|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Acer Aspire 9500 Laptop Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Als ze een hotspot hebben wel..anders gewoon ff inbellen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
mannetjes miljoenpoot voedseldieren en een muisje vor de pad ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zwart vaasje Zwart waxinelichthoudertje (oeh leuk voor scrabbel) Opbergmandje Hydraterend masker Self-heat masker Licht paarse nagellak Boodschappen 3 donkerbruine geurkaarsjes in een mooi potje BH Het is de lichtinval ;') |
|
Zojuist uit de brievenbus gevist: - Lifelover - Erotik - Deathspell Omega - FAS - Ite, Maledicti, Ite Ignem Aeternum - Dornenreich - Durch den traum We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
Krohm - The Haunting Presence - CD Zal wel weer feest worden. |
|
quote: Goeie CD is dat. Geniale openingsriff in het vijfde nummer! quote: Zeg eh, knul, wil jij mijn "A World Through Dead Eyes" LP ruilen tegen een willekeurige LP die wel enigszins te pruimen is? |
|
quote: Hm. Die Witchmaster/Adorior split mag je hebben, inclusief 2 posters. |
|
quote: Wat mij betreft is dat een deal, regelen we wel een keer. |
|
quote: Niet per post dus? Dan moeten we weer een keer bier gaan drinken. Vrijdag de 10e ben je al weg toch? |
|
quote: Ik vertrek vannacht en ben de 12e terug. Kan wat mij betreft ook per post, maakt me niet uit hoe we het regelen. Hebben we het nog wel over. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 31-07-2007 19:30] |
|
quote: Izgoe. Als ik je niet meer op MSN spreek, veel plezier kerel! We spreken elkaar daarna wel weer. |
|
waar ga je pimpen kevin? Je moeder. |
|
quote: Lifelover is veel gaver. |
|
een afwasbak en een dingetje voor in mn pc voor draadloos internet. geen idee waar ik het vandaan pluk, wel handig, internet voor graties |
|
Bijna een colecovision, bijna. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Deze maand: CD: Magnolia Electric Co. - Sojourner 4cd+DVD BOX Aphex Twin - Selected ambient works 1985-1992 Arve Hendriksen - Strjon Fennesz & Sakamoto - Cendre Scorch Trio - Luggumt Shining - V: Halmstad DVD Monty Python's Flying Circus Seizoen 1,2,3,4 (1100 minuten!) Theo Maassen - Ruwe Pit |
|
quote: Vette shit, waar heb je die vandaan? |
|
een nieuwe stofzuiger haarverf hennepvezel voor mijn beestjes You suck and that's sad |
|
Kaartjes voor Meshuggah/Dillinger Escape Plan in de Melkweg Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Die heb ik gister ook gehaald ja. Can't wait! |
|
Fleisch, shag en keukenrollen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |