|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja...als ik die reactie lees wel :p |
|
Ik bied mezelf overigens aan als zanger.. [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 13-03-2008 12:38] |
|
Jaap, doe mee joh! |
|
Gezocht; Drummer voor Death metal band. Ik heb al nummers geschreven, maar het komt maar niet van de grond omdat ik geen drummer kan vinden. Ben zelf gitarist, en ik heb ook een bassist en zanger tot mn beschikking. Stijl; Gevarieerde death metal (simpel, onregelmatig, groovend, snel/langzaam) Niet veel harmonie en ook geen cleane zang. Ik heb nummers in guitar pro staan, als je geinterresseerd bent mail me dan even. (of reageer op het forum) |
|
Steven uit Almelo? |
|
quote: In de muziek of onderling? Bruce Banner |
|
Werk jij die nieuwe drummer nou maar in "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Haha in de muziek Veel chromatische dingen dus. Nee, ik kom uit Soest |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Grindrapekill op 13-03-2008 17:24] |
|
quote: interesse? |
|
Ik ben op zoek naar muzikanten voor een grindcrust'nroll band. BIJ VOORKEUR Noord-Nederland. Ikzelf ben zanger. timo.de.jong@hotmail.com voor de geinteresseerden. |
|
ik ben nog steeds op zoek naar een band in de omgeving van Enschede meisje, 22 jaar, wil graag zingen in een bandje, iets lekker stevigs zoals Volbeat Metallica Megadeth Devin Townsend ik kom even niet verder (wat een.. apart lijstje), het maakt me niet zo veel uit ik wil gewoon zingen! ontzettende kutopnames zijn te vinden op mijn last.fm (jaja, pretentieus! ) http://www.last.fm/music/Meike (totaal niet in de stijl die ik wil doen (hoewel als er iemand in is voor iets accoustisch, count me in, al acht ik de kans hier op dit forum extreem klein ) come on people! Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Mytholic zoekt nog steeds een gitarist(e). Dus pak je gitaar en give it a shot. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hmmm... klinkt eigenlijk wel erg lekker die riffs van Mytholic!!... en die zanger ken ik, die is ook wel erg goed! Weet je wat.... I give it a shot!! Dusch... houdt uw maibox in de gaten! |
|
quote: Ha Steven kerel. Zit Scott nog steeds op zang? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Hee man, jij ook hier Nja kheb er nog steeds niks van gehoord eigenlijk... Maarja ik heb nu ook een blessure aan mn hand dus ik kan voorlopig niet spelen.. Daarna zie ik wel verder |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ja, zo komen ze wel Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Als 22 jarig meisje scheelt het als je er bij zet dat je vrijgezel bent.... |
|
quote: Hebben wij nog een zangeres nodig dan? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Nee joh Ollie is toch ook een beetje jullie bitch |
|
quote: U heeft meel |
|
quote: Eigenlijk wel maar wordt lastig met vervoer... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |