|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sieges Even - A Sense Of Change Reverend Bizarre - III:So Long Suckers bub |
|
3 x voor 2 personen kaasfondue , panga filet ( die ook al opgegeten is ) en aardbeitjes met de buuf, jammie hoor |
|
Mezelf maar eens verwend met het volgende lekkers: Daarnaast een krat Franziskaner weissbier (Wacken!) besteld, aangezien dat spul in Nederland niet standaard verkrijgbaar is... Tevens een gourmetschotel voor 4 personen gehaald (voor morgen) en twee gemarineerde schouderkarbonades die ik zo juist als ontbijt verorberd heb! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Stone island trui eindelijk binnen. ( ja ik ben alvast een nieuwe winterkleding voorraad aan het aanleggen. ) Fuck the world and fuck you |
|
quote: [liefhebber]Die linker doos heerscht.[/liefhebber] De biertjes zijn trouwens ook niet verkeerd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Weet ik, ik heersch dan ook heel hard natuurlijk! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: *ziet het niet goed op foto* Is het een single malt? Overigens heb ik gister aan een Chivas Regal zitten lurken, best lekker voor een blended. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Delirium valt wat tegen.. btw Nieuwe Mexx horloge. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Is een fles Lagavulin 16 jaar oude single malt. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Heb die een keer eerder gehad en wat ik me er van herinner, is dat ie toch wel erg lekker was. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Hm, ken het niet maar klinkt wel goed Is het een erg dure of valt het nog mee? *denkt erover om evt vandaag nog bij een slijterij langs te gaan * Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Ligt er aan wat je onder duur verstaat. Heb hem zelf bij Gall&Gall gehaald voor net geen 44 euro. Het is wel een erg scherpe whisky met een sterke jodium geur. Je moet er van houden. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Islay Malt zelfs. Persoonlijk vind ik dat de prettigste. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: quote: Thanks voor de info guys Oeh, smaakt ie dus een beetje zoals deze: Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Islay's neigen inderdaad qua geur en smaak een beetje in de zelfde richting hoewel er wel degelijk grote verschillen zijn te ontdekken. Tip: Probeer eens een Caol Ila. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Maybe drink ik teveel sterkere biersoorten..pils is net water voor me.. btw ook inline skates gekocht..morgen maar ff proberen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:vergeet niet om foto's te laten maken door je vrouw, dit willen we zien. Fuck the world and fuck you |
|
ik heb eerder geinlined..nog nooit gevallen...jammer he?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Jaaaaaaa, Caol Ila vind ik 1 van de lekkerste whisky's met die rokerige, jodiumachtige smaak. |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Voor aankomend seizoen Against God and Government |
|
Rotschop dus. |
|
Zeker, ben er klaar voor. Against God and Government |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |