|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tsja, Belgen hè... dus |
|
Beginnende thrash metal band zoekt leden!!! We zijn nog op zoek naar een bassist, gitarist en zanger. Zolang er geen zanger is zal ik de zang op me nemen. Dus er kan meteen begonnen worden mits we nog 1 van de bovenstaande leden erbij hebben. Het is de bedoeling eerst wat te coveren van onder andere: oude Metallica, Testament, Exodus, Toxik, Tankard, Megadeth en aanverwanten. Maar als we compleet en ingespeeld zijn is natuurlijk eigen materiaal aan de beurt. Huidige 2 leden (drum, gitaar) zijn zeer gedreven en enthousiast. En ons niveau ligt dus ook rond de bovengenoemde stijlen. Leeftijd 18-19. Maar natuurlijk maakt een aantal jaar verschil geen bal uit. Laat wat horen via mail of dit topic. Repeteren gaat waarschijnlijk in Waalwijk worden. Greetz [Dit bericht is gewijzigd door Sdonasa op 10-02-2008 23:27] You're running in circles |
|
Wolluk!!!!!!!! |
|
Ken je toevallig mensen daar die geintreseerd zijn in bovenstaande aanbod? You're running in circles |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
METALBAND ZOEKT DRUMMER !!!! We willen geen Beginners !!!! Invloeden: Metallica, slayer, anthrax, Guns n’ roses, iced earth, pantera, sepultura, Annihilator... Spelen eigen nummers, ook covers, deftige solos, strakke riffs, ... Repetities te beernem (regio brugge) http://nl.youtube.com/watch?v=cUlJXPGPvUo Gsm: 0476 494076 Mail: ultimaheadbang@hotmail.com testikolos@gmail.com dempseyderous@hotmail.com |
|
Hoe oud zijn jullie ? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
het zijn iig wel volhouders haha |
|
|
|
LOL geweldig plaatje hahahha |
|
Blekk Met0l zangert gezocht, voor zoveelste bedroom project. Kan het zelf niet namelijk Idee is om gewoon wat demo´s rond te gaan strooien via klein labeltje ofzo. Invloeden van: Ildjarn, Zarach Baal Tarach, Striborg en Darkthrone. Alles gewoon via internet, Ik zoek wel iemnand die bereid is er ook echt wat aan te doen. Dus dat betekent toch wel elke maand een aantal nummers afwerken. Ben productief mannetje.... Dus beschik je over: Rauwe strot, opname mic, internet. Stuur even mail/bericht/iets anders waar geen duif aan te pas komt. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Hehe slimme manier om mensen in je slaapkamer te krijgen [Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 13-02-2008 20:04] |
|
(er staat alles via internet...maar bedankt voor de tip ) Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: hehe, ja je moet wat. Heeft weer een auditie opgeleverd |
|
Thrash Metal band zoekt New School Thrashers uit regio WEERT. Met New School Thrash wordt bedoeld de Old School Thrashers van NU. Voorbeelden zijn bands als: Fueled by Fire, Violator, Merciless Death, Malicious Assault, Sudden e.d. Dit zijn bands die weer hun inspiratie halen uit bands als: Testament, Lääz Rockit, Death Angel, Exodus, Vio-Lence, Forbidden, Toxik, Heathen, Oude-Metallica, Oude-Megadeth, Overkill, Slayer, Venom. We hebben al een Bassist en Gitarist. We zoeken nog een Drummer, high-pitched zanger, en eventueel 2e gitarist. Durf jij het aan? Mail ons dan naar warive[at]gmail[dot]com Cheers & Beers, Wärive |
|
quote: Bij deze wil ik u mededelen dat ik geen belangstelling heb. |
|
Excuse me Gooi ik hem hierin, had dit topic even over het hoofd gezien Hoi allemaal, Dit leek me de meest geschikte area voor dit bericht : Mijn band MindShade (waar ik de zangeres van ben) is een nieuwe band en speelt eigen nummers in de stijl van Therion, Kamelot, Nightwish, AF, Epica etc. Ambitie is om begin 2008 een eerste optreden te geven (deze heeft inmiddels plaatsgevonden) en daarna een demo op te nemen (eigen beheer). Wij zoeken een gevorderde toetsenist met affiniteit voor bovengenoemde stijlen. Een toetsenist die zowel massale bombastische orkesten kan inzetten als met slechts een paar accenten op de juiste plaats de aandacht kan pakken. Interesse? We oefenen in Utrecht Reageer als je interesse hebt. Als je eerst meer van ons wil weten kijk dan op: http://www.myspace.com/mindshadepowergothicmetal http://www.mindshade.nl Voor een filmpje van ons om te horen hoe de muziek klinkt check : http://www.youtube.com/watch?v=DWlOEDKYRV8 Dit is een van onze eigen nummers. Ik hoop dat er interesse is want we zitten echt even omhoog. grtz Nienke en Mindshade |
|
Ben jij niet dat wijf met die enorme tieten? |
|
Die had ik al verwacht ja ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
viezuh gottiks Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
hey what´s a girl gotta do to be taken seriously around here ik heb meer dan alleen grote tieten hoor, an amazing voice bijvoorbeeld |
|
Jezus wat slecht. Zal wel aan mij liggen dan [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 19-02-2008 17:18] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |