|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
een hoop trist cds signature |
|
Anathema - A Natural Disaster/10 jaar in Nederland T-shirt |
|
Back to the future dvd box. |
|
WR: Een dvd'tje (Braveheart) voor ER. |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Arthur Schopenhauer - Er is geen vrouw die deugt. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Antestor - The forsaken Antestor - The return of the Black Death |
|
2 Shure Beta 52's, eindelijk eigen kickmics En een hele berg kittenspul. Aangezien ik goed voor mijn beestjes zorg (ik eet zelf immers ook geen Pauper Aldi zooi) heb ik premium kittenvoer voor de kleine wup gekocht. 20 euro voor een zak haha En een mandje, drink en eetbakjes, ontwormzooi.. Speeltjes.. Nu maar hopen dat mijn andere kat haar niet vermoord. :s |
|
betere poep, ik ben er alleen zelf nog niet over uit wat ik nou vetter vind.. beta 52 of d112.. al moet ik de audix d6 nog wle eens proberen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Euh... Is dat niet ietwat overdreven? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Nee, goede voeding is belangrijk. Die honderdduizenden katten met urineweg- en nierproblemen, kankers et cetera krijgen dat allemaal door slechte voeding; althans het speelt absoluut mee. Ik zorg echter graag goed voor mijn beestjes. |
|
quote: Dikke Heersch, die moet ik ook nog steeds kopen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Is dat zo? Daar heb ik wekerlijk nog nooit iets over gehoord/gelezen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Dat geldt voor mensen toch ook. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Kaartje voor Machine Head, Trivium, Arch Enemy, Dragonforce en Shadows Fall. |
|
quote: 9.99 pleuro bij de FRS. |
|
quote: Precies. Met afval kan je geen (goed) lichaam bouwen toch, simpel. |
|
6 zwarte handdoeken 6 zwarte washandjes 4 zwarte gastendoekjes 4 zwart/grijze theedoeken 2 zwarte badlakens en een knalrooie fluffy fleece badjas oh ja, en 4 nieuwe kattenvoerbakjes "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: das geen geld! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Lekker veeeeeeeeeeel bier ende wijn voor een gezellige zuipzondag.. @ Varanus..ik heb wat heftig bier gekocht..wanneer zijn we in staat dat te verorberen??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
duran duran - arena lp nick kershaw - human racing lp dead can dance spleen and ideal lp andrew gold - what's wrong with this picture lp Die laatste alleen om de tekst op de binnenhoes, werkelijk hilarisch! Geen idee wie die vent verder is ofzo. Ik scan die tekst even in. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
american history x dvd 5.- [Dit bericht is gewijzigd door Odium op 07-07-2007 17:26] |
|
3 Inches of blood - Fire up the blades Bad religion - New maps of hell Entombed - Serpent saints: The ten amendmenst I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ok. Suck my piss |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |