![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: >>>> tov het jurkje <<<<< Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: ja ok, maar dat zinnetje slaan ze over en denken dan gewoon dat ze een buik hebben ook al komt het door het jurkje ![]() ![]() |
|
quote:Wiens probleem? ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Niet de mijne in elk geval, sinds ik geen jurkjes draag ![]() ![]() |
|
quote:hehe, ik ook niet! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
een fiets... ![]() ![]() |
|
quote: ahh dat rokje is cool!!! ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Tyranny - Tides Of Awakening ![]() |
|
Metallica - Some kind of Monster DVD (1 van de geniaalste docu's van de laatste jaren.. Ongelofelijk om te zien hoe een wereldband afglijdt naar een kneuterbandje van bedenkelijk niveau..) Wildboyz - Complete seasons 3&4 3DVD Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Daar in de buurt lopen ze nog in de tijd van de slavernij en voeren de V.O.C schepen nog dagelijks uit.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Welke Pens??? De Friko terror crew...die hebben pas penzen.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Kaartje Rockit. ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Dit is de juiste manier om nieuwe jurkjes te showen! ![]() ![]() |
|
Net Binnen: - Worship - Last CD before Doomsday (gesgineerd w00t) - Yob - Catharsis Zo weer doomverantwoord weekje ![]() |
|
quote: Nou, wat een pens! ![]() ![]() OT: zowaar ook wat kleertjes gekocht, en ik heb een teringhekel aan kleding shoppen!!! ![]() Oja, wat heb ik dan gescoord: - een hemdje - een zwart rokje - een [gestreept!! ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
quote: Deel 1 kende ik voor de helft al 10 jaar van tape, eindelijk de cd aangejoopt. Deel 2 ben ik ook benieuwd naar ja ![]() ![]() |
|
[quote]Op 10 juli 2007 22:32 schreef BerserkerWoman het volgende: Halterbank + nog meer gewichten: ![]() €100,- "..."[quote] Neemt dat ding nog veel plaats in beslag? [Dit bericht is gewijzigd door Duysternesse op 12-07-2007 21:05] Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria ![]() |
|
Arkha Sva - Gloria Satanae Hell Militia - Canonisation of the Foul Spirit Vehementer Nos - Vehementer Nos Bolt Thrower - ... for Victory Metallica - Kill'em All Sunn0))) & Boris - Altar Bong-Ra - Soldaat van Oranje Boyd Rice & Friends Music, Martinis & Misanthropy Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Van Gils shirt gekregen (ja mental, zonder strepen ![]() ![]() |
|
quote: Ja, hebben? ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Trouwen? Vrouwen met smaak qua kleding en een KISS shirt zijn nml. heilig!!!! Maar O.T: Binnen op vinyl: Neurosis - Given To The Rising ( marbled vinyl 2 lp ) SCHITTERENDE HOES!!!! Candlemass - King Of The Grey Island ( 2 lp ) Symphony X - Paradise Lost ( rood vinyl 2 lp ) Dream Theater - Systematic Chaos ( 2 lp ) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: nice. tape heerscht.,coil = meesterlijk. Suck my piss ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |