|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Grindrapekill, you've got mail! |
|
Omdat drummers uit Nederland/Belgie de voorkeur hebben, plaats ik dit hier : ETERNAL GRAY Seek Drummer! After a successful and strong debut album, excellent reviews in the worldwide media, such as "Rock Hard" (10/10 + album of the month), "Metal Hammer" (9/10), "Metal Heart" (5/5) and more, many Headline shows as well as sharing stage with bands (Destruction, Megadeth, Dismember, Behemoth, Rotting Christ and more), the Israeli/German Dark Death Metal band ETERNAL GRAY is now looking for a new drummer to join the band's line-up and continue with full engines ahead. Recordings of the second full-length CD will take place this year. For more band-info and songs from the debut-album "Kindless", please visit http://www.myspace.com/eternalgray . Before applying, please read the following: * Live performance and studio recording experience * Hard worker and reliable * Total commitment to Eternal Gray and its acts * Heavily influenced by Nevermore and Morbid Angel (drumming-wise) * Professional attitude * Tour-ready Drummers (preferably from Europe), can e-mail the band for more info or send in their samples: eternal.gray@gmail.com (only serious entries will be replied). [Dit bericht is gewijzigd door MetalRevelation op 15-06-2007 1:51] |
|
Wie? |
|
quote: |
|
hi, mijn naam is Ellen en ik ben 17 jaar. Ik woon te Izegem (omgeving roeselare) en ik ben op zoek naar een bandje om in te zingen, (power, heavy,...) geintereseert? ---metal ist krieg!!!--- |
|
quote: wij zoeken nog een zangeres..kan je grunten? Mail me dan kleikirsten@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door stephanie op 15-06-2007 11:06] When I'm through with you, you wish you hadn't done that, cause I'm still alive and ready for revenge! |
|
quote: Ik kan wel digiderdoo spelen SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Geweldig! Alleen net niet wat we zoeken When I'm through with you, you wish you hadn't done that, cause I'm still alive and ready for revenge! |
|
quote: Geweldig! Alleen net niet wat we zoeken When I'm through with you, you wish you hadn't done that, cause I'm still alive and ready for revenge! |
|
quote: Echt nergens drummers in omgegeving almelo? Fuck The What?? |
|
Deathmetal band Enraged zoekt bassist! We beginnen binnenkort met de opnames van ons debuut en zijn van plan om onze plaat daarna veelvuldig live te promoten. We zoeken daarom een podiumbeest (liefst met podiumervaring) op bas die ons live kan versterken. Eigen vervoer en apparatuur is een pré. Als je het aandurft om een auditie te doen, en onze muziek strak denkt te kunnen vertolken, mail dan: info@enraged.nl Meer info over Enraged vind je op: www.enraged.nl Le Mistral is de shit ! |
|
Gitarist zoekt een black, death, of deathgrind band. Dat mag in diverse stijlen zijn. Heb eerder gespeeld in Decapitation, Bowel Rupture, Côte d'Aver, Grinroth en Hell Mary. De band mag pure black zijn of pure death zijn of een combinatie ervan.. Gorgoroth, Taake, Burzum. Cannibal Corpse, Devourment. Omgeving Groningen/Drenthe. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
terug van weggeweest.. toetsenist bied zich aan! Ik heb een vrij brede smaak, dus dat zal niet zo'n probleem zijn ik houd alleen niet van hersenloos gerag of alleen maar een paar akkoorden spelen. Hoe meer uitdaging, hoe liever ik het heb Hier heb ik een link met een paar filmpjes van bestaande songs/solos die ik speel, helaas is de geluidskwaliteit niet helemaal super, maar ik kom het met plezier een keer zelf voor doen http://youtube.com/profile?user=morkatog on a side note: ik speel nu iets meer dan drie jaar en heb geen les gehad. en jawel! ik ben 24 en heb een eigen auto Ik kom uit Uden en zoek liefst wel een band in de omgeving (bijv. Den Bosch, Eindhoven, Nijmegen) voor contact: stevenhagting@gmail.com [Dit bericht is gewijzigd door steven op 18-06-2007 15:14] |
|
quote: Ik wil wel...al kan ik niet zingen...ow, en ik drum al in deze band... Iemand anders dan? (maw: SCHOP!) |
|
quote: Ik kan ook met mijn "digeridoo" spelen. dus |
|
Absynthium is op zoek naar een gemotiveerde bassist! muziek is te vinden op http://www.myspace.com/absynthium repetities gaan door in belgisch noord-limburg (Hamont-Achel, tegen Budel(NL) op zo'n 15km van Weert) Momenteel staan er enkele gigs gepland en is de band aan het werk aan een full-cd! contact: Absynthium@hotmail.com of peterbloemen@hotmail.com(msn) |
|
Volgens mij heb ik wel eens van die band gehoord, een hele tijd terug. Kan dat? |
|
dat is heel goed mogelijk, er is een demo uitgekomen begin 2005, en jah daarna is het een beetje een komen en gaan geweest so far waardoor progressie wel enigszins onder druk stond. maar we hebben nu ondanks alles toch n zestal nummers af voor een fullCD. zullen er tien worden. en dan horen de mensen hopelijk weer wat meer van ons een bassist met interesse, toewijding en kunde is dus zeer gewenst |
|
quote: komt daar geluid uit dan? Fuck The What?? |
|
quote: flop flop flop dus |
|
quote:jullie hebben/hadden toch een zanger-bassist? |
|
Wij (Midian: www.myspace.com/midiannl ) zoeken al een tijdje een bassist. Maar ja...iedereen die een beetje in dit wereldje bekend is, weet zo langzamerhand dat je meer kans hebt om een lekker wijf tegen te komen op de "Jaarlijkse-bijeenkomst-voor-Gepensioneerde-Lesbische-Oost-Duitse-Vrijworstelaarsters", dan dat je een puike bassist voor een metalband op de kop weet te tikken. Algemeen bekend is echter ook dat gitaristen in dit genre wat makkelijker te vinden zijn. Daarom voor de vorm: WIJ ZOEKEN EEN BASSIST!!! En (waarschijnlijk met meer kans op succes): ANDERS ZOEKEN WIJ EEN (GOEIE) METALSHREDDER (SOLIST MAG)!!!!!!(als dat goed klikt, dan gaat 1 van de huidige gitaristen bassen). Hoe de band klinkt is op de myspacepagina (www.myspace.com/midiannl) te beluisteren. Daar staat ook de rest van de info..laat die lelijke koppen je niet afschrikken btw... We zijn gestationeerd in Noord-Holland. We oefenen in Wormerveer..vlakbij A'dam (iets dichter in de richting van Amsterdam oefenen is wellicht bespreekbaar) Eisen hebben we ook nog: bekwaam op het instrument. Wij zoeken geen beginners die net een paar lesjes hebben gehad (maar daarentegen ook weer geen doorgewinterde prof...mag wel uiteraard..)...je moet een lekker deuntje kunnen jengelen. Liefst in bezit van eigen vervoer en spullen (de praktische achterliggende redenering is niet moelijk te bedenken). Leeftijd maakt op zich niet uit..huidige leden lopen uiteen van 18 tot 36... Geen bezwaar tegen regelmatig (ook af en toe in het buitenland) optreden. Niet bang voor harde muziek:-) Maar vooral: gedrevenheid en lol hebben in muziek maken. Reacties kunnen naar marcluttik@hotmail.com!! Doen!! grts!! |
|
ja toch? [Dit bericht is gewijzigd door basch op 21-06-2007 18:41] Fuck The What?? |
|
quote: ja zoiets dacht ik al =P [Dit bericht is gewijzigd door basch op 21-06-2007 18:42] Fuck The What?? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |