|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Mooi boek |
|
quote:Ik ben benieuwd Heerlijk dat lezen. Ik heb er weer een nieuwe hobby bij . Echt doodzonde dat ik daar de afgelopen 16 jaar niet aan toegekomen ben |
|
16 jaar geleden kon ik nog niet eens lezen. :') [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 24-07-2007 19:56] |
|
Ik lees ook veel te weinig. En met mijn ex-vriendin zijn ook bijna alle boeken de deur uit gegaan.. Misschien moet ik mezelf maar aanleren eerder naar bed te gaan om dan nog een uurtje te kunnen lezen. |
|
misschien moet je gewoon meer spul voor je studio kopen.. daar zitten handleidingen bij... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ja, maar die zijn helaas een stuk duurder dan boeken haha |
|
*poef, geld weg* Rekeningen, pff |
|
komt me bekend voor, hahaha, morgen ook maar weer een zooi bills betalen, hahaha Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben helemaal bij, dus hier valt het deze maand mee als het goed is.. |
|
Eindelijk maar eens de Alien Quadrilogy gekocht, is nu slechts 35 pleuro bij bol.com. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Die box aasde ik ook al een tijdje op, maar was me steeds te duur. Oh well, losse deevoudees doen het ook prima. |
|
Saw 3 (2DVD Steelbook) Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Een pauperkrukje voor in de douche, zodat ik bij het klepraampje kan iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Waar? En vooral, hoe duur? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Latexhandschoenen Schoonmaakdoekjes Perforator Lampjes en kip siam Het is de lichtinval ;') |
|
Lekker!!! Die Kip Siam dan. De smaak van Latex kan me nog niet zo bekoren. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Ja was zeker lekker, Liefde gaat door de maag zeggen ze |
|
Ik ken het iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Graveland - Carpathian Wolves Ragnarok - Diabolical Age Nile - Ithyphallic Slayer - Seasons in the Abyss Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Die Graveland had je voor een prikkie van me kunnen kopen, hehe. |
|
Zo slecht is die toch niet? Faustian Spirit of the Earth |
|
Six Feet Under - Seizoen 2 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: O. :') [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 25-07-2007 10:10] |
|
quote: Geen :') ? Ontopic: -Foute roze kralenketting. -Veel troep voor in mijn haar, speldjes e.d. -Veel paar foute oorbellen. = 10 dingen voor 7 pleuro bij Claire's actie. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |