|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-06-2007 22:40] |
|
Bah.*mopper* Fuck the world and fuck you |
|
Kan een mod mental er ook even bijzetten? |
|
Geweldige titel |
|
Wiehoe, ik heb ook een topic 'op mijn naam staan'! heb ik mijn integratie-programma nou met goed gevolg doorlopen? en zo ja, wanneer krijg ik dan een officieel diploma? Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Ik denk dat veel mensen (lees: mannen) hier een ander idee van integratie-programma hebben dan jij denkt. |
|
Ik niet hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: waar heb je het over? *schijnheilig* [Dit bericht is gewijzigd door Krulspeld op 11-06-2007 23:26] Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Ik weet het ook niet, ik ben niet zo *doet schijnheilig mee* |
|
quote: je weet vast ook niet wie het wél weet? Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: uhmm, ik dacht dat Mental het wel zou weten, maar dat valt tegen blijkbaar. |
|
quote:Je bent een vrouw, mental 'integreert' je wel even. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
welterusten, kinders. Fuck the world and fuck you |
|
no thank you sir! Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Dan had Krulspeld toch gelijk En ik maar proberen het lultopic omhoog te schoppen. *welkom* *bloemetjes* |
|
uiteraard heb ik gelijk! on topic maar weer: Welkom Krulspeld [3e x] Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
jaja nu weten we het wel krullerd met je mooie bril Je moeder. |
|
wat nou.. heb me toch netjes gedragen was al gestopt met posten totdat jij me 'riep' Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
happen heet dat Je moeder. |
|
quote: ben ik goed in Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
klopt, volgens mij ga jij over een paar jaar ook wel tot de top posters horen als je zo door gaat Je moeder. |
|
quote: valt vast wel mee.. geloof niet dat ik terug te vinden zal zijn in muziektopics tenzij ik er nog eens verstand van krijg [wat ik op zich toch wel een beetje hoop.. stiekem] Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
hehe nouja, daar zijn zoveel hier amper te vinden, ik kijk er wel veel maar mn verstand ervan is ook vrij nihil. luister zowiezo weinig metal meer tegenwoordig Je moeder. |
|
Als je 50 posts heb gaat de echte wereld voor je open. Het ONZIN gedeelte. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
was dat een subtiele hint of heb je niet naar der post aantal gekeken? Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |