|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wtf een debuut opnemen jullie zijn toch al een paar jaar druk bezig? |
|
drumster zoekt een uitdaging in deathmetal..ben benieuwd wie wat leuks voor me heeft...heb les van Arien..ben nu bezig met mesugah ritmes, Daniel Erlandson grooves, etc.. So, if your interested, mail me kleikirsten@hotmail.com speel nu in een eigen project..zoek er iets naast.. When I'm through with you, you wish you hadn't done that, cause I'm still alive and ready for revenge! |
|
quote: Welke omgeving? [Dit bericht is gewijzigd door Grindrapekill op 25-06-2007 13:19] |
|
quote: Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: mmm...dacht aan utrecht of amersfoort, zwolle mag ook, Amsterdam kan ook..dusseuh..had je iets dan? When I'm through with you, you wish you hadn't done that, cause I'm still alive and ready for revenge! |
|
Morrighan's Cry (dark melodic metal) is op zoek naar een gemotiveerde keyboardspeler. Ervaring is een pluspunt. Wij zijn afkomstige uit het Belgische Ieper. Indien interesse mail me bramos666@hotmail.com |
|
quote: Het wil nog wel eens helpen als je meer info over de band neerzet zoals: bezetting, MP3, etc.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Da's toch makkelijk! bezetting: band - keyboardspeler [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-06-2007 0:00] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Een puik punt. Jazeker. Wellicht niet helemaal sluitend, maar zeker geen gek begin. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Bezetting: Belgische band - keyboardspeler Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja klopt, maar Peter schuift nu door naar gitaar (was hij van origine natuurlijk stiekum al). Le Mistral is de shit ! |
|
quote: We zijn al 10 jaar bezig idd, maar hebben (naast een demo, een mcd en een promo) nog niet een full-length uitgebracht. De opkomende full-length wordt dus ons debuut. Le Mistral is de shit ! |
|
Das wel heel traag hoor. Wij hebben meteen een Demo met een oplage van 1000 |
|
quote: dat is dan mooi voor jullie. Le Mistral is de shit ! |
|
DRUMMER ZOEKT TECHNISCHE (DEATH)METAL/GRIND/HC BAND per direct beschikbaar, in het bezit van eigen kit, podium/studio ervaring, eigen oefenhok (noord-limburg), rijbewijs, flinke dosis motivatie/dedication! geinteresseerd? stuur me ff een PM of email op onderstaand adres jaerkethebastard@hotmail.com mijn meest recente werk is te beluisteren op: www.myspace.com/deathboxmetal cheers. [Dit bericht is gewijzigd door JaerkeTheBastard op 26-02-2008 13:16] |
|
referenties zijn oa. Cephalic Carnage / Dying Fetus / Necrophagist / Misery Index / Pig Destroyer / Nasum / Skinless / Suffocation / Sleep Terror . . . mijn meest recente werk is te beluisteren op: www.myspace.com/deathboxmetal cheers.[/quote] wow! Das een mooie lijst When I'm through with you, you wish you hadn't done that, cause I'm still alive and ready for revenge! |
|
Referenties? Dus als we die bellen kennen ze jou? |
|
Referenties aan (drum)stijl / invloeden wat mezelf betreft, of waar ik naartoe zou willen werken.. [Dit bericht is gewijzigd door JaerkeTheBastard op 03-07-2007 15:12] |
|
quote: Jammer dat je in Limburg woont Je vind Rotterdam waarschijnlijk te ver weg |
|
SCULPTURE ZOEKT ZANGER We zijn nu met ze 3en : Gitaar - Drums - Bass. We maken een mix van Thrash/Oldskoolmetal. We zoeken een zanger met een krachtige stem, die zelf ook inbreng heeft. We oefenen in Delft, niet echt vaste tijden, waar verandering in moet komen. Invloeden van Slayer tot pantera van Pantera tot Black Label Society. We hebben een demo, alleen die is voor de helft oude stijl. Je kan hem beluisteren op : www.myspace.com/sculptureband en dan is vooral het 1e nummer de stijl die we nu spelen. Als je geintreseerd bent hoor ik het graag : laatjemaarlachen@hotmail.com Cheers, Cees! [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 05-07-2007 11:32] The trend is dead. |
|
Hoi, wij zoeken nog een gitarist aangezien onze huidige het gebeuren niet serieus genoeg neemt. Ik post even het oproepje van onze myspace: If you are: - 19 to 25 years old - A good tight playing guitarist, with own gear. - Looking for a serious band. - Able to practice one or more times a week - From the Vlissingen / Roosendaal area Then we are looking for you ! If you think you are the right person, please mail a short disciption about yourself to autobahn@zeelandnet.nl and maybe we will invite you ! Ja, dat zegt wel genoeg zo, nog even de invloeden: - Extreme noise terror - Napalm Death - Immortal - Anal Nathrakh Hopelijk heeft iemand zin en intresse, het is een serieuze band, dus ik hoop op serieuze reacties ! Groetjes Jimmy [Dit bericht is gewijzigd door Major op 14-07-2007 20:37] |
|
ScenarioII is op zoek naar een strakke en gemotiveerde drummer. Leeftijd niet belangrijk, motivatie, techniek, inzet en een dosis humor wél. Optredens en cd-opnamen in het vooruitzicht. Omg. Eindhoven. Voor meer info: http://www.myspace.com/scenario2 of scenario_2@hotmail.com |
|
quote: |
|
JUDAS RISING ZOEKT MET SPOED GITARIST Nederland’s nummer één Judas Priest Tribute (aangesloten bij Tributeband.nl) zoekt met spoed, in verband met geboekte shows: GITARIST – met de volgende kenmerken: - Professionele instelling en niveau (perfect naspelen van solo’s als Painkiller, All Guns Blazing, Heavy Metal, Beyond the Realms of Death etc. zijn een must!!) - Professionele spullen (dwz. Spullen geschikt om te touren (top en speakerkasten, geen combo’s, goede effectapparatuur, flightcases, wireless systemen, enz.) - Betrouwbaar en stipt, zowel met repetities als shows - Grote affiniteit met Judas Priest is een pré - Rijbewijs en auto is een pré - Bereid om te performen in de “leather and studs”-look van Priest - Sociaal, humoristisch en gezellig karakter Wat bieden wij? - Professionele en ervaren muzikanten - Veel leuke en grote optredens (o.a. Monsters of Rock) - Professionele gang van zaken tijdens shows - Optredens in heel Nederland, Belgie en Duitsland - Gezelligheid en gedrevenheid Denk je dat je het aankunt om bij ons te komen spelen? Stuur dan een mail met: - motivatie - CV - geluidsfragmenten/beeldfragmenten van jezelf - foto naar: info@judasrising.com t.a.v. Tom Heijnen Repeteren in omgeving Tilburg/Waalwijk Meer info? info@judasrising.com http://www.judasrising.com http://www.tributeband.nl http://www.monstersofrock.com http://www.myspace.com/judasrisingnl Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |