevraagd/aangeboden gezet. Mijn excuses hiervoor. Ik post mijn advertentie hier nog eens. _________________ Wij van de progressieve metalband Writers Block zoeken een zanger die onze line-up compleet maakt. De band bestaat nu uit vier muzikanten te weten een gitarist, bassist, toetsenist en drummer en de gemiddelde leeftijd is 24 jaar. Wij repeteren nu elke zondag van 16:00 tot 20:00 in Nijmegen. We zoeken iemand die: - gevarieerd kan zingen, dus zowel clean als rauw, en een aardig bereik heeft - ervaring heeft in het schrijven van zangmelodieën bij progmetal/rock - ambitieus is - tussen de 18 en 30 jaar oud is Ons doel? Ons doel is simpel: zo snel mogelijk weer optreden en een demo/cd opnemen. Contact? Beluister een aantal nummers en bekijk filmpjes van ons op www.myspace.com/writersblockmusic en mail naar writersblocknl@hotmail.com als je langs wilt komen of meer wilt weten over ons! [Dit bericht is gewijzigd door Writers Block op 21-01-2009 0:44] |
|
Kreeg een mailtje, misschien hier lui met interesse? > quote: contact: info[at]fokkum[punt]com [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-11-2008 19:47] |
|
quote: Hey, die mail heb ik ook gekregen! |
|
ja en waarschijnlijk nog 3000 man haha. Emailadres in het stukje wat je quotte klopt niet, had ik verkeerd gedaan, zie edit. |
|
Check, die had ik ook. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
+ 1 When I'm through with you, you wish you hadn't done that, cause I'm still alive and ready for revenge! |
|
+1 en delete krijg al genoeg spam |
|
quote: Hop! Meld u aan! |
|
hmm zijn plenty bands in dat genre met een vrouw op zang ... Luister ook eens naar rwake, daar zit naar imho de ziekste vrouwelijke vocalen ooit in .. |
|
quote: Ah okee. Tip voor jou: Otep, heel vet ook met vrouw. |
|
Walls of Jericho! Wel vrij offtopic hier, maar goed... |
|
quote:Tra Seva heb ik gehad, was ik na paar keer flauw van .. |
|
Bassist(e) gezocht voor jaren 80 new wave-band Depressed Daddies. Spelniveau onbelangrijk, motivatie zeer belangrijk, alsmede persoonlijke klik. We hebben een oefenruimte in Boekel, waar we vrijdagavond oefenen. Om een indruk te krijgen van de muziek, en interesse in de functie te tonen en contact te zoeken: http://www.crashinasecond.nl/Depressed%20daddys/index.html Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
jammer dat de band helemaal uit Goes komt (lees: andere kant van NL). Anders had het misschien wel wat voor me geweest.. |
|
Twee ervaren muzikanten (leadgitaar en drums) zoeken voor metalband met ballen zanger, gitarist en bassist v/m. Oefenruimte in Zutphen (zondagmiddag) Gevraagd: - 100% inzet - rock 'n' roll-mentaliteit - virtuoos niet noodzakelijk, wel steady en strak Geboden: - ambitie groter dan de landsgrenzen - de ervaring, contacten en kennis om daar te komen - buitengewoon concept (niet qua toeters en bellen, maar wel wat provocerend) Stijl: - Niet te snel en niet te ingewikkeld (goed in het gehoor liggend) - groovend en betrekkelijk melodieus (echter zeker geen Epic metal oid) - soort zang (clean of grunt) afhankelijk van aanbod dus nog niet nader bepaald Wie durft? PM of "ikhebookeenadres(at)yahoo.ca" |
|
Ik ben een drummer uit Nijmegen en nog steeds op zoek naar een enthausiaste gitarist. Misschien om iets te doen in de hoek van een band als disrupt (Crust/Punk/Grind/HC)? Wie o wie? Groeten, René [Dit bericht is gewijzigd door ReneA op 26-11-2008 13:13] |
|
We Shall Rise zoekt op korte termijn een gemotiveerde drummer. (We zijn opzoek naar een drummer voor een langere tijd maar ben je een drummer die tijdelijk bij wil staan laat dan ook wat weten!) Muziekstijl: metalcore met invloeden uit zowel de mosh als de melodieuse kant Denk: For The Fallen Dreams, Emmure, It Prevails, The Ghost Inside, Bury Your Dead, Recon Wat kunnen we bieden: Veel shows zowel in Nederland als in het buitenland: Bevestigd: Verschillende (grote) shows met bands als Your Demise (UK), Ligeia (USA), The Bridal Procession (FRA), Poison My Blood (BEL) & Hanni Kohl (GER) +more In de Planning: - Benelux tour met Ligeia (USA), The Bridal Procession (FRA) & Poison My Blood (BEL) Andere plannen: - opnemen EP in 2009 Oefenen: (locatie en tijden zijn bespreekbaar!) - 1 a 2 keer per week in een vaste ruimte in de DB's, Utrecht van 6u tot 9u hier staat een drumkit om te gebruiken en eventuele crashes en twinpedals zijn te huren Voor meer info of vragen: mail weshallrise@live.com of message ons via www.myspace.com/weshallrisemusic! ken je misschien iemand met interesse laat hem of haar dit dan lezen! PS: Het klinkt allemaal heel serieus hierboven maar voorop staat natuurlijk gewoon plezier maken en gezelligheid! :] [Dit bericht is gewijzigd door moshcore op 26-11-2008 14:00] |
|
Caught In The Crossfire (Amsterdam) Hardcore/Metal zoekt een bassist! Wij zijn Tobias, Robert en Pete en wij zoeken een bassist die net als wij van Comeback Kid, This Is Hell, Misery Signals, A Wilhelm Scream, Propagandhi en diverse metalcore bands houdt. Het liefst 1 die ook backings kan verzorgen. Waar oefenen jullie dan? In principe in de Jam Studios, Amsterdam. anders in Melody Line, ook Amsterdam. Wat bieden wij? We hebben onze ervaring (enkele honderden optredens) en contacten zodat we redelijk vaak kunnen optreden, is de verwachting. We schrijven vrij snel nummers (die niet van slechte kwaliteit zijn uiteraard), gemiddeld 1 per oefensessie. We zijn in principe klaar voor optredens en hebben er iig al 1 in Frankrijk gepland staan voor februari. We hebben een opnamestudio tot onze beschikking en iig 2 mensen met een rijbewijs en auto. We bieden ook gezelligheid uiteraard buiten het 'serieuze' oefenen. Nog meer weten? mail even naar: rgbmaclean@hotmail.com grt, Cleany / Robert [Dit bericht is gewijzigd door cleany op 02-12-2008 11:33] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |