|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bier en vreten. spelfout weggehaald... |
|
Blauwe waslijn Wasverzachter Wasmiddel Plastic schaal 1 persoons hoeslaken Stofzuigermond Latex handschoenen cremespoeling lavendel plee navuldingen folie |
|
quote: |
|
Ja, de melkweg is best ver. spelfout weggehaald... |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:lul Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Wat lul je, we zitten er midden in. |
|
Een poster van de Lord Of The Rings voor in mijn kamer Verlekkerd op dood metaal |
|
Ehhhhh....Dude Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
vijf liter olie 15W40 voor tijger vijf liter ruitensproeivloeistof voor tijger een liter koelvloeistof, wederom voor tijger Een verbanddoosje voor als ik bezeerd raak tijdens het rijden in tijger Zwarte flipflops Witte flipflops met lieveheerschbeestjes Blauwe slaschaal Groen slabestek Drie stapelspelletjes voor als je dronken bent of nuchter en melig Een groen spagettishirtje Een zwart-wit gestreeps spagettishirtje En een boek (robin hobb, deel twee van de nieuwste serie in het engels, kan zo niet direct op de titel komen) |
|
Vandaag binnen gekregen: 100 bubble enveloppen My Dying Bride - A Line Of Deathless Kings |
|
Zojuist aangejoopt bij de legerdump: Zwarte rubber regenlaarzen veiligheids klasse S5 (Stalen plaatje in de zool en stalen neus) voor 20 euro. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
gisteren een oerlelijke handdoek van randstad. maar wel groot Je moeder. |
|
quote:Wat heeft een mens meer nodig in z`n leven Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Nóg meer bier en vreten spelfout weggehaald... |
|
Doe mij dan maar meer bier.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Kaplaarzen??? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
2 oudjes van Unleashed Trouble de laatste |
|
3DO goldstar van Julia. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Kniehoog was het enige wat ze hadden dus ik heb ze maar even gecustomized tot ongeveer kisten hoogte. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Hehehe, ik moest hem ff inkoppen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Dat gaat vast lekker schuren. Ik heb nog steeds 2 mooie roze kringen op kisthoogte. |
|
Wat een rare plek voor een roze kring. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ja man, hoe uitgewoond kan je zijn? Uhhh, ja ontopic: - Wandklok - cd-kast (eindelijk hoef ik voorlopig niet meer voor mijn cdrekjes te stapelen) - Klemspotje - Afdruiprekje Ikea ftw We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |