|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dvd's.. bub |
|
Nieuwe grotere kleerkast zodat ik al mijn shirts kwijt kan... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: En al binnen! Morgen ga ik naar het postkantoor, kan ik in de stad gelijk m'n gloednieuwe zonnebril ophalen. |
|
quote:Huisdieren heb ik dan weer niet iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Buro gekocht bij den Ikea Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Mooie spinnelamp gekocht Zaterdag wordt ie bezorgd. Zal wel een fotootje plaatsen Zenial |
|
* kaartje voor Lowlands * uit eten geweest |
|
Yo dude, als je shit gereamped wil hebbem moet je er bij zijn trouwens heb nu zat laipe amps hier staan "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Er staan zowaar enkele woorden in deze zin die ik begrijp Zenial |
|
quote: Hmmm, tot wanneer? Hehehehe... Wacht nog op de binnenkomst van wat euri's totdat ik die Redeye ga kopen.. Waarom woon je niet hier in de buurt verdomme. Kwam ik ff met mijn gear (pre en mics) langs, konden we nerden. En om je fors in je ster te prikken natuurlijk! |
|
quote: Lijkt me een erg goede reden om niet bij snaack in de buurt te wonen Zenial |
|
Flauwerik. Laat me nou mijn pleziertje hebben joh! |
|
quote: NAAIIISSS , hahaha, ja jammer idd, maargoed, dat is het voordeel weer van het re-ampen, kan ook op een afstandje! Check het gitaartopic maar btw, daar heb ik de pimp foto's! Ze staan hier sowiso nog een week of 3 [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 26-07-2007 22:27] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Gister drankjes, kaasdingetjes, uit eten bij tapas dinges, thee. Vandaag maisbrood, ijsthee. |
|
- Zonnebril op sterkte: [Niet precies die, maar het komt in de buurt.] - Riem - Witchmaster (Pol)/Adorior - Hater of Fucking Humans/Blood Bondage Flagellation LP (uit een trade) - Shag [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 27-07-2007 15:46] |
|
- 2,5 kg stro - 2 pakken shag straks nog even de stad in voor avondeten en een nieuwe toilettas |
|
2,5 stro. Da's toch veulste weinig! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
-Panterprint paraplu. -2 Paar schoenen met open hak en teentje maar ook weer geen sandalen, 1 paar rode met witte stippen en 1 paar witte met zwarte stippen. (2 Voor de prijs van 1. ) -Vage make up, 1x lime, 1x paars/lila en 1x witte/parelmoer oogschaduw die glitteren. -1x Hele mooie groene/brons-kleurige oogschaduw. -Soort kwastjes om die zooi mee aan te brengen. -Ronde roze föhnborstel. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
morgen ook maar weer eens bruut winkelen, alleen niemand om mee te nemen edit: o wacht wel, mn ma [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-07-2007 1:53] Je moeder. |
|
pwned Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
nope eens een lijstje opstellen met meuk die ik wil kopen Je moeder. |
|
Ik ga binnenkort ook echt achterlijk hard shoppen. Shoppen heerst. |
|
check, deze maand wel weer genoeg geld op de spaarrekening gezet, komt echt niet op zo hehe Je moeder. |
|
Haha, goeie zaak. Binnenkort eens op jacht naar wat ferme kleding en bijbehorende accesoires. Trendy, dat wel. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |